תמר אלמוג מרצה

תמר אלמוג

תמר אלמוג - מרכז המרצים לישראל
עברית זום

קורות חיים

פרשנית וראש תחום המשפט, כאן 11 וכאן רשת ב.

מזדורוב ועד תיקי ראש הממשלה נתניהו, מהרפורמה והמשבר החוקתי ועד מאחורי הקלעים של מערכת המשפט, מקצב ואולמרט ועד פרשת הצוללות, תמר אלמוג מסקרת את התחום המשפטי הבוער כבר 15 שנה, ומביאה מדי ערב סיפורים מרתקים ופרשנויות חדשות בתחום שבשנים האחרונות תפס את קדמת הבמה ופותח את מהדורות החדשות.

בהרצאותיה החדשות והמרתקות של אלמוג נחשף הנסתר בתיקים והפרשות שהסעירו ומסעירים את המדינה. בדרך מסקרנת ונגישה אלמוג לוקחת לסיור מאחורי הקלעים של עולם העיתונות, המשפט והפוליטיקה; איך עושים ספין ואיך מבדילים בין ניוז לפייק ניוז, עושה סדר במונחים ובאירועים ומציגה את הסיפור האמיתי מאחורי הסיפורים שכולם מדברים עליהם.

אלמוג החלה את דרכה בעיתונות עוד כנערה, התגייסה לגלי צה"ל ובמשך שבע שנים מילאה שורת תפקידים בגלצ ובגלגלצ. הגישה גם בערוץ 10 ובחינוכית, ומאז 2008 – כתבת ופרשנית לענייני משפט, בערוץ 1 ועם הקמתו- בתאגיד השידור כאן.

אלמוג בוגרת תואר במשפטים בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב, עורכת דין לאחר התמחות במערכת הבטחון. מרצה באקדמיה בקורס העוסק בספינים ובעלת ניסיון רב גם כמרצה בתחום סדר דין פלילי ודיני ראיות, ושותפה להכנת אלפי מתמחים לבחינות לשכת עורכי הדין.
אלמוג היא גם מנחה מנוסה ומוערכת של מושבים, רבי שיח וטקסים.

הרצאות מבוקשות

לכל סיפור גדול יש את הסיפור שמאחוריו: איך נולד, איך תפס כותרות ואיך עושים בו כותרות. בהרצאה החדשה והמרתקת נלמד על הערב שבו התהפך תיק זדורוב סופית בצורה לא צפויה; על איך כמעט היה הסדר טיעון עם רה"מ וקרס ברגע האחרון – ומה הולך לקרות עכשיו; איך הוכנס בחשאי פודיום לנתניהו בבית המשפט ולמה הצהרה תמימה בתיק הצוללות הפכה לסערה; מדוע אולמרט לא הצטלם במטוסים ואיך נקבעו ההרכבים בבג"ץ שיכולים לשנות את פני המדינה. הרצאה מרתקת למי שמבינים באקטואליה- וגם למי שפחות.

שלא יעבדו עליכם (ואחרי ההרצאה הזאת גם לא יצליחו…) עם הרבה עניין ודוגמאות מהפרשות והכותרות שכולם מכירים, תמר אלמוג מציגה בהרצאה את השיטות לייצר ספינים כמו גם את השיטות לזהות אותם. בהרצאה משולבים סיפורים שאולי נשמעים בדיוניים אבל הם אמיתיים לחלוטין.

בימים שתחום המשפט חצה את גבולות בתי המשפט והאקדמיה והתנחל בשיח הציבורי ובעיקר בזה הפרטי יותר מאי פעם; כשלכל אחד ואחת יש דעה על הרפורמה המשפטית, עילת הסבירות, תיקי האלפים ופרשת זדורוב – תמר אלמוג עושה סדר! בצורה ברורה ומעניינת, עם ניסיון של כעשרים שנה בהפיכת נושאים משפטיים לנגישים וקצרים – מההרצאה הזאת תצאו עם מה שצריך לדעת על המשפט הישראלי, על המושגים והנושאים שמככבים בחדשות ועל איך דברים עובדים באמת.

גם בימים שנדמה שברור ש "לא זה לא", חלק מנושא ההטרדות המיניות ומניעתן נמצא בשטח האפור. ההרצאה, שמשלבת דוגמאות אקטואליות להמחשה ועניין, נוגעת בכללים שחייבים להכיר, איך מזהים הטרדה מינית, איך מונעים – ואיך מטפלים.

מרצים שאולי יעניינו אותך

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הרצאות לנשים,השראה,זוגיות,מוזיקה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מופעים,צחוק והומור,קיימות ויזמות חברתית

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,משפט ומדינה,פלילים

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,צבא ומדינה,ראש השנה

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,השראה

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הנחיית אירועים,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,יום העצמאות,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,צבא ומדינה

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,השראה,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום העצמאות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,משפט ומדינה,פסח,ראש השנה

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,הרצאות לנשים,השראה,מרצים לחוגי בית

order lecture by - תמר אלמוג