ד"ר יום טוב סמיה מרצה

ד"ר יום טוב סמיה

יום טוב סמיה - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

ד"ר יום טוב סמיה בתפקידו האחרון בצה´ל היה אלוף פיקוד דרום. השתחרר בסוף שנת 2000 ומכהן עד היום במילואים כסגן מפקד פיקוד הדרום בשעת חרום. היה חבר בצוות המו´מ הביטחוני ליישום הסכמי אוסלו. כיהן כנשיא ומנכ´´ל קבוצת ברן העוסקת בתכנון, ניהול והקמה של פרויקטים הנדסיים בתחומי תשתיות, תקשורת, תעשיה תהלכית, ויזמות נדל"ן.

ד"ר סמיה הוא בעל תואר דוקטור בסוציולוגיה ארגונית ומדעי המדינה מטעם אוניברסיטת חיפה. בעלי חברה לייעוץ בתחומים שונים לחברות וארגונים גדולים. כיום מנכ"ל ונשיא חברת IC Green Energy המהווה הזרוע הביצועית של האנרגיה המתחדשת (אנרגיה סולארית, דלקים ביולוגיים ומקורות אנרגיה ידידתתית לסביבה) של קבוצת החברה לישראל.
מרצה מרתק, מקורי וכריזמטי המשלב בין הנושאים השונים בתחומי עיסוקיו המגוונים ונותן לקהל מאזיניו סקירה רחבה של תהליכים חברתיים, עסקיים ומדינתיים – ביטחוניים בישראל.

כל ההכנסות מהרצאותיו מועברות כתרומה לעמותת "משפחת גבעתי" המטפלת במשפחות השכולות של החטיבה או לקרן מלגות לסטודנטים ע"ש יוסי לפר ז"ל בעל אות גיבור ישראל ממלחמת ששת הימים.

הרצאות מבוקשות

מה בעצם קרה מאוסלו עד היום. בהתאם לעברו הביטחוני של המרצה והקשר הנשמר עם המערכות המנתחות ועוסקות במצב.

נקודת מבט מיוחדת מתוך צוות ´אֽתכם´ אותו ייסד יום טוב עם קומץ חברים. הרהורים על ´היום שאחרי´התנתקות כאירוע מכונן ומעצב של המדינה. ועל הקשר בין ההתנתקות מרצועת עזה והיציאה מלבנון במאי 2000 ועד לערב מלחמת לבנון השנייה.

כור היתוך (בן גוריון) או בית היוצר לחברה ישראלית? בהרצאתו מציף יום טוב את הסוגיה על בסיס הרקע האקדמי כסוציולוג בשילוב רקע הצבאי ´ושיחבור´ הקיים עם החברה בישראל.

עסקים על רקע ניסיון עסקי בשילוב המחקר האקדמי בנושא, ´אקלים ארגוני בקבוצה בסיסית בארגון והשפעתו על השגת

האם העולם עבר את נקודת האל-חזור בשימוש באנרגיות מתחדשות? מהן הסיבות שבגינן חובה עלינו לעסוק בכך? למה אסור לקחת לחם של רעבים ולייצר דלק לעשירים? השמש – היא מקור החיים. בהרצאה מרתקת נלמד על מקורות האנרגיה החלופית ועל הצורך בעצמאות אנרגטית כחלק מביטחון לאומי.

למה כדאי להזמין הרצאה של ד"ר יום טוב סמיה

יום טוב סמיה מרצה מצוין, רהוט מקצועי וסוחף.

מרצים שאולי יעניינו אותך

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הרצאות לנשים,השראה,זוגיות,מוזיקה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מופעים,צחוק והומור,קיימות ויזמות חברתית

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,משפט ומדינה,פלילים

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,צבא ומדינה,ראש השנה

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,השראה

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הנחיית אירועים,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,יום העצמאות,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,צבא ומדינה

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,השראה,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום העצמאות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,משפט ומדינה,פסח,ראש השנה

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,הרצאות לנשים,השראה,מרצים לחוגי בית

order lecture by - יום טוב סמיה