אודטה שוורץ מרצה

אודטה שוורץ

אודטה שוורץ - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

אודטה שוורץ (לימים היתה מוכרת  גם כאודטה דנין, או פשוט אודטה) היא אחת העיתונאיות האהובות בישראל, מחברת ארבעה רבי מכר, מנחת תוכנית טלוויזיה שקיבלה שלוש פעמים ברציפות את פרס מסך הזהב, מומחית לייף סטייל ויש לה אלפי טיפים שהופכים את החיים קלים וטובים יותר.

בגיל 24, כתבה אודטה בפעם הראשונה את המדור שלה "לא לגברים" שהתפרסם ב"העולם הזה" והמציאה ז'אנר. זה היה המדור שהיא רצתה לקרוא ופשוט לא היה קיים עד אז, בשום עיתון. מלכתחילה הוא נכתב לשני המינים, והשם היה רק סוג של טיזר. מהמדור הראשון זו הייתה אהבה מאוד גדולה בינה ובין הקהל, וככה זה נישאר עד היום.

ב- 1982 אודטה עברה ל"ידיעות אחרונות" ומסקר שנעשה ע"י מינה צמח לפני עזיבתה את העיתון, עלה, שבעיתון הנקרא ביותר (דאז) במדינה, המדור שלה היה הפופולארי ביותר.

ב-2003 עלתה לאוויר בערוץ 10 תוכנית הטלוויזיה המיתולוגית שלה "אודטה", כשהיא שוברת בכך הרבה שיאים: תוכנית יומית בת שעתיים רצופות בשידור חי, חמישה ימים בשבוע – ובשישי, לקט. בסה"כ, (ביחד עם השידורים החוזרים היומיים) היא החזיקה רבע מלוח השידורים היומי של הערוץ. במשך 3 שנים רצופות, החל מהשנה הראשונה לעליית התוכנית לאוויר, היא קיבלה את פרס "מסך הזהב" – האוסקר המקומי לתוכניות טלוויזיה שהקהל בחר. אחרי 1000 תוכניות יומיות רצופות ללא שום פגרה או הפסקה, אודטה ביקשה לצאת לחופשה.

ב2011 אודטה חזרה לערוץ 2, ל"רשת", לתוכנית הלייף סטייל המצליחה "החיים על פי אודטה".

בשנת -2003 היא עברה מ"ידיעות אחרונות" ל"מעריב", בו כתבה את המדור הפופולארי "אודטה".

מאז, אודטה החליטה לשים דגש על אהבתה הגדולה, ייעוץ אפקטיבי לאנשים, הנקרא "סדר בנשמה", שאותו היא עושה בפלטפורמות שונות: הרצאות, סדנאות וייעוצים אישיים. "סדר בנשמה", היא שיטת חשיבה פילוסופית, יישומית, שאודטה פיתחה במשך 35 שנה. השיטה מבוססת על זווית הראייה הייחודית שלה לחיים: איך להתמודד בצורה האפקטיבית ביותר עם נושאים שונים בחיי היומיום, לאיכות חיים מיטבית. במסגרת זו, היא צילמה 10 תוכניות ייעוץ והעצמה לנשים לערוץ 20 בשם "עצה טובה מאודטה", כשהתוכנית זוכה להערכה רבה ולרייטינג גבוה. עד היום, התוכנית מופיעה בשידורים חוזרים.

בנוסף, אודטה פעילה מאוד בפלטפורמת הפייסבוק, עם 50,000 עוקבים ואוהדים שמקבלים שם את הפוסטים שלה.

הרצאות מבוקשות

בהרצאה זו, היא נותנת לקהל רעיונות ספציפיים, שאותם היא צברה במהלך חייה וזיקקה לכדי טיפים מנצחים. הרעיונות והתובנות האלה מביאים השראה גדולה לכל מי שרוצה להצליח בחייו.

אודטה אספה במהלך השנים הרבה מאוד סודות טיפוח ויופי, קטנים כגדולים. את אותם הסודות היא מחלקת, כדרכה, בנדיבות. סודות וטיפים שייצרו מראה מטופח, ללא ניתוחים פלסטיים, לכל אחת ואחת.

למה כדאי להזמין הרצאה של אודטה שוורץ

אודטה סוחפת את הקהל ומביאה לו תמיד הרבה מאוד ערך. בין אם זו הכריזמה של מלכת הלייף סטייל, החיוך, או הגישה החיובית לחיים – היא שבתה את ליבנו.

מרצים שאולי יעניינו אותך

יעקב (ג'יי) לביא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

יעקב (ג'יי) לביא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,השראה

מאיה רוזמן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מאיה רוזמן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות להורים,הרצאות לנשים,חנוכה,יום האישה 2024,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,ראש השנה,שבועות

הילה אלפרט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הילה אלפרט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הנחיית אירועים,השראה

ישראל אהרוני הרצאות - מרכז המרצים לישראל

ישראל אהרוני הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,השראה

גיל חובב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

גיל חובב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,השראה,יום ירושלים,ילדים ומשפחה,מוזיקה,ספרות וסופרים,צחוק והומור,שבועות

מעיין קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מעיין קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות להורים,הרצאות לנשים,השראה,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לחוגי בית

נדב מאירסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נדב מאירסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה

הגר פיינר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הגר פיינר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,בתי ספר,הרצאות לנשים,חזרה ללימודים ולבתי ספר,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה

order lecture by - אודטה שוורץ