עידן קוולר מרצה

עידן קוולר

עידן קוולר - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

עידן קוולר הוא השדר הכי צבעוני בארץ. הוא החל את דרכו בגלי צה"ל ככתב ספורט, תרבות ובידור. לאחר מכן שימש ככתב פלילים וככתב הפוליטי המרכזי בתחנה, וכיום מנהל את דסק הספורט, מגיש משדרי חדשות מרכזיים ומגיש את רצועת הבוקר של ערוץ ״כנסת״ בארסנל של קוולר משדרי בחירות, מונדיאל ואולימפיאדה. קוולר מגיש מדי יום את פינת הבוקר ביומן הבוקר בגלצ, את יומני הבוקר והערב של התחנה מעת לעת, ובנוסף, מגיש קבכלשבת את ״שישבת״ בגלצ עם סיכום חדשות סוף השבוע. בעבר הגיש במשך חמש שנים ״ערב חדש״ בחינוכית בימי חמישי. עידן קוולר הוא בעל תואר ראשון במשפטים, ושליטה מלאה בשפה האנגלית, בה הוא מרצה זה מספר שנים בפני עיתונאים בכירים ודיפלומטים מרחבי העולם.

הרצאות מבוקשות

הסידורים המיוחדים שנעשו בערוצים השונים כדי להבטיח את המשך השידורים, על המוזר, המשונה וכל מה שמאחורי הקלעים, וגם על הפוליטיקאים שמנהלים את המשבר, ואלה שקמו כעוף החול ומתאוששים.

על מה אנחנו הישראלים הכי אוהבים לדבר? לרכל? לקטר? על פוליטיקה וספורט כמובן! עידן קוולר, מגיש רצועת הבוקר של ערוץ כנסת, ומנהל דסק הספורט של גלי צה״ל, הוא השילוב המושלם בשבילכם הרצאה מרתקת שופעת קטעי וידאו ורדיו, המשלבת את העדכונים הפוליטיים האחרונים והחמים ביותר, עונה על השאלה מהו הקשר בין ספורט ופוליטיקה, ובעיקר מביאה עמה את רגעי הרדיו הגדולים של כל הזמנים, ומראה ששידור רגעים היסטוריים גדולים, של מלחמות, קרבות פוליטיים וספורט זהים מאוד זה לזו. והבונוס: סיפורים טריים על מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית, קטעים משעשעים מהכנסת וגם – עשרות רגעי פספוסים נדירים מגלי צה״ל וקול ישראל, עם הרקע לתקלות הגדולות בתולדות הרדיו.

איך נקשרים ספורט ופוליטיקה? מדוע שידור ספורט ושידור פוליטי חדשותי דומים כל כך? עידן קוולר יספק לכם את האינפורמציה העסיסית של מאחורי הקלעים של הפוליטיקה, הספורט, והתקשורת הישראלית בעת ובעונה אחת.
עם למעלה מ-14 שנות ניסיון בשלל תפקידים ברדיו, מגיע קוולר עם מטען אדיר של ידע, סיפורי צבע ובעיקר – קטעי רדיו נדירים ממלחמות ישראל, דרך מלחמות היהודים ועד קרבות הספורט הגדולים. ויש גם בונוס: פספוסים של שדרי רדיו שיפילו אתכם.
אז למה תגובה של מוטה גור אחרי כיבוש הר הבית נשמעת כל כך דומה לתגובה של גיא פניני אחרי הנפת גביע אירופה? כל התשובות והקולות בהרצאה!

עידן קוולר מכניס אתכם בסגנונו הצבעוני אל תוך נבכי הפוליטיקה הישראלית, האינטרסים, הגחמות, והקשרים האישיים שבין הפוליטיקאים לעצמם ולבין התקשורת.
כיצד קובעים סדר יום? למי מתקשרים כדי להציע אייטם? היכן חשוב להופיע?
וגם, האפשרות שלכם לשאול את עידן את השאלות הכי קשות, נוקבות ומעניינות שמציקות לכם אודות התקשורת הישראלית והקשר שלה עם הפוליטיקה… התשובות יהיו מפתיעות לא פחות.

למה כדאי להזמין הרצאה של עידן קוולר

הכתב הפוליטי הכי צבעוני בארץ, קוולר מתאר את העולם הפוליטי, הישראלי והבינלאומי כפי שרק הוא יכול, בשילוב קטעי ארכיון רדיופונים וסיפורים על מאחורי הקלעים של הפוליטיקה הישראלית.

מרצים שאולי יעניינו אותך

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הרצאות לנשים,השראה,זוגיות,מוזיקה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מופעים,צחוק והומור,קיימות ויזמות חברתית

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,משפט ומדינה,פלילים

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,צבא ומדינה,ראש השנה

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,השראה

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הנחיית אירועים,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,יום העצמאות,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,צבא ומדינה

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,השראה,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום העצמאות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,משפט ומדינה,פסח,ראש השנה

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,הרצאות לנשים,השראה,מרצים לחוגי בית

order lecture by - עידן קוולר