כל עסק מעוניין לשגשג ולהצליח, וכדי להצליח במשימה המאתגרת מומלץ להשקיע בעובדים המהווים את לב הארגון. הצלחת העסק תלויה רבות בשביעות רצונם של העובדים, ומנהלי שיווק ומכירות, ומנהלים בכירים רבים, יודעים מניסיונם כי אין להסתפק במסעות פרסום לשיווק מוצרי ושירותי החברה, כל עוד לא מגבים זאת בעובדים מרוצים ונאמנים לארגון. לכן, חשוב להזמין הרצאות ופעילויות מגוונות לעובדים כדי להעשיר את עולמם ולעודד אותם לשתף פעולה בתור קבוצה מנצחת וחדורת מוטיבציה להישגים. הנחיית קבוצות מקצועית תוציא את המיטב מהעובדים ותעשיר אותם בידע וחוויות תוך שהם נהנים מן התהליך.

הקשר בין הרצאות להצלחת הארגון

הצלחת כל ארגון וכל עסק בכל גודל תלויה בחיבור בין העובד למקום עבודתו. חשוב להשקיע בעובדים ולהראות להם עד כמה הם חשובים להצלחת הארגון. באמצעות הזמנת הרצאות לעובדי הארגון ניתן להשיג שתי ציפורים במכה האחת, מצד אחד העובדים מרגישים כי העסק משקיע בהם ומצד שני העובדים מחויבים יותר לעסק ותורמים חזרה לארגון. לכן, הרצאות מהוות פתרון יעיל ואיכותי לחיזוק הקשר בין העובדים לחברה, לשיפור ולייעול הביצועים שלהם, ליצירת נאמנות למותג, לשביעות רצון גבוהה ולהשגת המטרות העסקיות. את ההרצאות ניתן לקיים בעסק במהלך שעות העבודה, באחד מחדרי הפגישות הפנויים. לחלופין, ניתן לשכור אולם כנסים שיכיל את כל העובדים, כך ניתן לשלב פעילויות נוספות ולאפשר למנהלי הארגון לשאת דברים לפני ואחרי ההרצאה.

הרצאות להעשרת העובדים

כאמור, ארגונים רבים בארץ הבינו כי יש להשקיע בעובדים ולטפח אותם. אחת השיטות הידועות והאפקטיביות ביותר היא באמצעות הזמנת מרצים מעולים ומנוסים, כאשר ניתן לבחור מראש נושאים רלוונטיים להצלחת עסק. ניתן להזמין גם הרצאות העוסקות בתחומים מקבילים או נושאים הקשורים בעקיפין לצרכי הארגון, וכך ניתן להעביר מסרים ברורים לעובדי הארגון, מסרים המשפיעים עליהם לפעול בצורה מסוימת המתאימה לחזון ולצרכי העסק.
למעשה, לכל הרצאה יש ערך מוסף ודברי המרצה יכולים לעורר את העובדים ולגרום להם לפעול באופן מסוים. מעבר לכך, העובדים נהנים מהרצאות המעשירות את עולמם והם מרגישים מחויבים להצלחת הארגון המשקיע בהם, גם אם ההרצאה לא עסקה בפרטים טכניים או בנושא הקשור באופן ישיר לעסק.

ייזום פעילויות לעובדים

ארגונים רבים במשק הישראלי הבינו את החשיבות בייזום פעילויות העשרה וימי כיף לעובדים. בארגונים רבים התפתחה מסורת של ימי כיף או ימי גיבוש לעובדים, לעתים עם בני המשפחה. ימי כיף וגיבוש מאפשרים לעובדים ליהנות מפעילויות מחוץ למשרד באווירה נינוחה, להכיר אחד את האחר, לשתף רעיונות באופן משוחרר, והעסק זוכה לצוות מגובש ומרוצה יותר. כמו כן, באמצעות הנחיית קבוצות בארגון ניתן ליזום סביבה מפרה ולגבש צוותים מקצועיים וחדורי מטרה בהתאם לצרכי הארגון. מומלץ לשלוח את אחד מעובדי החברה לקורס הנחיית קבוצות כבונוס או להזמין מנחה מקצועי ומנוסה.
ראוי להדגיש כי פיתוח עובדים באמצעות הזמנת הנחיית קבוצות, הרצאות, פעילויות העשרה אחרות, ושימוש נכון ומתקדם בעבודה קבוצתית, כל אלו ועוד מסייעים לארגון להצליח במישור העסקי והחברתי.

תמיד נשמח לענות לשאלות