רן שריג מרצה

רן שריג

רן שריג - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

רן שריג הוא דמות שאוהבים או אוהבים לשנוא. אולי כי הוא דובר אמת כפייתי, אולי כי הוא באמת מעצבן ואולי כי הוא מדבר על נושאים שנשים יכולות היום לדבר עליהם חופשי, אבל גבר שנכנס אליהם הוא כמו דינוזאור בשדה מוקשים.
אחרי ארבע עונות של הקומדיה הישראלית המצליחה בכל הזמנים, זוכת פרס האמי "רמזור" אותה כתב רן שריג יחד עם אדיר מילר.

אחרי עונה בלתי נשכחת ושערורייתית במחוברים, ועכשיו עם "מסובך" הסדרה החדשה שלו בערוץ 10 שמפלרטטת עם סיפור חייו ומשתמשת בו שוב לדיון במלחמת המינים.

שריג שרק לכאורה אצלו הכול בחוץ, מדבר על גברים ונשים בעידן המבולבל הזה, על חייו האישיים, על הדמיון והפער בינו לבין הדמויות ומדגים הכול בקטעים מתוך הסדרות שלו.

הבן אדם כישלון מפואר במערכות יחסים, אבל מצא אהבה. הוא קבוצת מיקוד של איש אחד שחי במשפחה חדשה.
עם שלוש נשים שהן אימהות של ארבע בנות שונות שהוא מגדל, יש לרן שריג לא מעט מה להגיד על אבהות ואימהות שוויונית ועל הורות בעידן האינסטגרם והריטלין.

שריג הוא אחד הקולות הגבריים הבודדים בפריים טיים הישראלי שמעיזים לעסוק במלחמת המינים, לדבר על גברים ונשים, ועל השקרים והסודות שהם לא מספרים זה לזו.
על זוגיות ואהבה, נישואים וגירושין ועל הורות ומונוגמיה.

 

הרצאות מבוקשות

רן שריג, בהרצאה על יחסי גברים ונשים בעידן מבולבל של ספק מחמאה ספק הטרדה. שריג מנסה להבין אם הגבר החדש הוא לא גם הגבר החלש? האם גבר מחתל ואופה ורגיש הוא גם זה שתרצי לשכב אתו? כיצד המרוץ לשוויון דפק את שני המינים? מדוע כיום נישואים הם עסקה טובה לגבר וגרועה לאישה ולמה יותר ויותר נשים רוצות להתגרש? מה הסיבה שגברים מפחדים לצאת לדייטים? מי אמר שכשההורים מאושרים הילדים מאושרים? שריג, יראה כיצד ניתן להפוך טרגדיה אישית לקומדיה הכי מצליחה בישראל, שיחה פתוחה על נישואים וגירושים, על הקשר בין חיים לכתיבה, בשילוב קטעים מהסדרות המדוברות של שריג "רמזור", "מחוברים" ו "מסובך".

נשים יולדות וגברים אומרים יו כמה קשה הייתה לנו הלידה, כמה שעות סבלנו בצירים. והנה אפילו את רגע הנשיות הנדיר הזה גם לקחנו מכן, כי אנחנו שווים היום לא. גברים ונשים. אימא ואבא. לא? ברור שלא. ההורות היא הקרע האמתי בין גברים לבין נשים בזמן הזה. נשים לא זוכות לתגמול ולהכרה בכוח הנשיות שלהן, וגברים נשברים כמו חמורים. התפקידים והתפקודים הישנים של הגבר כאב וכבן זוג עדיין קיימים אלא שאליהם נוספה האשמה אבא כבר לא יוצא למסעות רחוקים, וכשהוא נוסע לסין לשבוע הוא חוזר הביתה לא מנצח אלא אשם. אבא חייב היום גם לעבוד ולפרנס וגם לקחת את הילד לפחות יום או יומיים בשבוע אחר הצהריים לזמן איכות וזה לא משנה אם הוא גרוש או נשוי (גם נשים נשואות רוצות היום להתגרש איזה יום או יומיים בשבוע אחרת הן מתגרשות וזהו). כיצד הפכה האשמה, תכונה שהייתה בעבר אימהית ונשית, לתכונה גברית במאה ה21.

למה כדאי להזמין הרצאה של רן שריג

רן שריג היה כוכב העונה הראשונה של מחוברים, שבסופה פגש את דנה ספקטור התאהב ועזב בית אל מול המצלמות.
שריג, יוצר וכוכב הסדרה מסובך, אבא לשלוש בנות משתי נשים שונות, שמגדל בכלל רוב הזמן את הבת של חברה שלו, שהיא בכלל ילדה של גבר אחר, מדבר בגילוי לב על הכול.
על חייו האישיים, על הדמיון והפער בינו לבין הדמויות ומדגים הכול בקטעים מתוך הסדרות שלו.

מרצים שאולי יעניינו אותך

יורם יובל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

יורם יובל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: הרצאות להורים,זוגיות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח

מיכל דליות הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מיכל דליות הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: הרצאות להורים,זוגיות,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח

אנאבלה שקד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אנאבלה שקד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: הרצאות להורים,השראה,זוגיות,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,ראש השנה

אירי ריקין הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אירי ריקין הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הרצאות להורים,השראה,זוגיות

דרור רפאל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

דרור רפאל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: הנחיית אירועים,השראה,זוגיות

רותי שרון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

רותי שרון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: זוגיות,כלכלה, עסקים ומנהיגות

order lecture by - רן שריג