אריק דוידוב מרצה

אריק דוידוב

אריק דוידוב - מרכז המרצים לישראל
עברית , אנגלית

קורות חיים

וירטואוז חצוצרה מוביל בתחומו, מיסד ז'אנר מוסיקלי ראשון מסוגו. במופע מלהיב שכל כולו חצוצרה מדגים שילוב נדיר של יכולות וירטואוזיות לצד יכולת בימתית כובשת וכריזמטית. לאריק חמישה אלבומי סולו: "מדבר בחצוצרה", "נעימות שנוגעות", "אספניול", "הנשמה היהודית" ו"סינמה".

דוידוב הינו בן משפחה בולגרית ומחובר ביותר למסורת ממנה הוא מגיע. דוידוב הינו בעל חיבור לחצוצרה מצעירותו וכיום הינו בין היוצרים הגדולים בישראל בתחום הנגינה והמופע בחצוצרה.

אריק דוידוב הינו וירטואוז חצוצרה אמיתי. דוידוב נחשב לאחד החצוצרנים המובילים ביותר ברחבי העולם כולו. כמו כן, דוידוב הינו המייסד של ז'אנר מוזיקלי ייחודי והחצוצרן היחיד אשר מוביל מופע חצוצרה מלהיב בכוחות עצמו. נגינתו של דוידוב כוללת יכולת נגינה מרהיבה ומרשימה במקביל לכריזמה המורגשת בכל רגע של המופע. דוידוב מנגן בכנסים בינלאומיים, באירועים ממלכתיים וכן במפגשים עסקיים רחבי היקף.

בין ההופעות המובילות של דוידוב ניתן למנות את ההופעה באו"ם בג'נבה, ההופעה בהיכל האוסקר פויטרסון מונטריאול, במרכז האומנויות של טורונטו, הופעה בחנוכת גשר המיתרים, חנות הסינמטק הישראלי, פתיחת המכביה ה-18, טקס פרס ישראל ביום העצמאות ועוד מגוון רחב של הופעות בינלאומיות מרשימות ומרגשות ביותר.

הקהל של דוידוב הינו קהל נאמן המגיע איתו להופעות שונות ברחבי העולם כולו. לדוידוב מופעים שונים הכוללים שיתופי פעולה רבים עם תזמורות מובילות. בין שיתופי הפעולה הרבים של דוידוב ניתן למנות את ההופעות המשותפות עם הסימפונייטה באר שבע, עם התזמורת הפילהרמונית בחיפה, הסימפונית של אשדוד וכן תזמורת הג'ז התל אביבית. המופעים מביאים את הקהל להתרגשות עצומה ומגיעים להפקות ענק המולידים צחוק ודמע, התרגשות והנאה.

מתוך אמונה בחשיבות הנתינה, דוידוב פעיל בהתנדבות במופעים שונים המוקדשים לילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים. במקביל, לדוידוב הופעות קיץ שונות המתקיימות בתנאי OUTDOOR. מופעים עסקיים כוללים בין השאר את המופע הייחודי המיועד למפגשים וכנסים עסקיים "וירטואוזיה בארגון". מופע זה מקביל את התהליכים השונים בעולם העסקים לעולם המוסיקה ואידיאלי לימי עיון וטכסים מקצועיים.

בין אלבומיו של דוידוב ניתן למצוא את "מדבר בחצוצרה", "נעימות שנוגעות", "אספניול", ואת "The Jewish Soul". באלבומים המרגשים של דוידוב ניתן למצוא נעימות מולחנות על ידי דוידוב עצמו וכן נעימות מקור.

הרצאות מבוקשות

בהרצאה/מופע מתרחשת למידה חוויתית בדרך בלתי שגרתית בנגינה וירטואוזית יוצאת דופן, תוך סיפור אישי. מבית של שישה חצוצרנים בשכונה בבת ים ועד להופעות באו"ם, וברחבי העולם. מסרים של חזון, חתירה לשלמות, יצירתיות, שליחות ועוד מועברים באווירה מהנה, הומוריסטית וקלילה, תוך שיתוף הקהל כחלק מהלהקה. כמו כן, תוך הדגמה של הלהקה כארגון על היבטיו השונים נדבר על הנהגה, עבודת צוות, מוטיבציה, פיתוח משותף ויצירת "מנגינה יפה אחת" ללא "זיופים".
מתאים לכנסים חגיגיים, טקסי עובדים מצטיינים, טקסי פרישה, הנהלות בכירות והחלפת מנכ"לים.

מופע מוסיקלי איכותי ומבוקש ביותר במערכות החינוך בארץ. המופע שזוכה להתלהבות עצומה מצד הילדים, ההורים ואנשי חינוך, מוכר במשרד החינוך, מגני הילדים עד תיכון. המופע מועבר בגובה העיניים, שזור בהומור ומונחה בקלילות ובחן. במהלכו מבוצעים קטעי מוסיקה בסגנונות שונים ומוכרים ג'ז, קלאסי, רוק, סמבה, שירי ילדים ועוד (ומשתף את ההורים והילדים בצעידה, ריקודים ושירה). קטעי המוסיקה המנוגנים בוירטואוזיות, שזורים בתוך סיפור מסגרת מעניין ומעורר הזדהות.
זהו זמן איכות שכל כולו מוכוון לילד ולהנאה ממוסיקה איכותית בנגינה חיה וסוחפת, הנאה צרופה לילדים…. ולא פחות להורים!

קונצרט מרהיב באווירה בינלאומית, במה גדולה ססגונית ועשירה בנגנים זמרים, קצב ותנועה. מוסיקה לטינית, מוסיקה מסרטים וממחזות זמר, רוקנרול, רוק ישראלי, ג'ז, קלאסי קל ועוד.
הקהל שותף לאורך כל המופע ובסופו אף מצטרף בריקוד! מתאים לפתיחות, במות גדולות, עצרות ומופעים המוניים

ריענון מוסיקאלי תשמכניס מוסיקה ורגש לכנס פורמאלי, הקטעים המנוגנים מותאמים למהות האירוע. הפריצות משולבות בפתיח, באמצע ובסיום החלק הטקסי.
מתאים לאירועים מרובי נואמים ומברכים, כנסים מקצועיים מרובי מרצים ומלל.

למה כדאי להזמין הרצאה של אריק דוידוב

ההרצאות והמופעים של דוידוב הינן בין הפעילויות המרגשות, המעצימות והמסעירות ביותר לארגונים ולימי עיון כמו גם כנסים עסקיים בינלאומיים גדולים. במפגשים ובהרצאות של דוידוב ניתן לחוש בעצמה הרבה ובכישרון הייחודי המביא את הקהל להתרגשות ולחוויה מוזיקלית ייחודית.

order lecture by - אריק דוידוב