תמי סירקיס מרצה

תמי סירקיס

תמי סירקיס - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

לתמי סירקיס יש תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים (MBA) שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. יש לה ניסיון עסקי עשיר ובין היתר שימשה תקציבאית ופלנרית במשרד הפרסום קשר בראל; מנהלת ייצור ומביאה לדפוס בהוצאת רות סירקיס ועוד פרויקטים ומיזמים שונים. תמי סירקיס מופיעה בקביעות בתקשורת בתוכניות טלויזיה, רדיו ובאתרי האינטרנט המובילים (YNET, תנובה, סירקיס ועוד). בשנים האחרונות היא מופיעה בפני קהל במגוון גדול של הופעות קולינאריות. החל ממופעי בישול ותרבות במסגרת "פסטיבל נשים יוצרות" וכלה במופעי סטנד-אפ באירועים פרטיים. תמי מציעה מבט משועשע ומרענן על משפחות, אירוח ובישול ביתי במופעים שלה, במתכונת "סטנד-אפ קולינארי". תמי מתמחה בהוראת בישול קל, מהיר ומשפחתי. במסגרת שיעורי הבישול, משלבת תמי עצות פרקטיות עם סיפורים אישיים ומצחיקים עד דמעות.

הרצאות מבוקשות

טרנד חולף או תזונת העתיד?
תזונת פליאו היא כרגע הנושא החם בעולם האוכל וכדאי שגם לכם תהיה דעה בנושא. איך הפכה אותנו פירמידת המזון האמריקאית לשמנים וחולים? למה כדאי לנו להתנסות בתזונת פליאו? מאלו חמישה מזונות חייבים להיפרד כדי להימנע מסרטן, אלצהיימר, סוכרת ומחלות לב? בואו נשחה נגד הזרם, נשבור כמה פרדיגמות ונבריא את עצמנו עם אוכל בריא, פשוט וטעים.

"מרק עוף אינו אוכל אלא חיבוק אוהב ללא מילים". מזון הוא אמצעי תקשורת חזק ועצמתי; דרך להביע רגשות, כוונות, עוצמות וחולשות. בהרצאה נבחן את מערכות היחסים המורכבות שיש לנו עם אוכל ולמה (כמעט) כל שינוי תזונתי דומה לגמילה ודורש אימון וליווי. מי שעוסקים בתחום האימון והתזונה יקבלו כלים חדשים להבנת משקלו הרגשי של מזון בשגרת החיים של כולנו. קהלים אחרים יפיקו מההרצאה תוכן מעורר מחשבה על חיי היום-יום שלנו ומורכבות קשרינו עם האוכל.

יש דמיון בין זללנות לבזבזנות. שתי התכונות מתאפיינות בהתנהגות חסרת שליטה של פיצוי מהיר, שאחריו מגיעים חרטה וכעס. האם אפשר לשבור את המעגל? בסדנא נעסוק בתושייה נלמדת ובמיומנות שליטה עצמית. ההרצאה מתאימה לאירועי חברה ולסדנאות בארגונים.

מופע יחיד בסגנון ‘מספרת סיפורים’ על ההיסטוריה הפרטית מאוד של משפחת סירקיס. המופע מעורר השראה וסימפטיה על הספרים והאישה אשר שינו את המטבח הישראלי ללא הכר. תמי  נותנת למאזינים  הצצה מצחיקה ונוגעת ללב על החיים של “הבת של…”. ההרצאה מתאימה לאירועי קהילה, אירועי חברה ומפגשי נשים.

מופע סטנד-אפ קולינארי מצחיק ואנרגטי. שטף קולח של הומור מושחז, סיפורים אישיים וטיפים. במופע שלל עצות מעשיות ומשעשעות, מאחת שעשתה המון טעויות. זאת ההזדמנות לצחוק בקול על עצמנו ועל הרגלינו. מופע שמתאים למסיבות פרטיות, אירועי קהילה, קומיק-רליף בכנסים, הופעות לארגונים ולמורים.

למה כדאי להזמין הרצאה של תמי סירקיס

תמי מביאה להרצאות ולהופעות שלה את ההומור הטבעי שלה יחד עם חכמת חיים של "אימא" במשרה מלאה, שאוהבת לבשל ולארח. הופעת היחיד שלה "עשרת הדברות למארחת השפויה" – עצות מעשיות ומעשיות משעשעות – היא הזדמנות לצחוק בקול גדול על עצמנו ועל הרגלינו. בין אם אתן "מארחות קומפולסיביות" (שמארחות הרבה – אולי הרבה מדי…) או "מארחות חמקניות" (ש"בטעות" לא הזמינו את החבר'ה כבר חמש שנים….) תמצאו טיפ או רעיון טוב לאירוח הבא. המופע נותן משמעות חדשה, משעשעת ונוגעת ללב לעשרת הדברות, תוך שילוב סיפורים אישיים ועצות פרקטיות.

מרצים שאולי יעניינו אותך

יעקב (ג'יי) לביא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

יעקב (ג'יי) לביא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,השראה

מאיה רוזמן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מאיה רוזמן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות להורים,הרצאות לנשים,חנוכה,יום האישה 2024,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,ראש השנה,שבועות

הילה אלפרט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הילה אלפרט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הנחיית אירועים,השראה

ישראל אהרוני הרצאות - מרכז המרצים לישראל

ישראל אהרוני הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,השראה

גיל חובב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

גיל חובב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,השראה,יום ירושלים,ילדים ומשפחה,מוזיקה,ספרות וסופרים,צחוק והומור,שבועות

מעיין קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מעיין קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות להורים,הרצאות לנשים,השראה,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לחוגי בית

נדב מאירסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נדב מאירסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה

הגר פיינר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הגר פיינר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,בתי ספר,הרצאות לנשים,חזרה ללימודים ולבתי ספר,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה

order lecture by - תמי סירקיס