שולה מודן מרצה

שולה מודן

שולה מודן - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

שולה מודן, ילידת תל אביב, בוגרת החוג לספרות עברית ותרבות צרפת, עבודה סוציאלית והחוג לפסיכותרפיה באוניברסיטת תל אביב. לומדת ומתאמנת בבודהיזם ועוסקת הרבה שנים בפסיכותרפיה בגישה יונגיאנית.

שולה מודן כתבה בספונטניות, בשנת 1986 את ספרה הראשון " ליאור בכה כשאימא הלכה ", כשבנה הצעיר התקשה גם הוא, כשאר ילדיה והיא עצמה, להישאר לבד בגן, ללא אמא. היא מתארת את זה כרגע מכונן שבו חשפה לעצמה את האפשרות להתבונן בקושי המוכר לה היטב, פרידה. מאז חלפו שלושים שנה וכל שנה מחדש בחודש הבכי הגדול, ספטמבר, הספר מתגלגל בגני הילדים. מאז זרמו הרבה מים בים, הספרים כשכל אחד מהם נובע מחייה: "המכשפה של ליאור", " משקפי הקסם של ליאור", "סבא של ליאור מת" ורבים אחרים.

בשנת 1997 כשמחברת המתכונים של מודן התנפחה והתמלאה פתקים, נולדה "בישולה" שהפכה בין יום לרב מכר מדהים ואז התווספה אחותה ,"בישולה מהאגדות", שנרקמו בה אגדות אהובות עליה שכמובן עוסקות גם באוכל.

בין לבין הקימה מודן בהוצאת הספרים 'מודן', את הספרייה הפסיכולוגית 'פסיכה', שיזמה, ליוותה וערכה בה עשרות ספרים. בשנת 2000 יצרה את הספר – עם משחק אצבעות ,"איפה גברת זרת", שנולד במטוס כשנכדה הקטן היושב לצידה שאל 'סבתא, מה נעשה עכשיו? שמככב שנים רבות.

בשנת 2016 יצא לאור הרומן הראשון שלה, "מסיבה לילדות טובות", העוסק בתקיעות, הנעת החיים, שינוי והתפתחות. הדפים מדיפים ריחות של אוכל ,טשולנט (שמופיע בצורה מפתיעה), ועלילות משפחה מהגרת מפולין בתל אביב של פעם, על מאבקיה, קונפליקטים של זהות, ושאלות שמלוות רבים: להיות מה שמצפים מאתנו, לציית ל"מה יגידו" או להגשים עצמך בדרכך וכרצונך.

הרצאות מבוקשות

איך זה קורה? – ממש כמו טשולנט. לקלחת החיים נזרקים ונאספים חוויות, קשיים, זיכרונות והרהורים, וכשהם בשלים ויש גירוי מתאים הם מבצבצים כשכל אחד מקבל את צורתו. ההרצאה חושפת כיצד רגע בחיים הופך לרעיון, שהופך לספר ילדים או מבוגרים נהדר. הספרים שגדלנו וגידלנו אתם – איך באו לעולם ? …

סדנה יצירתית עם חומרים מהטבע, על שינוי והתפתחות. סדנה חווייתית, גם לאלה ש"לא יודעים לצייר וליצור", בה חווים תהליך אישי. (עד 30 משתתפים)

למה כדאי להזמין הרצאה של שולה מודן

שולה מודן כתבה את הספרים שגדלנו עליהם או גידלנו אתם, בהרצאתה היא חושפת כיצד באו הסיפורים הללו לעולם, תהליך היצירה והכתיבה המיוחד שלה. הרצאתה כמו ספריה מיוחדת, בעלת גוון אישי, עם המון חום, הומור ואנקדוטות שכולם מתחברים אליהן.

מרצים שאולי יעניינו אותך

אתגר קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אתגר קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,ספרות וסופרים

דנדן בולוטין הרצאות - מרכז המרצים לישראל

דנדן בולוטין הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל,בתי ספר,השראה,חזרה ללימודים ולבתי ספר,חנוכה,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,עבודת צוות,ראש השנה

גיל שוחט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

גיל שוחט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,מוזיקה,מופעים

רועי גליץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

רועי גליץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,צילום,קיימות ויזמות חברתית

חיליק מגנוס הרצאות - מרכז המרצים לישראל

חיליק מגנוס הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,חזרה ללימודים ולבתי ספר,ילדים ומשפחה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,עבודת צוות

מירי דוידוביץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מירי דוידוביץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה

שרה אנג'ל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שרה אנג'ל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: הרצאות לנשים,השראה,חנוכה,יום האישה 2024,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,ספרות וסופרים

רוני ססלוב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

רוני ססלוב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות לנשים,השראה,חגים ומועדים,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,פסח,ראש השנה,שבועות

order lecture by - שולה מודן