דרור רפאל מרצה

דרור רפאל

דרור רפאל - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

דרור רפאל נשוי ואבא לשני ילדים.  איש תקשורת ומרצה באוניברסיטת אריאל. משרד תוכנית בוקר ברדיו 90FM, כותב טור שבועי ב"מעריב". מלמד לשון בבית ספר לחינוך מיוחד. בעבר שידר ברדיו 103 FM, לשעבר חצי מהצמד שי ודרור, השתתף בתוכניות טלוויזיה בערוצים השונים (זו ארצנו, מישהו בבית, מחוברים). בעברו שידר גם תוכנית אקטואליה עם ניסים משעל וספי עובדיה. עם הידע שרכש (תואר ראשון בהוראת לשון ותואר שני בניהול סכסוכים ומשא ומתן מבר אילן), דרור הגיע למסלול החיים האמיתי וניסה לפרוץ אותו עם תעוזה, אומץ ולפחות שתי תהפוכות בדרך.

הרצאות מבוקשות

בהרצאה דרור רפאל מדבר על זוגיות שהתפרקה ועל זוגיות שיכולה להמשיך ולהתקיים ביחד ולחוד. דרור לא רואה בגירושים את הדרך היחידה לסיים נישואים – אלא מצביע על אפשרויות חדשות ומקוריות לנהל חיים בוגרים חופשיים, מאושרים ומשפחתיים.
בהרצאה מרתקת וכנה, הוא חושף את ההתלבטויות מסביב להחלטה לתת לסיפורו האישי פומבי, ומספר על התגובות הקשות שקיבל החל מסביבתו הקרובה ביותר, ועד לטוקבקים קשים ומרושעים.
בהרצאה רפאל מספר על הפרידה מאימא כשהיה בן 14 ואיך ההחלטה ההיא, להסתיר את מחלתה, משפיעה עליו עד היום. מההרצאה וסיפורו אפשר ללמוד הרבה על השינוי שעובר אדם במהלך החיים והיכולת של הסביבה להכיל את השינוי הזה – וגם הוא וגם הקהל יוצאים עם מסר אחד חשוב שתמיד נכון, אין זמן אחר ואין מישהו אחר שיכול לחיות את החיים שלכם. תחיו אותם כאן ועכשיו.

למה כדאי להזמין הרצאה של דרור רפאל

בהרצאה מרתקת וכנה, דרור רפאל חושף את ההתלבטויות מסביב להחלטה לתת לסיפורו האישי פומבי, ומספר על התגובות הקשות שקיבל החל מסביבתו הקרובה ביותר, ועד לטוקבקים קשים ומרושעים.

order lecture by - דרור רפאל