הנחיית אירועים

מרכז המרצים מציע מגוון איכותי של מנחים מקצועיים (בשפות שונות) ומרצים לאירועים הנחיית אירועים, הנחיית כנסים, כינוסים והרצאות נבחרות. ניתן לבצע הזמנת הרצאה או מרצה דרך האתר.

התאמת מרצה לאירוע ולכנס הנכון הוא תחום ההתמחות שלנו במרכז המרצים לישראל

מרצים בתחום הנחיית אירועים

הנחיות לאירועים וכנסים

אירועים חברתיים ומקצועיים וכן כנסים וימי עיון אליהם מגיעים מוזמנים רבים הינם הזדמנות עצומה לפיתוח המוניטין של החברה, פנייה אל לקוחות חדשים והגדלת מאגר הלקוחות וכמו כן יצירת הצלחה בשווקים חדשים בשוק. על מנת ליצור מוניטין ארוך טווח המוכר את עצמו, ישנה חשיבות רבה להנחיית האירוע באופן מקצועי. הנחיית אירועים, כנסים והרצאות הינה חלק אימננטי ובלתי נפרד מן התוכן של האירוע והמטרות המושגות באמצעותו.

מנחה אירועים מקצועי יודע כיצד לנווט את הערב באופן מרשים וללא תקלות במהלכו. הנחיית אירועים מקצועית הינה למעשה שילוב של ידע וניסיון, הומור וגישה מעולה לאנשים. אופי האירועים וקהל היעד משפיעים על אופן ההנחיה ולשם כך יש צורך בשירותי הנחיית אירועים המבוססת על היכרות עם קהלי יעד שונים וניסיון רב בתחום. כאשר ניתן התוכן המקצועי וזה מונחה על ידי אדם בעל ניסיון בעמידה מול קהל ובניהול האירוע מתחילתו ועד סופו, מובטחת השתתפות פעילה של המוזמנים, תחושת שייכות והנאה לאורך כל הערב וערך מוסף עמו ייצאו הנוכחים מן הכנס.

הנחיות אירועים והתאמה לקהל

למעשה, יש צורך בהתאמת שירותי הנחיית אירועים לאופיים של כנסים ואירועים שונים כך שבאופן זה, המוזמנים לאירוע יחושו כי הם מתוגמלים היטב על ההגעה, יהיו מרותקים למנחה האירוע וייהנו ממידע חדש, ממנחה נהיר וברור ומדינאמיקה חיה ועשירה במהלך האירוע. הסבר נכון של תכני האירוע וכן שימוש באינטונציה ובשפת הגוף הרצויות – אלו יבטיחו את הקשבתם של הנוכחים ואת תשומת לבם לתכני האירוע.

  • בין אם מדובר בכנסים, אירועים או הרצאות בתחומים שונים, אין ספק כי היכרות עם תחום ההרצאה או הכנס הינם אלמנטים נדרשים.
  • לשם כך, חשוב לבחור בחברה המספקת שירותי הנחיית אירועים ברמה הגבוהה ביותר ותוך שכירת שירותיהם של אנשי המקצוע המנוסים ביותר בתחום. כך, ניתן להבטיח כי שם האירוע ייצא לרחוק ויוכל להגיע אל קהלים חדשים אשר ייהנו גם הם מתכני האירוע.
  • בחירת אנשי מקצוע בתחום הנחיית אירועים הינה המפתח לאירוע מוצלח מתחילתו ועד סופו, מבלי לדאוג כי התכנים כולם מועברים באופן הרצוי ומבלי לחשוש לתקלות במהלך האירוע.

הרצאות לכנסים - איך לבחור את התכנים?

בחירת ההרצאה תלויה בראש ובראשונה באופי המקצועי של הכנס. יחד עם זאת, קיימות הרצאות במגוון נושאים שעשויות להתאים למגוון כנסים
  • הרצאות בתחום אקטואליה ותקשורת
  • הרצאות בנושא בריאות, ספורט ותזונה
  • הרצאות כלכלה עסקית ומנהיגות
  • הרצאות על זוגיות
  • הרצאות בנושא חדשנות ועתידנות
  • הרצאות מוטיבציה, מצוינות והעצמה
  • הרצאות קיימות ויזמות חברתית

טיפים לבחירת מרצים לאירועים וכנסים

כאשר מארגנים כנס, אחת האטרקציות העיקריות היא הזמנת מרצה מתאים לאירוע.

איך לבחור את מרצה מתאים?

  • וותק בהנחיית אירועים - האם המנחה המיועד בעל ניסיון קודם בהנחיית אירועים? כמה שנות ניסיון יש לו? חשוב לברר זאת טרם הזמנת המרצה.
  • ידע מקצועי - כנסים מתמקדים בתכנים מקצועיים. כל המוזמנים מתכנסים באולם ובאים לשמוע סדרת הרצאות בנושא המקצועי שלהם, ולכן ברור שחייבת להיות תכלית מסודרת וברורה לכנס. (למשל כנס בנושא מצב החינוך בישראל, בפני מורים או פדגוגים). בשל כך, המרצה חייב להוכיח ידע מקצועי בתחום ההרצאה שהוא מעביר. למשל, מרצה לחוגי בית או אירוע יעניק תחושה של למידה למאזינים, ויאפשר למשתתפי הכנס להפיק הרבה מעבר לשמיעת נתונים יבשים והרצאות דידקטיות. 
  • מרצה טוב ידע להרצות באופן מעניין וקולח, אשר ירתק את קהל השומעים. יש לזכור שההרצאה היא אירוע המתקיים בזמן אמת ולכן המרצה צריך לדעת כיצד לדבר עם קהל, לעניין את הקהל ולעמוד במסגרת הזמנים הקבועה להרצאה.
  • יכולת התגברות על הפרעות או בעיות - לא אחת מתרחשות הפרעות או בעיות {למשל, טכניות} במהלך ההרצאה. מרצה טוב ידע להתגבר על מכשולים מסוג זה בחן ולהמשיך עם ההרצאה כאילו לא ארע דבר.

התאמת מרצים לאירועים ומנחים לכנסים הוא תחום ההתמחות שלנו במרכז המרצים לישראל.