נויה מנדל מרצה

נויה מנדל

נויה מנדל - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

נויה מנדל היא שחקנית, סטנדאפיסטית ובדרנית מן השורה הראשונה.
במופעי הסטנד אפ שהיא מעלה היא מתחברת לנקודות הדופק והצחוק של כולם: נשים, גברים, עובדי הייטק ועקרות בית, דתיים וחילוניים.
נויה גדלה במושב גנות והתחנכה ברמת גן במסגרת חינוך דתי. עוד בילדותה התגלה בה חיידק ההומור והבמה. בהמשך סיימה בהצלחה לימודי תיאטרון באוניברסיטת תל אביב. במהלך לימודיה פגשה את שותפתה להופעות נורית הדר. הן הפכו לצמד הידוע "נויה ונורית" והחלו להופיע יחד במופע "בידור כהלכה", עם למעלה מאלף הופעות. לאחר שנים נפרדו דרכיהן, נויה יצאה לדרך מקצועית חדשה והחלה להעלות מופע יחיד במועדון דומינו גרוס כחלק ממרתון סטנד אפ עם עדי אשכנזי, אדיר מילר, אורי חזקיה ועוד.
בהמשך העלתה את מופעיה "נויה בהופעה חיה", ו"נויה יוצאת מהכלים", מופע סטנד אפ שזוכה עד היום להצלחה רבה ולקהל רבגוני.
בסוף 2013 עלתה נויה עם מופע חדש – ״אני בחופש תסתדרו לבד״, מופע המשלב קומי וטרגי ומביא לידי ביטוי את יכולת המשחק המרשימה והייחודית שלה.

בין יתר עשייתה בתחום הבידור השתתפה נויה בסדרה הקומית "שחר", בתוכנית "אודטה" בפינת סטנד אפ, בתפקידי אורח ב"שמש", בפיג'מות ובתוכניות אירוח שונות. במקביל מעבירה נויה קורסים לסטנד אפ באופן פרטני וקבוצתי, ומנהלת תוכנית ללימודי סטנד אפ בתיאטרון אספקלריה.

במבט מקורי, מחויך וסטירי מדברת נויה על החומרים הבלתי אפשריים אך אוניברסליים מהם מורכבים החיים: להיות אישה, אמא ורעיה ולשרוד כדי לספר…
בעין רגישה ובלשון מושחזת מצליחה נויה, כלוליין מיומן על חבל דק, ללהטט בווירטואוזיות כובשת בין עולמה כאישה (גם דתיה) לקהל שהוא גם חילוני.

מופעים

הצגה קומדיה טרגית מהחיים. מופע לנשים עייפות ולגברים אמיצים. כל מה שלא העזנו לומר בקול רם על האמהות, האבות, הילדים והחמות. זהו מופע המשלב קטעי צחוק ובכי, קומדיה וטרגדיה ומביא לידי ביטוי את יכולת המשחק המרשימה והייחודית של נויה.
תפאורה דינאמית, מוזיקה מקורית ואפקטים ייחודיים יעניקו לכם חווית צפייה שתלווה אתכם הלאה.

עושים צחוק מהעבודה  מופע סטנד אפ המותאם לסביבה עסקית או כתוספת ליום גיבוש קורע מצחוק. מופע התפור אישית לעסק שלכם. ניתן לקיים פגישה משותפת עם ועד העובדים לגיבוש התכנים. נויה תעשה מעט סדר בעבודה שלכם עם מופע סטנד אפ סוחף ,קולח ומצחיק עד דמעות.

order lecture by - נויה מנדל