אבי בניהו מרצה

אבי בניהו

אבי בניהו - מרכז המרצים לישראל
עברית , אנגלית

קורות חיים

תאל מיל אבי בניהו היה בעברו דובר צה״ל , מפקד גלי צה״ל, יועץ לראשי ממשלה ושרי ביטחון ודובר משלחות ישראל לשיחות עם ירדן והפלשתינאים
הוא מייסד ובעלים של ״בניהו אסטרטגיה ויעוץ״ בתל אביב ופרשן ביטחוני ומדיני מוערך

הרצאות מבוקשות

היועץ האסטרטגי תא״ל מיל אבי בניהו סוקר את תמונת המצב של המלחמה הקשה והארוכה אליה נקלעה ישראל ומדבר על שארע לנו בבוקר ה-7 באוקטובר, איך ולמה הגענו לזה ? מהן המשמעויות הבטחוניות, המדיניות הכלכליות החברתיות והפוליטיות מן המלחמה הזו.
מה צפוי לנו בצפון וביהודה ושומרון?
ותמונת מצב בתחום הלחימה, היום שאחרי, המשק והכלכלה ובתחום ההסברה.

תא"ל אבי בניהו דובר צה״ל בזמן תקיפת הכור בסוריה:  מדבר על ההלם, על ההכנות ותיאומים, על המידור והחשאיות, על ההכנות למלחמה נוספת שנה אחרי לבנון השניה וגם על הסיפורים מאחורי הקלעים, קרב הקרדיטים והצנזורה.

ההרצאה תעסוק ביעדי ההסברה של ישראל בעולם, באתגרים ובקשיים, במאבק בדה לגיטימציה נגד הציונות, נגד ישראל ונגד צה"ל ברחבי העולם. האם נכונה הטענה הקבועה שאנחנו תמיד נכשלים בהסברה או שזוהי הלקאה עצמית? האם עידן הרשתות החברתיות הוא נכס או נטל להסברה הישראלית? האם צה"ל מרכז עוצמות גדולות מידי בהסברה ואיפה לעזאזל משרד החוץ?
על "עוצמתה של החולשה" ועל "חולשתה של העוצמה" במאבק מול הפלשתינים, על מדינת הסטרטאפ וההייטק כמרכיב בהסברה הישראלית לצד חקלאות מתקדמת, מדע וטכנולוגיה וגם: על היהודים ששולטים בתקשורת בארצות הברית ומה זה עושה להסברה.

ההרצאה תעסוק ביחסים המורכבים והמתפתחים בין צה"ל לבין החברה הישראלית ואמצעי התקשורת. מתרבות ושפה של "אי שם" ו"לא רוצה לדעת" למציאות שבה כלי התקשורת אינם רואים עוד בצה"ל, בשב"כ ובמוסד "פרה קדושה".
בהרצאה מספר בניהו מניסיונו כדובר צה"ל, מפקד גלי צה"ל, יועץ לשרי ביטחון וכתב צבאי על יחסו של הצבא אל התקשורת, על יחסם של עורכים ועיתונאים לצבא ולמפקדיו, על מיקומה של הצנזורה הצבאית והשינויים שהיא עוברת ועל הקשר בין צה"ל לתקשורת הבינלאומית ולרשתות החברתיות.

ההרצאה תעסוק בהתפתחות הטכנולוגיה התקשורתית, בפריחת הבלוגספירה והרשתות החברתיות ועל האתגר המרתק של מציאות זו על מדינות, צבאות, חברות, תאגידים ורשויות. איך חיים ראש ממשלה, רמטכ"ל, ראש עיר ומנכ"ל חברה בעידן החדש? כיצד מתמודדים? כיצד משתמשים? כיצד מנהלים בעידן המודרני את הזירה הציבורית. על אתגר ניהול משברים בעידן הרשתות החברתיות. מיהו דובר ומיהו עיתונאי? האם כל אחד שיש לו מכשיר סלולרי משפיע כמו עיתונאי? וגם, השפעת הרשתות החברתיות על תרבות הצריכה בישראל ועל דחיקת סדר היום המדיני- ביטחוני לטובת סדר יום חברתי- כלכלי.

למה כדאי להזמין הרצאה של אבי בניהו

בהרצאותיו מדבר בניהו על אתגרי הביטחון וההסברה של מדינת ישראל, על ניהול משברים בעידן מודרני ועל התנהלות תקשורתית נכונה ועל סיפורים ומניסיונו העשיר בעולם התקשורת והביטחון הישראלי.

מרצים שאולי יעניינו אותך

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הרצאות לנשים,השראה,זוגיות,מוזיקה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מופעים,צחוק והומור,קיימות ויזמות חברתית

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,משפט ומדינה,פלילים

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,צבא ומדינה,ראש השנה

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,השראה

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הנחיית אירועים,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,יום העצמאות,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,צבא ומדינה

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,השראה,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום העצמאות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,משפט ומדינה,פסח,ראש השנה

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,הרצאות לנשים,השראה,מרצים לחוגי בית

order lecture by - אבי בניהו