מעיין קרת מרצה

מעיין קרת

מעיין קרת - מרכז המרצים לישראל
עברית , אנגלית זום

קורות חיים

מעיין קרת מנהלת "המרכז לקידום דימוי גוף חיובי", פורצת דרך בתחום דימוי הגוף, יזמית, יוצרת, פעילה חברתית בתקשורת, מלמדת סדנה ייחודית באוניברסיטת תל אביב על דימוי גוף, השנה תעביר סדנה תהליכית לרופאים על דימוי גוף דרך הר"י, מרצה ומנחה בני נוער ומבוגרים ברחבי הארץ ובעולם כ20 שנים, בוגרת לימודי הנחיית קבוצות ופוטותרפיה. מנהלת קבוצת "הפורום המקצועי לדימוי גוף חיובי", מחברת הספר "הנשים היפות" , יוצרת "מראות"- ערכת קלפים לטיפול בדימוי גוף נמוך.

 

הרצאות מבוקשות

הרצאה שמדוברת ומשתנה דרך דיאלוג קשוב, זהיר ומתמיד עם נוער במשך 20 שנים, הסיפור האישי והמקצועי שלי או של המרצה (בלי לדבר על נושאים שעלולים לגרום לנזק) על ההשפעות של המדיה, הרשתות החברתיות, המגדר והשיווק. על הפתרונות שלהן ושלהם להתמודדות עם שיימינג ועם רגעים קשים מול המראה, גם על אקטיביזם, הבנייה של מושגים שחשוב להכיר ולהפנים ועל החשיבות של ההבנה החברתית בנושא כחלק מתהליך אישי

איך מדברים על דימוי גוף? איך להעצים קבוצה מבלי לייצר נזק בנושא כל כך רגיש ומורכב, על מה מדברים כשמדברים על דימוי גוף ועל מה לא. איך להגיע אליהן ואליהם בנושאים כל כך אינטימיים בלי להביך, לפתוח מקומות רגישים מידי ולפרק להם ולהן הגנות בריאות. מה נחקר בעולם כעוזר בתוכניות מניעה ומה מזיק ואיך עושות ועושים את זה? סיפורים אישיים מהשטח וכלים מעשיים לצאת לפעולה.

 

הצצה לדילמות של מתבגרות ומתבגרים, על מה מפחיד אותן ואותם בדרך לסלפי המושלם, על הקושי לא להיסחף אחרי הרשתות החברתיות, על נקודות האזהרה והסכנות, על מה חשוב לדבר איתם כדי לחזק להם דימוי חיובי ולמנוע (עד כמה שאפשר) דימוי גוף שלילי. כלים מעשיים יומיומיים ותובנות פרקטיות כמו איך שימוש מותאם ברשת החברתית יכול דווקא להיטיב.

כמה פעמים עמדת מול המראה והרגשת שהנראות מאכזבת אותך? או מול עצמך, כשאת עם בן או בת זוגך, כשראית תמונה שלך או דרך כל השתקפות אחרת. יכול להיות שהבנת גם שנמאס לך מהתובענות של ההתעסקות הזאת, שהיא לא מיטיבה איתך וגם לא עם הסובבים אותך. האם אנחנו יכולות לשנות בעצמנו בהדרגתיות את ההשפעות החיצוניות המכריעות לגבי הדימוי העצמי שלנו ואיך? האם אנחנו יכולות להתבונן באופן רחב ומאפשר יותר על יופי? כלים: ליציאה לתהליך ארוך ומשנה תפיסות, לשינוי בדיאלוג הפנימי שלנו כשיש סיטואציה מאתגרת לגבי הנראות, למציאת איזון אישי מול המסרים הסותרים היומיומיים מהסביבה והמדיה, להתמודדות עם המבטים וההערות מבחוץ.

הסיפור האישי שלי  כפעילה חברתית בהווה ודוגמנית על בינלאומית בעברי, דרך הפריזמה של דימוי גוף לאורך הביוגרפיה האישית שלי. הקושי לקבל את הנראות בשלבים שונים, ברגעי השפל והשיא. על הכוחות שעזרו ועוזרים לי מול המראה ברגעי משבר. עשרים שנים חלפו מאז שפרסמתי ספר פורץ דרך על דוגמניות והמורכבויות באכילה ובדימוי הגוף שלהן. מה השתנה מאז? אחרי שפגשתי נערות מכל קצוות הארץ, משכבות סוציואקונומיות שונות, צוותים חינוכיים, הורים ונשים, הקשבתי לסיפור הגוף שלהן ושלהם. השפעתי על מובילות דעת קהל והייתי שותפה להנעה של שינויים מהותיים חברתיים ביחס לגוף האישה. בהרצאה אשתף במסקנות הטריות בדילמה המהותית האם לשפר את הנראות החיצונית או לשפר את הביטחון הפנימי בנראות, על האדוות של הבחירה הזו וההשפעה שלה עלינו ועל הסביבה שלנו. אשלב בין מה עוזר לנו לבין הצצה לשטח- מה עוזר לנוער כשמרגישות ומרגישים רע מול המראה. אתן דגשים עדכניים מהמחקר ומהשטח להקנות לילדים ולמתבגרים שלנו כדי שירגישו ביטחון ופיתוח חוסן למול הערות מהסביבה.

למה כדאי להזמין הרצאה של מעין קרת

מעיין קרת היא אשת מקצוע, אכפתית ורגישה, דוגמנית לשעבר ואמא לשני מתבגרים. סיפור חיה מאפשר לה להבין את הקונפליקטים המורכבים של נערות בעידן הנוכחי והנערות משתפות מחוויותיהן בצורה יוצאת דופן, הן מרגישות שיש מישהו שמבין לעומק את עולמן ואת הקשיים שלהן ועוזר להן. קריירות שונות ומצליחות, חוויות חיים מגוונות, יכולת וורבלית גבוהה ויכולת עמידה מול קהל מקצועית ורבת ניסיון גורמים למשתתפים ולמשתתפות לחוויה מעשירה ומלאת תובנות.

 

מרצים שאולי יעניינו אותך

יעקב (ג'יי) לביא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

יעקב (ג'יי) לביא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,השראה

מאיה רוזמן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מאיה רוזמן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות להורים,הרצאות לנשים,חנוכה,יום האישה 2024,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,ראש השנה,שבועות

הילה אלפרט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הילה אלפרט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הנחיית אירועים,השראה

ישראל אהרוני הרצאות - מרכז המרצים לישראל

ישראל אהרוני הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,השראה

גיל חובב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

גיל חובב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,השראה,יום ירושלים,ילדים ומשפחה,מוזיקה,ספרות וסופרים,צחוק והומור,שבועות

נדב מאירסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נדב מאירסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה

הגר פיינר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הגר פיינר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,בתי ספר,הרצאות לנשים,חזרה ללימודים ולבתי ספר,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה

order lecture by - מעיין קרת