רונית מצליח מרצה

רונית מצליח

רונית מצליח - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

רונית מצליח מתגוררת באשקלון, היא בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת בן גוריון. בגיל 31 היא התאלמנה כשבעלה נהרג בתאונת דרכים והיא גידלה את שלושת בנותיה בתור אם חד הורית. בנוסף היא נאלצה להתמודד פעמיים עם מחלת הסרטן.
רונית מצליח החלה את דרכה הפיקודית בשירות בתי הסוהר בשנת 2002 כסגנית מפקד כלא אשל שבבאר שבע.

לאחר מכן בין השנים 2004-2007 היא שימש סגנית מפקד כלא שקמה.

בשנת 2007 מצליח מונתה למפקדת כלא הנשים היחיד בישראל, נווה תרצה, ואף תפקדה כראש צוות כתיבת הפרוגרמה והתכנון לבניית בית סוהר חדש לנשים.

לאחר מכן היא שימשה כראש מחלקת חינוך, טיפול ושיקום של שירות בתי הסוהר, כחלק מתפקיד זה היא הייתה אחראית על כלל העובדים הסוציאליים, אנשי החינוך והפסיכולוגיים של שב"ס.
כמו כן מצליח הייתה אחראית על קביעת מדיניות ובניית תוכניות טיפול לאסירים.

כיום רונית מצליח היא מנכ"לית של החברה העירונית של אשקלון. בנוסף, יועצת בכירה לבנייה ותפעול של מערכות כליאה בעולם.

הרצאות מבוקשות

כך פנה אלי בנה בן ה- 7 של האסירה פ' רגע לפני שסיים מפגש עם אמו, כשהיא נשארת מאחורי סורג ובריח והוא יוצא הרבה פעמים אל הלא נודע….
במשך 4 שנים שימשתי כמפקדת כלא נווה תרצה, כלא הנשים היחיד בארץ. סיפור הנשים בבית הסוהר הוא לא פעם סיפור חיי המתאר התמודדות עם מצבי משבר, פרשות דרכים, נחישות להשגת המטרה תוך שמירת האיזון בין משפחה לקריירה. בגיל 31 התאלמנתי מבעלי שנהרג בתאונת דרכים, אמא לשלוש בנות מחליטה לבחור בחיים ולהמשיך הלאה בקריירה מרתקת שבמהלכה נאלצת להתמודד פעמיים עם מחלת הסרטן ומנצחת!!! מאמינה שיש לנו אחריות רבה על חיינו, אך לא פחות אחריות חברתית על האחר והשונה ומחובתנו להושיט להם יד על מנת ליצור חברה טובה יותר. בהרצאתי אני מספרת הן את סיפור חיי והן את סיפורן של אותן נשים שלא צלחה להן הדרך ונכלאו מאחורי סורג ובריח, אך גם שם נותרו אמהות לילדיהן.

למה כדאי להזמין הרצאה של רונית מצליח

רונית מצליח בהרצאה מעצימה שנותנת הרבה חומר למחשבה על הדרך בה אנו בוחרים להתמודד עם קשיים ושינויים בחיינו, על האחריות האישית והחברתית שלנו ואיזו חברה אנו רוצים להיות.

מרצים שאולי יעניינו אותך

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הרצאות לנשים,השראה,זוגיות,מוזיקה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מופעים,צחוק והומור,קיימות ויזמות חברתית

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,משפט ומדינה,פלילים

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,צבא ומדינה,ראש השנה

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,השראה

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הנחיית אירועים,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,יום העצמאות,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,צבא ומדינה

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,השראה,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום העצמאות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,משפט ומדינה,פסח,ראש השנה

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,הרצאות לנשים,השראה,מרצים לחוגי בית

order lecture by - רונית מצליח