שלומי אלגוסי מרצה

שלומי אלגוסי

שלומי אלגוסי - מרכז המרצים לישראל

קורות חיים

שלומי אלגוסי בוגר הפקולטה לכתיבה דרמטית (מחזאות) באוניברסיטת ת"א, למד את רזי אמנות הקומדיה אצל פיליפ גולייה וג'וס הובן מגדולי המורים לשפה הקומית בעולם מבי"ס "זאק לקוק" – צרפת. כמו כן הוא השתלם בבית-ספר לקומדיה פיזית "Circus Space" שבלונדון והוא חלוץ בתחום חקר ההומור ברפואה.

שלומי אלגוסי משתתף במחקרים בינלאומיים פורצי דרך על השפעת ההומור בתחום הגוף והנפש -ובחיזוק בריאותינו הגופנית והנפשית. מחקר אשר נעשה בתחום "הפריה חוץ גופית", בחדרי ניתוח ילדים וחלקה החיוני של הליצנות הרפואית בתחומי החיים, הומור ככלי תומך ומסייע בטיפול.
כמו כן הוא השתתף בפסטיבל להצגות ילדים ונוער חיפה (זוכה הפסטיבל למופעי רחוב).

מופעים וסדנאות

שלומי אלגוסי במופע סטנד אפ קורע מצחוק, בגובה העיניים, בלי גסויות, בלי עלבונות. שלומי מצחיק בטירוף ונכנס ללב של כל אחד, תוך אלתור קטעים ובדיחות מצחיקות המותאמים לקהל ולאופי המפגש.צחוק שיכווץ לכם את שרירי הבטן ויחדש לכם את שמחת החיים!

 

 

שלומי אלגוסי, קומיקאי וסטנדאפיסט בהרצאה על איך מבינים הומור? מה עומד מאחורי הצחוק וההומור? איך הם משפיעים עלינו? ובעיקר על מצבים בהם ההומור יכול להועיל ולסייע לנו בחיי היום-יום ואף להפוך למרכיב מרכזי ומהנה בחיים. בשילוב דוגמאות. מצפים לכם 100% של צחוק אמיתי מהלב.

90 דקות של "פצצת אנרגיה", הומור, צחוק משחרר ושעשוע נפלא, שמפיגים מתח ומעניקים השראה. תתחילו לחשוב חיובי!
מומלץ לימי גיבוש וימי כיף. מסע קטן שישנה את נקודת המבט שלכם על החיים! כשאנשים מצחיקים נפגשים, אי-אפשר שלא לצחוק.

למה כדאי להזמין הרצאה של שלומי אלגוסי

אין די בכישרון של אדם כדי להצחיק ולרתק קהל שונה בכל פעם מחדש. לשם כך נדרשים ידע, מיומנות, נכונות, רצינות ורגישות מיוחדת במינה. שלומי אלגוסי ניחן בכישרון ליצור מצבים יצירתיים ומצחיקים בכל מצב. יש לו את היכולת ליצור הומור באמצעים לשוניים ובאמצעים פיזיים ללא מילים. למרות זאת, תמיד הקפיד ללמוד איך לשפר ולהרחיב את הידע ואת השפה ההומוריסטית והקומית ובכך לפתח את כישוריו.
שלומי נחשב למקצוען בתחום ההומור והצחוק. ההומור שלו מדהים בפשטותו, מרגש ומצחיק עד דמעות. במופע הסטנד אפ, בסדנאות ובהרצאות המצחיקות, שלומי לוקח אותנו למסע בו מראה את העולם דרך עיניו של הילד שנמצא בכולנו וגורם לצחוק בלי סוף, צחוק בריא ומשחרר. מומלץ לכנסים ואירועים בחברות וארגונים.

order lecture by - שלומי אלגוסי