ליאור מנור מרצה

ליאור מנור

ליאור מנור - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

ליאור מנור "הקוסם של ענף ההייטק", אמן הטלפתיה המוביל בישראל, בעל תואר במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב.
ליאור הפך את החישובים המתמטיים לחשיבה יצירתית ומשלב בהרצאותיו פסיכולוגיה, סוגסטיה, שפת גוף וזכרון מיוחד להעברת מסרים. מרצה, מדגים ומסביר תופעות שונות ומעניינות מתחומים שונים של המוח האנושי מול חברות בארץ ובחו"ל, בשיתוף הקהל.
ליאור מדגים את היכולות האינסופיות שלנו כבני נאדם, מתוכן אנו משתמשים באחוז קטן בלבד.

הרצאות מבוקשות

כיצד ניתן לתמרן בקלות את המוח האנושי? כיצד מוחנו מתעתע בנו ויוצר ללא שליטתנו כשלים מחשבתיים? בהרצאה נלמד לשים לב לאותם כשלים מחשבתיים, לשלוט בהם ולקבל החלטות טובות ונכונות יותר עבורנו. בנוסף, נלמד איך להיזהר משרלטנים שמתחזים לבעלי כוחות על טבעיים. ההרצאה משלבת הדגמות של קריאת מחשבות, כיפוף כפיות והרבה הפעלת קהל.

איך לשכנע ולקבל תשובה חיובית במו"מ? מה כוחה של תקשורת בלתי מילולית ואיך ניתן לשפרה? אך לעמוד על במה ולהעביר פרזנטציה מעניינת? מה הם סודות הנואם המצליח?
בהרצאה נלמד על אומנות השכנוע, שפת גוף וכיצד ניתן להתכונן טוב יותר לפגישה עסקית, להצליח לקרוא את הצד השני, ולגרום לו לעשות מה שאנחנו רוצים.

אמת ושקר הרצאה חכמה והומוריסטית בשיתוף הקהל. ליאור מסביר איך מדענים ומומחים "נופלים בפח" על ידי הטכניקות של אמני החושים. ההרצאה מגרה את הקהל לחשיבה מיוחדת וחדשנית בתחומים כגון פתרון בעיות ניהוליות, רגש ויצירה, ומראה את צידן המואר של תופעות לא מוסברות מתחום החשיבה. כל אדם שישתתף בפעם הראשונה בהדגמות החיות "ייפול בפח".

ליאור מנור מדגים ומלמד 4 טכניקות יעילות וישימות שיעזרו לכל אחד לשפר את הזיכרון בצורה משמעותית. בהרצאה נלמד שיטות לזכור שמות ופרצופים, רשימות ארוכות ונאום חשוב. נגלה שאין זיכרון גרוע, אלא רק זיכרון לא מתורגל.

מופע טלפתיה מופע מקורי המשלב אלמנטים של קריאת מחשבות, פסיכולוגיה, סוגסטיה והומור. ליאור הוא סטנדאפיסט (מנומס) המשתמש בטלפתיה כדי להעביר מופע מרתק, מתוחכם ואינטראקטיבי בשיתוף הקהל הנלהב. המופע ייחודי ומשלב אלמנטים מהווי החברה המזמינה, יחס אישי וליווי לאורך הכנת המופע. ניתן לשלב מולטימדיה לביצוע קטעים יוצאי דופן.

ליאור הוא אמן המעביר מידע באופן בידורי, ומשמש מנחה של כנסי היי-טק והשקות מוצר לחברות המובילות בארץ ובעולם. המידע השיווקי של החברה מועבר בצורה אנרגטית ומתוחכמת באופן שמשאיר את המסרים בזיכרונו של הקהל.
על מנת למקסם את החוויה לצופים, ליאור עורך תחקיר יסודי עם אנשי החברה ובונה קטעי קישור מותאמים לנושא הכנס, אשר מכילים אלמנטים מדהימים.

 

 

order lecture by - ליאור מנור