דנה רון מרצה

דנה רון

דנה רון - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

דנה רון מנחת טלוויזיה, אשת יחסי ציבור לשעבר, ומי שנחשבת לאחת מהדיירות הדומיננטיות בבית 'האח הגדול' לדורותיו. בין הבודדות שהצליחו לנפץ את תקרת הזכוכית של 'פליטי הריאליטי' ולהשתלב בתעשיית הבידור.
לאחר השתתפותה בתוכנית "האח הגדול"החלה רון בהגשת תכניות בוקר בערוץ 2, בינהן: "תהיו בריאים", "יום חדש בקיץ", "הבוקר של דנה" ו – "החברים של דנה". כמו כן לקחה חלק בפאנל "דיבור ישיר", בהנחיית גואל פינטו.
בשנה 2014 השתתפה לצד בן זוגה, יריב נתי, בתכנית המציאות "זוג מנצח VIP", בערוץ 10.

 

 

הרצאות מבוקשות

שינויים קורים כל הזמן, האם הם ברכה או קללה? תלוי בנקודת המבט.
אושר אמיתי יגיע רק אם ניתן לפנימיות ולרצון האמיתי שלנו לבוא לידי ביטוי. דנה רון בהרצאה מהפכנית המעודדת חשיבה עצמאית ומסקנות מעצימות לשינוי תודעתי, שיובילו להצלחות מסחררות בכל תחומי החיים. מה הייתם עושים אלמלא פחדתם מפני הלא נודע?

אור הזרקורים עלול להותיר אותך מסנוור, או להפוך את חייך ב – 180 מעלות. לא הכול דבש, אבל הכול אפשרי. דנה רון חושפת את כל הסודות שלא רוצים שתדעו בהרצאה סוחפת ודינמית בשיתוף הקהל ע"י סימולציות לייב. הצצה נדירה ממקור ראשון למתרחש מאחורי הקלעים של תכניות הריאליטי המושמצות, ובו זמנית האהובות בישראל.
קונספירציות, פרוטקציות, התערבות ההפקה, סצנות מבוימות, עריכה מגמתית, תהילה, נפילה, תביעות משפטיות, רייטינג, פרסום וכסף גדול – אמת לאמיתה, או מיתוסים שאין מאחוריהם דבר?

מי אמר שצריך להתפשר בחיים? שאי אפשר לקבל הכול? שעדיף להשלים עם הבינוני והמוכר?
דנה רון בהרצאה להעצמה נשית, העוסקת בשינויים ובהתלבטויות האופייניים לכל אחת מאתנו.
נשים רבות מרגישות חוסר ביטחון ופחד מלהגשים את חלומותיהן. כמו בובות מריונטה אנו מופעלות על ידי הנסיבות, הגורל והרצון לעמוד בקודים החברתיים. חיים כאלה לרוב מלויים בלחץ ובמתח, אלא אם כן… יש דרך לעשות שינויים לרצונות האמתיים.

order lecture by - דנה רון