עמליה דואק מרצה

עמליה דואק

עמליה דואק - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

עמליה דואק, כתבת כלכלה ומגישה, חדשות 12.  לעמליה דואק, ניסיון עשיר בהנחיית ארועים, ניהול פאנלים מקצועיים והרצאות אישיות.
עיתונאית, אשת רדיו וטלוויזיה ישראלית. ניסיון עשיר בהנחיית ארועים, ניהול פאנלים מקצועיים והרצאות אישיות.
דואק התחילה את דרכה העיתונאית בתור כתבת צעירה. בשנת 2002 הגישה את מהדורת החדשות, חמש וחצי, בערוץ הילדים לצדו של ירון לונדון. ב-2003 הגישה פינה בתוכנית שישי בגאון, תכנית הדגל של הערוץ הראשון. דואק שירתה בגלי צה"ל בשנים 2008-2011, ומילאה בתחנה מספר תפקידים, בהם כתבת לענייני תחבורה, תעופה ומשפט. בנוסף, הגישה דואק בגלי צה"ל מהדורות חדשות ופינות כלכלה בתוכניות שונות בתחנה ושימשה גם כעורכת משנה של יומן הבוקר בגלי צה"ל. בשנת 2011 הצטרפה דואק לחברת החדשות של ערוץ 2. ב-2012 מונתה כתבת לענייני תחבורה של חברת החדשות. בשנת 2013, בגיל 23, מונתה לכתבת הכלכלית של חדשות 2, תפקיד אותו היא ממלאת מאז.

הרצאות מבוקשות

  • הרצאה מרתקת על השנה יוצאת הדופן של ענף ההייטק הישראלי, מלווה בקטעי וידאו, נתונים וסיפורים בלעדיים מאחורי הקלעים. בין הנושאים שעליהם נדבר: איך קורה שדווקא בשנה האחרונה מדינת ישראל הופכת למעצמת חדי-קרן, האם יש מתכון להצלחה, איך חברות מגיעות לשווי של מיליארדים תוך זמן קצר והאם אנחנו קרובים מתמיד להתפוצצות הבועה? בהרצאה יובאו דוגמאות ליזמים ישראלים שהצליחו בענק ומספרים את הסיפורים מאחורי הקלעים על הדרך שלהם לפסגה, וגם אלה שנכשלו בדרך ומספרים על הקשיים. נדבר על ההתבגרות של ענף ההייטק הישראלי, כשהמרוץ לאקזיט הפך למרוץ להנפקה, במטרה להיות הכי גדולים שאפשר.

מסע מרתק אל מאחורי הקלעים של החיבור האדוק בין כלכלה ופוליטיקה בישראל. עמליה דואק, כתבת הכלכלה של חדשות 12, מביאה הצצה אל מאחורי הקלעים במקומות שבהם מתקבלות ההחלטות שמשפיעות על הכיס של כולנו. מי המושכים בחוטים ואיך אנחנו יכולים לשנות את התמונה? אורך ההרצאה כשעה והיא מלווה במצגת של קטעי וידאו והמחשות.

מחירי הדיור לא מפסיקים לעלות, אז מתי בכל זאת נצליח לקנות דירה? עמליה דואק, הכתבת הכלכלית של החדשות, עונה לשאלה שהכי מסקרנת את הזוגות הצעירים והכי מטרידה את הממשלה

למה כדאי להזמין הרצאה של עמליה דואק

דואק מרצה, מנקודת מבט שונה, על הנושאים החמים היום – כלכלה ובעיות הדיור.

order lecture by - עמליה דואק