דני אילון מרצה

דני אילון

דני אילון - מרכז המרצים לישראל
עברית , אנגלית

קורות חיים

דני אילון יליד תל אביב, קצין שריון במיל' ובעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת באולינג גרין באוהיו. הוא התחיל את דרכו כדיפלומט אחרי שסיים קורס צוערי משרד החוץ בשנת 1989.

אילון שירת כדיפלומט ישראלי 25 שנים. בין היתר יצג את ישראל בפנמה, במשלחת ישראל לאו"ם בניו יורק, בוועידות שלום בקמפ דיויד ושארם א שייח ואירגוניים בין לאומיים ברחבי העולם.

בשנים 1997-2002 היה אילון היועץ המדיני לראשי הממשלה שרון, ברק ונתניהו. לאחר מכן מונה אילון על ידי רה"מ אריאל שרון ושר החוץ שמעון פרס לשגריר ישראל בארה"ב. בתפקיד זה כיהן כארבעה וחצי שנים וזכה להערכה רבה בוושינגטון ובירושלים.

בשנת 2009 נבחר אילון לכנסת ומונה לסגן שר החוץ. כמו כן בשנת 2013 ייסד את ארגון ההסברה "האמת על ישראל" שזוכה להצלחה רבה ברשתות החברתיות עם מיליוני עוקבים ברחבי העולם.
אילון הוא מרצה מבוקש בארץ ובחו"ל ומופיע רבות בתקשורת המקומית והעולמית כולל ברשתות פוקס ניוז, סי.אן.אן, בי.בי.סי ורבות אחרות. בנוסף הוא משמש כמרצה אורח באוניברסיטת ניו יורק.

אילון הוא יו"ר "הוד איילון בע"מ"- חברת יעוץ לעסקים בינ"ל וגופי ממשל והוא יושב בחבר הנאמנים של אוניברסיטת ת"א, בית חולים מאיר וקרן לנטוס בוושינגטון.

הרצאות מבוקשות

האינטרסים הלאומיים והביטחוניים שלה, לאור השינויים במזרח התיכון ובעולם.

פיתוחים ישראליים מדהימים שמקדמים את יחסי החוץ שלנו עם מדינות מתפתחות ומפותחות כאחד. השינוי במצבה הגאופוליטי של ישראל לאור גילוי מאגרי הגז.

ממפגשים עם מנהיגים בעולם, דיפלומטים ערבים, הממשל האמריקני ועוד.

למה כדאי להזמין הרצאה של דני אילון

לדני אילון ניסיון עשיר בכל הקשור לדיפלומטיה הישראלית ואיך נתפסת ישראל בעולם. הרצאותיו נותנות נקודת מבט ייחודית אל מאחורי הקלעים של עולם הדיפלומטיה הן בישראל והן בעולם.

מרצים שאולי יעניינו אותך

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הרצאות לנשים,השראה,זוגיות,מוזיקה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מופעים,צחוק והומור,קיימות ויזמות חברתית

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,משפט ומדינה,פלילים

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,צבא ומדינה,ראש השנה

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,השראה

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הנחיית אירועים,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,יום העצמאות,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,צבא ומדינה

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,השראה,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום העצמאות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,משפט ומדינה,פסח,ראש השנה

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,הרצאות לנשים,השראה,מרצים לחוגי בית

order lecture by - דני אילון