זוגיות

תמיד רציתם להעצים את הקשר ולדעת מהו הסוד לזוגיות טובה? בואו לקבל כלים לזוגיות מהמרצים הטובים ביותר בתחום - הרצאות על זוגיות והדרך לזוגיות טובה ויציבה גם לאחר שנים רבות. בהרצאות על זוגיות תוכלו לדעת הכל על:

  • איך בונים זוגיות טובה?
  • איך שומרים על עניין בזוגיות גם לאחר שנים רבות?
  • האם יש מתכון לזוגיות טובה?
  • ומהו סוד הזוגיות?

הרצל כחלון - מרכז המרצים לישראל

הרצל כחלון

מרצה בנושאים: זוגיות

מיכל וימר - מרכז המרצים לישראל

מיכל וימר

מרצה בנושאים: השראה וזוגיות

הרצאות על זוגיות 

כאשר מדובר בהרצאות על זוגיות, נראה כי אנשים רבים מתעניינים בנושא, שהרי זוגיות טובה היא מתכון לחיים שלווים והצלחה בנושאים רבים בחיים - אם זה בגידול ילדים, קריירה, ניהול שגרת חיים ועוד. למעשה, לזוגיות טובה יש משקל כבד לכל הקשור לחיים האישיים של כל אחד, כך שלמעשה אף פעם לא מיותר ללכת ביחד להרצאות זוגיות. הרצאה על זוגיות תוכל להעניק לכם ערך מוסף ודרכי חשיבה לשיפור הזוגיות.

מהי השלמות שכל אחד מאיתנו רוצה בזוגיות שלו?

האדם מטבעו, מחפש תמיד את הטוב ביותר עבורו ואת השקט הנפשי, כזה שיוביל אותו לדבר האמיתי בחיים, אך הטוב ביותר עבורנו לא תמיד הוא הטוב בעיניי הצד השני והוא תמיד יהיה ביחס לשלמות. זאת מכיוון שתמיד יש בראשנו איזה חזון ואיזה דימוי כלשהו של שלמות, כזאת שתעשה אותנו מאושרים יותר. וככל שהדבר קרוב יותר לצורה שבה אנו מאמינים, כך אנו נרצה את אותה שלמות יותר ויותר. לעתים, אנו מרגישים כאילו נושא השלמות די רחוק מאיתנו, אך אנו רוצים שהדברים יהיו כמה שיותר קרובים לשלמות.

כאשר מדברים על זוגיות ועל שלמות, נראה כי זהו תחום שאף פעם לא יכול להוות "שלמות", שהרי זוגיות טובה, אמורה לספק לאדם תחושה שקרובה כמה שיותר אל השלמות שאותה הוא חושק. אך מהי שלמות בחיי הזוגיות? היא למעשה הרגשה שבה שני בני הזוג מרגישים שלמים עם עצמם ובזוגיות שלהם. כאשר כל אחד מבני הזוג מרגיש שאוהבים אותו ומקבלים אותו איך שהוא ללא שום תנאים ושיפוטיות, זהו המצב הקרוב ביותר לשלמות.

הרצאות זוגיות - קבלת כלים שמקרבים לשלמות

ישנם מספר דברים שזוגיות טובה מבוססת עליהם:

  • אהבה
  • תשוקה
  • כבוד הדדי
  • הבנה
  • שיתוף

למעשה זוגיות טובה ומוצלחת, היא זוגיות, שהכי קרובה לשלמות, כלומר זוגיות שיש בה יותר יתרונות מאשר חסרונות. כדי להצליח בזוגיות נדרשים מאיתנו כלים שלעיתים לא תמיד קיימים בנו, וגם אם קיימים לא תמיד הם במלוא הפוטנציאל. בניגוד לדעה הרווחת אהבה ממבט ראשון היא האמנם דבר נחמד- אבל זוגיות טובה מצריכה עבודה - והרבה.

אז איך ניתן לקבל כלים לזוגיות?

תוכלו לקבל את כל הכלים המלאים לזוגיות טובה ע"י ייעוץ זוגי. לעיתים, לא קל להגיע אל השלמות הזאת יחד, שהרי חיי השגרה הצפופים, המשכנתא, גידול הילדים, קריירה מטלות בית ועוד משימות רבות בשגרת היום יום יכלים מעט לשבש את חיינו ולהרחיק אותנו מהשלמות שאליה ייחלנו. אם כך, הרצאות טובות בנושא זוגיות, יכולות לסייע לכם רבות להאמין בעצמכם וקבל גישה וחשיבה נכונה להתמודדות עם מצבים מורכבים בזוגיות. וכמו בכל נושא בחיים שהולכים למקצוענים בתחום הרי גם בזוגיות ויתכן שחשוב עוד יותר לקבל הנחיות וטעצות מאנשים המומחים בתחום, כמו מרצים שהם לרוב יועצים זוגיים, פסיכולוגים ועוד בעלי מקצוע שונים אשר קיבלו לא מעט מטופלים בקליניקה הפרטית שלהם ולמדו רבות על חיי הזוגיות.

היכן ניתן למצוא הרצאות על זוגיות מעניינות שכאלה?

הרצאות זוגיות טובות, הן ללא ספק מסקרנות ולא בכדי כאשר מרצים מבצעים הרצאות שכאלה ניתן להבחין כי אין מקום בחלל, כך שאם גם אתם רוצים להגיע לשלמות המדוברת ולשפר את חיי הזוגיות שלכם, זהו בהחלט צעד נבון שרק יכול להועיל לכם. 

התקשרו עכשיו ונתפור לכם את ההרצאה המתאימה ביותר עבורכם.