קרן אלעזרי מרצה

קרן אלעזרי

קרן אלעזרי - מרכז המרצים לישראל
עברית , אנגלית זום

קורות חיים

מומחית אבטחת מידע, חוקרת ומרצה. אישיות מוכרת בתעשיית אבטחת המידע וסצינת ההאקינג בישראל.

כבר למעלה מעשור, קרן עובדת בישראל ובעולם עם חברות אבטחת מידע מובילות, ארגונים ממשלתיים ותאגידים גלובליים.

בוגרת אוניברסיטת תל-אביב בהיסטוריה ובפילוסופיה של המדעים והרעיונות, ובעלת הסמכה בינלאומית למומחי אבטחת מידע (CISSP) משנת 2007.

כיום, קרן מתמקדת במחקר וקידום בטכנולוגיות חדשניות בתחום אבטחת המידע.

במהלך 2012 קרן כיהנה כעמיתת הוראה (Teaching Fellow) לתחום הבטחון במכון המחקר וטכנולוגיות העתידיות Singularity University המצא במרכז המחקר של NASA בקליפורניה, ארה"ב.

בשנת 2013 קרן החלה לעבוד עם חברת המדיה האמריקאית המוכרת GIGA OM כאנליסטית בתחום אבטחת המידע וטכנולוגיות חדשניות.

לאורך השנים האחרונות הוזמנה קרן כמרצה אורחת לעשרות כנסים מקצועיים ואירועים בינלאומיים בארץ ובעולם, כגון כנס הסייבר השנתי של נאט"ו, כנס RSA, כנסי מדיה בינלאומיים כגון WIRED, TEDx ורבים אחרים. במרץ 2014 הרצתה קרן בכנס TED הבינלאומי, לצד אישים כגון ביל גייטס, אדוארד סנואדן וסגן ראש סוכנות הביטחון הלאומית של ארה"ב.

בספטמבר 2014 הרצתה קרן בכנס TEDMAD הרשמי הראשון בירושלים

הרצאות מבוקשות

ברוכים הבאים אל המאה ה-21, "עידן המידע". אנו נמצאים בתקופה בה טכנולוגיות מידע ותקשורת שינו לחלוטין את כל תחומי הפעילות האנושית. מהכלכלה לתרבות, מהפוליטיקה לחינוך, מהמלחמה לרפואה. בהרצאה זו נלמד על טכנולוגיות חדשניות וכיצד הן משנות את עתידנו. נעסוק במשמעות של כניסת הרשתות החברתיות לחיינו, נלמד כיצד קהילות חדשות ורעיונות חדשים נולדים ברשת , ונבין כיצד הרשת יצרה שינוי משמעותי בחיינו – הסירה גבולות לאומיים ומקומיים, חיסלה את המתווכים וכיצד תופעות חדשות כגון מימון המונים ומטבעות PEER TO PEER מסייעים להתפשטות תרבות הרשת אל תוך כל פרט ופרט בחיים הוירטואלים והאמיתיים שלנו, ואיפה עובר הגבול בין הרשת והאדם?

 

 

שמיים חרוכים, גולשי נוירונים, אנדרואידים שחולמים על כבשים חשמליות : סוגת הספרות הידועה בכינוי "סייבר פאנק" הפציעה בשמי המדע הבדיוני והתרבות האלטרנטיבית בשנות השמונים המוקדמות – והיוותה השראה, בספרים, סרטים ויצירות קומיקס ליצירתה של מציאות חדשה : תרבות דיגיטלית מחתרתית ואלטרנטיבית שהולידה בתורה את ההאקרים כגיבורים החדשים של המאה ה-21. בהרצאה זו נשמע מה זה בכלל "סייבר" ואיך זה קשור לפאנק, וויקיליקס ותנועות מחאה של ימינו, נלמד מהם הגבולות החדשים של ההאקרים ומה יביא העתיד. ההרצאה כוללת דוגמאות בספרות, קולנוע, מוסיקה וקומיקס מעשרים השנים האחרונות. ההרצאה מתאימה למגוון קהלים, גם ללא רקע טכנולוגי או בטחוני. משך ההרצאה – כשעה ורבע. לאחר ההרצאה ניתן לקיים דיון בהשתתפות הקהל לצד שאלות ותשובות במשך 30- 15 דקות, על מנת לאפשר לקהל להתעמק בסוגיות אלו.

