אורן שץ מרצה

אורן שץ

אורן שץ - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

שץ החל את דרכו בעולם השיווק הדיגיטלי בארה"ב בסוף שנות התשעים, שם חווה את תחילת עידן האינטרנט היישר מלב התעשייה. עם ידע רב ומקיף חזר שץ לישראל, והקים בשנת 2003 את חברת SEO ישראל. החברה מספקת שירותים המבוססים על יכולות חיזוי של המגמות והשינויים הצפויים באינטרנט, ומהווה גורם חלוצי בתחומי קידום האתרים והשיווק הדיגיטלי. בין לקוחות SEO ישראל נמנים מיטב המותגים במשק הישראלי.

"תמיד שואלים אותי מה ההבדל בין מומחה לבין איש מקצוע רגיל, ואני משיב שההבדל הוא באובססיה לחפש פתרונות ולהאיר אור אל אותם מקומות שאחרים מתעצלים או חוששים להגיע אליהם, כי שם, במקומות שבהם לא דרכה רגל אדם, נמצאים האוצרות האמיתיים."

כך מציג שץ את משנתו ואת החשיבות שהוא מייחס למעבדה לביצוע ניסיונות באלגוריתם של גוגל, פייסבוק וענקיות האינטרנט האחרות, ולשגרת הניסויים והמחקר עליה הוא מקפיד, זו שמהווה את הבסיס לכלל פעילויותיו.

בנוסף לתפקידו כמנכ"ל, אורן שץ מרבה להרצות וזאת מתוך אמונה רבה במקצוע ובצורך בהעלאת הסטנדרטים המקצועיים בתחום. שיווק דיגיטלי הוא עולם חדש ודינמי, אשר מתקשה להצמיח מומחים השומרים על יציבות לאורך זמן, ועל רקע זה אורן שץ מהווה דמות יוצאת דופן.

הרצאות מבוקשות

מה עולה כשמחפשים את השם שלך בגוגל? אם התוצאות אינן מציגות את המידע אותו היית רוצה לחשוף בפני העולם, מסתבר שיש אפשרות להשפיע על גוגל ולהביא לשינוי. ניהול מוניטין, כך קוראים לזה המקצוענים. בהרצאת GOOGLE YOU מסביר אורן שץ כיצד ניתן להעלות תכנים מגוונים הנוגעים אלינו ולדאוג שהם יהיו אלו שיופיעו בראש תוצאות החיפוש כאשר מחפשים את השם שלנו.

זהירות, עולם השיווק באינטרנט הוא מרחב שבו נהוג ללכת לאיבוד. בעלי עסקים רבים מתקשים להבין את דרכי הפעולה הנכונות: מי צריך קידום אתרים, ומי זקוק לפעילות ברשתות חברתיות? כיצד מבצעים קידום אתרים נכון ומהו קידום אתרים מזיק? איך ניתן לזהות איש מקצוע אמין וטוב בתחומים אלו? אורן שץ שופך אור על סוגיות רבות המטרידות בעלי עסקים וחברות, ונותן כלים ישומיים להתמצאות בעולם השיווק במרחב האינטרנטי.

מה אתם יודעים על הגולשים באתר שלכם? מהם מקורות ההגעה שלהם והאם הפרסום שלכם באמת אפקטיבי? על מה הגולשים מתעכבים באתר? כמה מן הגולשים אכן מבצעים יצירת קשר או קנייה? מה המשותף לאלו שכן? ולאלו שלא? מעטות החברות אשר ממצות את הפוטנציאל השיווקי הגלום באתרן. בהרצאת 'מספרים ואתרים' לוקח אורן שץ את הקהל אל נקודת המפגש בין גולש, אתר, גוגל והשגת מטרות העסק. ההרצאה חושפת תמונה רחבה על הפוטנציאל הקיים בכל אתר ומהווה שיעור חובה עבור כל משווק ברשת.

למה כדאי להזמין הרצאה של אורן שץ

אורן שץ הינו מרצה מנוסה ומהווה את אחת האוטוריטות היחידות בזירת השיווק באינטרנט בישראל. בזכות הידע והנסיון העצומים והעמידה אחר כל שינוי קטן בתחום, כל הרצאה מקבלת נופך ייחודי בהתאם לנקודת הזמן בה היא מתקיימת.

מרצים שאולי יעניינו אותך

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הרצאות לנשים,השראה,זוגיות,מוזיקה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מופעים,צחוק והומור,קיימות ויזמות חברתית

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,משפט ומדינה,פלילים

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,צבא ומדינה,ראש השנה

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,השראה

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הנחיית אירועים,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,יום העצמאות,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,צבא ומדינה

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,השראה,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום העצמאות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,משפט ומדינה,פסח,ראש השנה

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,הרצאות לנשים,השראה,מרצים לחוגי בית

order lecture by - אורן שץ