אדם שואף לצמיחה מתמדת. דבר זה בא לידי ביטוי בהרחבת הידע שלו, בניצול הכישורים הקיימים בו וברכישת כלים חדשים שיעזרו לו להגיע אל אותה מטרה בה הוא מעוניין בחיים. הרחבת הידע, רכישת הכלים והרחבת הפרספקטיבה האישית של האדם, יכולים להיעשות על ידי הרצאה, סדנא וכל מיני קורסי הכשרה בתחומים שונים.

סדנא- על מה מדובר?

סדנא היא תכנית לימודים קצרה שנמשכת בין מספר שעות למספר ימים ובדרך כלל מערבת תכנים עיוניים ומעשיים. דרך נוספת לתאר סדנא היא כקורס קצר מועד במתכונת מיוחדת. הסדנאות נחלקות לעיתים על פי נושאים, כמו למשל חינוך, חברה, לייף סטייל, בריאות, תקשורת, מזון ועוד. העברת הסדנא יכולה להיעשות על ידי מרצה אחד או מספר מרצים. המרצים תמיד יהיו מומחים בתחום אותו הם מעבירים ויעבדו בו. יש מסלולי סדנאות מכל מיני סוגים, אם מדובר על כאלו שבמסגרתן מועברת הרצאה ותרגילים ואם מדובר על סדנא במסגרתה מועברים הפעלות ותרגילים שיוצרים דינאמיקה מסוג שונה.

פיתוח אישי

מה שיש לו לאדם הוא את עצמו. מסיבה זו מה שיוביל אותו לעשיית טוב למען אחרים תהיה ההשקעה בעצמו. דבר זה ניתן לעשות על ידי הרשמה אל סדנא זו או אחרת, בתחום בו הוא מעוניין. סדנא תעזור לאדם לפתח את עולמו מבחינה אישית ומקצועית, להרחיב את הידע שלו, לצאת מאזור הנוחות שלו ולחוות דברים בצורה קצת שונה ממה שהוא הכיר עד אותו היום. סדנא גם יכולה לעזור לפיתוח היצירתיות. כיוון שסדנאות הם כלי מרכזי להתפתחות עצמית, מדי שנה נפתחות סדנאות רבות. נכון להיום, יש אפשרות להירשם אל סדנא בינלאומית שהגיע גם לישראל או להירשם אל סדנא שמעביר איש תקשורת או דמות מוכרת בישראל שאת עבודותיה אתם מכירים.

משפרים את איכות החיים

רוב האנשים מעוניינים לצמוח ולשפר את איכות החיים שלהם. כיוון שאנחנו חיים עם עצמנו לכל אורך החיים, פעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו תקועים ללא יכולת להמציא את עצמנו מחדש ולייצר את אותה עזרה לה אנו זקוקים. הסדנאות יעזרו לנו למצוא את אותו כוח ועזרה ולכבוש את אותם יעדים בהם אנו מעוניינים בחיים, אם מדובר על הישגים, הצלחות או התרה של מצבים סבוכים וצמיחה מהם.

לסיכום, אם אתם מעוניינים להרחיב את הידע שלכם ולקבל השראה לצעוד צעדים גדולים אל עבר המטרות החשובות לכם בחיים, כל שנותר לכם הוא לבחור את הסדנא והמנחה המתאימים לכם.

תמיד נשמח לענות לשאלות