ציפי מנהיימר מרצה

ציפי מנהיימר

ציפי מנהיימר - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

ציפי מנהיימר גדלה וחיה בבני ברק. בת של חסיד גור, בוגרת בית יעקב, למדה הוראה, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בהצטיינות במימון ושוק ההון מהקריה האקדמאית אונו. בוגרת קורס גישור ויישוב סכסוכים, לשכת עורכי הדין בישראל.

ציפי מנהיימר יועצת אסטרטגית בתחום הפוליטי והעסקי ,בשנת 1999 התחילה כמנהלת קשרי חוץ ויחסי ציבור בעמותת "עלי שיח"- לקידום בעלי צרכים מיוחדים. לאחר מכן בשנת 2004 יזמה והקימה עסק בתחום הקוסמטיקה.

בשנת 2007 מנהיימר שימשה כמנכ"לית ארגון מעונות יום עמנואל, כמו כן בשנת 2010 הפכה לעוזרת פרלמנטרית לח"כ פאינה קירשנבאום. בתפקיד זה כתבה הצעות בתחום שוק ההון והשתתפה בוועדת כספים לקידום חקיקה בתחום הריכוזיות במשק .

בשנת 2013 הפכה מנהיימר ליועצת אסטרטגית לשר החוץ (דאז ) אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו. כמו כן היא ניהלה את מטה הבחירות לראשות עיריית ירושלים של משה ליאון.

מאז 2016 מנהיימר יועצת אסטרטגית בתחום הפוליטי והעסקי .

הרצאות מבוקשות

הרצאת העצמה עד לפני כעשור היה מסלול חייה של ילדה חרדית ברור מאוד. מיום היכנסה לכיתה א' בבית ספר "בית יעקב", ועד סיום לימודיה בתיכון "בית יעקב", אז היא נישאת ומקימה בית נאמן בישראל.
פריחתם בשנים האחרונות של מסלולי לימוד שונים (באישור הרבנים כמובן), פתחו בפני הבנות אופציות רבות לרכישת השכלה ומקצוע, ובישרו את תחילתו של עידן חדש.
בד בבד עם האתגרים המלהיבים בפריצתן לעולם הרחב, ניצבות הנשים החרדיות בדילמות לא מוכרות בעת השתלבותן במקומות עבודה מעורבים. סוגיות שבחממת גידולן לא נתקלו בהן.
איך משתלבת האישה החרדית בתרבות האירגונית? איך היא יוצרת דינמיקה מאוזנת עם העובדים, תוך שמירה על כללי הצניעות? איך היא משתלבת עם הקודים החברתיים של הארגון בלי לוותר על הערכים שגדלה עליהם? האם "לזרום ולהשתלב" כדי לא "להיות שונה ולהתבלט"?
עולמן הבטוח של הנשים שכיהנו עד כה בעיקר כ"שרות הפנים", התרחב והתפתח כיום כאשר הן מכהנות גם כ"שרות החוץ". אין שום הכנה לשוני התרבותי הזה. כל מי שחוותה זאת, יודעת.
ציפי מנהיימר, יועצת אסטרטגית, עשתה את כל המסלול מבית יעקב לכנסת ישראל, ושרדה כדי לספר על האתגרים שצלחה בהצלחה תוך הידברות, הערכה וכבוד הדדי.

למה כדאי להזמין הרצאה של ציפי מנהיימר

ציפי מנהיימר מספרת סיפור מעורר השראה על המסלול שעשתה מבית יעקב לכנסת ישראל. בהרצאה מנהיימר מוכיחה שאישה חרדית יכולה להגישם את חלומותיה, בלי לוותר על עקרונותיה : שמירת תורה, מצוות ושמירת נגיעה לא עוצרת את האישה החרדית מלגעת בפסגה. תיתן לך השראה איך לעצב את דרכך. לחלום ולהשיג. להגדיר יעד, ולהשיג אותו בנחישות ובהתמדה ועם הרבה הרבה אמונה.

order lecture by - ציפי מנהיימר