איריס דרור מרצה

איריס דרור

איריס דרור - מרכז המרצים לישראל
עברית זום

קורות חיים

שכונתה על ידי ידיעות אחרונות ״רובין הוד של הבנקאות הישראלית״.

כיהנה בתפקידים בדירקטוריונים של חברות שמעצבות את הכלכלה הישראלית כגון :

  • בנק הפועלים
  • קבוצת שיכון ובינוי
  • וארגונים שונים ומגוונים בצמרת הנדל"ן והפילנתרופיה הישראלית.

בשנת 2011, כשפרצה המחאה החברתית, עברה דרור מהפך רעיוני גדול. באותה השנה, כתוצאה מהמהפך הגדול שעברה, ולמרות התנאים הכלכליים המפתים והמשכורת הגבוהה, החליטה דרור "שזה פשוט לא זה". דרור ניצלה את כל הידע המקצועי שלה ובחנה כל פרט ופרט, במטרה לשנות את המצב של חוסר האמון ההולך ומעמיק בין המוסדות הפיננסיים לבין הציבור. היא השתחררה מכל הפרדיגמות לפיהן פעלה, חקרה את כל תפקידיה ופעילותה במשך השנים והביטה במבט ישיר על המציאות הכלכלית של ימנו. מציאות שכוללת משבר אמון בין הציבור למוסדות הפיננסיים, הממשלתיים והציבוריים והמוסדות הפיננסים הפרטיים- בנקים, חברות הביטוח, חברות אשראי וכ'ו. אחרי חמש שנים של תהליך חקירה מקיף ביותר החליטה דרור להעביר את כל הניסיון והתובנות שצברה במשך השנים בהרצאות מרתקות לציבור הרחב.

הרצאות מבוקשות

⁃ סקירה על האתגרים העומדים בפני שכירים ועצמאיים בתקופת הקורונה ופוסט התקופה.
⁃ טיפים לניהול תקציב אישי ומשפחתי.
⁃ התמודדות וניהול הכסף מול הבנק.
⁃ סקירה על המשק, וצפי לטווח הקרוב.
⁃ בחינת תהליך קבלת החלטות בתקופה מאתגרת של לחץ, נגיעה בפן הרגשי של התהליך.

איך הגיעה ילדה ביישנית מצפת, לדירקטוריון בנק הפועלים? מה קרה כשאבא עזב את הבית פתאום בשבת בבוקר? ואיך זה קשור לניהול הכסף שלי? איך אפשר להגיע לבנק בביטחון, ולא להרגיש ״קטן ומפוחד״? גם אם אין לי פיקדונות גדולים, וגם אם אני במינוס ובהלוואות….מה לעשות מיד ובקלות, כדי לחסוך אלפי שקלים? כל התשובות בהרצאה ״משנת חיים״ של איריס דרור, ההרצאה שמשנה את חוקי המשחק

למה כדאי להזמין הרצאה של איריס דרור

בהרצאותיה מעניקה איריס דרור כלים מעשיים, פתרונות להעברת הכוח והשליטה ותפיסת עולם משנת חוקי המשחק בהתנהלות הפיננסית לכל אחד מאתנו, בתפיסה מהפכנית ולא שגרתית. דרור משוכנעת שלכל אחד מאתנו יש את היכולת לקחת את חירותו הכלכלית בידיו.

order lecture by - איריס דרור