בשנים האחרונות חווה העולם כולו את השפעת ההאקרים על המרחב הביטחוני, הכלכלי, התרבותי וגם הפוליטי. בהרצאה זו ניכנס אל מאחורי הקלעים של תופעה זו. נסביר את הטכנולוגיות שמשמשות למתקפות המקוונות , המגמות בתחום וכמה כסף באמת הולך לאיבוד במרחב הסייבר. כמו כן נלמד אודות הרקע לפעילויות מחאה פוליטית של האקטיביסטים כגון ארגון "אנונימוס", ונתחקה אחרי המוטיבציות, הכלים והשיטות שמאפשרות לתופעה הגלובלית הזו להתרחב. ההרצאה מתאימה למגוון קהלים, גם ללא רקע טכנולוגי או בטחוני.
משך ההרצאה – כשעה ורבע. לאחר ההרצאה ניתן לקיים דיון בהשתתפות הקהל לצד שאלות ותשובות במשך 30- 15 דקות, על מנת לאפשר לקהל להתעמק בסוגיות אלו.

במאה ה-21, מידע הוא כוח. האקרים הם אלו שיודעים איך להגיע אליו, ולכן הם השחקנים החזקים של המרחב הווירטואלי. האם ארגונים גדולים יכולים ללמוד אודות חדשנות מהאקרים? העובדה המפתיעה היא שהאקינג היא פעילות שיכולה להוביל גם לשיפורים ולחידושים. האקרים חושפים את הטעויות והבאגים, והם תמיד מוצאים שימושים יצירתיים לטכנולוגיה – ופורצים גם את גבולות הדמיון. בהרצאה מרתקת זו תסביר קרן כיצד ענקיות תוכנה, חברות פיננסים, ואפילו ארגונים שמרניים ומסורתיים כמו רשות השידור הבריטית או הבית הלבן בוושינגטון, לומדים להכיר בערך החדשני והיצירתי שהאקרים מייצגים. זהו מסע אל תוך עולם הסייבר, בו ניתן ללמוד מהאקרים על חשיבה פורצת גבולות…

למה כדאי להזמין הרצאה של קרן אלעזרי

מכיוון שעולם ההאקרים סיקרן את קרן אלעזרי מגיל מאוד צעיר, ברשותה ידע וניסיון רב בתחום אבטחת מידע ולכן מבקשים את הרצאותיה בכל העולם. בנוסף, קרן אלעזרי פורצת דרך בכך שהינה אשה בעולם של גברים ולכן מעצימה נשים מבוגרות וצעירות כאחד.

מרצים שאולי יעניינו אותך

אתגר קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אתגר קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,ספרות וסופרים

דנדן בולוטין הרצאות - מרכז המרצים לישראל

דנדן בולוטין הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל,בתי ספר,השראה,חזרה ללימודים ולבתי ספר,חנוכה,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,עבודת צוות,ראש השנה

גיל שוחט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

גיל שוחט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,מוזיקה,מופעים

רועי גליץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

רועי גליץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,צילום,קיימות ויזמות חברתית

חיליק מגנוס הרצאות - מרכז המרצים לישראל

חיליק מגנוס הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,חזרה ללימודים ולבתי ספר,ילדים ומשפחה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,עבודת צוות

מירי דוידוביץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מירי דוידוביץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה

שרה אנג'ל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שרה אנג'ל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: הרצאות לנשים,השראה,חנוכה,יום האישה 2024,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,ספרות וסופרים

רוני ססלוב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

רוני ססלוב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות לנשים,השראה,חגים ומועדים,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,פסח,ראש השנה,שבועות

order lecture by - קרן אלעזרי