אבי שושן

קורות חיים
אבי שושן מונה לפני עשור, בגיל 30 בלבד, על ידי פרופ' גבי ברבש, לדובר המרכז הרפואי איכילוב תל אביב ולפני שנתיים מונה על ידי פרופ' רוני גמזו לחבר הנהלת בית החולים. מהימים של שני עיתונים יומיים עיקריים ושלוש מהדורות חדשות, מנהל שושן מערך דוברות קטן ומצטיין שנותן מידי יום מענה למאות כלי תקשורת מהארץ ומהעולם ונחשב לאחד הדוברים המובילים שהצליחו לעשות התאמה לדוברות של העולם החדש. במהלך השנים הרבות בה הוא מכהן בתפקיד, ניהל שושן עשרות משברים, אירועים לאומיים, אסונות ופיגועים, אירועים, אשפוזים של מפורסמים ומגיפה עולמית אחת.
שושן נחשב כיום לאחד מיועצי התקשורת הבולטים ומוערכים בישראל ומשתתף גם כחבר פאנל של התוכנית "חי בלילה" בערוץ 12. במקביל כותב שושן טורים באתר ynet , כותב במוסף התרבות "7 לילות" של ידיעות אחרונות", מגיש ועורך את תוכנית המוזיקה "שושן בחצות" ברדיו תל אביב ואף היה חבר ועדת הפלייליסט של תחנת הרדיו גלגלצ.
בשנת 2021 נבחר שושן לצעיר המבטיח ביותר מתחת לגיל 40 של אתר התקשורת ICE.
הרצאות מבוקשות
- להפוך משבר להצלחה
בחודש ינואר 2020 קיבלו כל בתי החולים בארץ עולם התראה מפני מגיפה מסתורית. בתוך ימים פרץ משבר הבריאותי החמור מזה מאה שנה. חודש אחרי חלק מבתי החולים בעולם קרסו ועל רובם המוחלט בכלל לא שמענו. בית החולים איכילוב לעומת זאת הפך למוסד הבריאות המוביל ומדובר בישראל ולמותג ישראלי בעולם. איך הצלחנו להפוך משבר להזדמנות ודווקא מתוך הכאוס להפוך למותג הבריאות המדובר בישראל?
על תהליך קבלת ההחלטות בזמן אירוע חירום. מדוע חובה לחשוב דווקא בעת הזו מחוץ לקופסה. איך נולדה היוזמה לאפשר לראשונה בעולם פרידה של משפחות באיכילוב וכיצד ההחלטה הראשונית הזו השפיעה תדמיתית החוצה לעולם ופנימה מול אלפי עובדי הארגון. כיצד נשארים אותנטיים גם בהתמודדות המורכבת עם וירוס מסתורי. האם יש בכלל דף מסרים וכיצד מנהלים את הזווית התקשורתית בימים של אולפנים חיים ולמה לפעמים הכי טוב זה לא להתראיין.
בהרצאה מרתקת ישחזר אבי שושן, דובר וחבר הנהלת בית החולים, את מאחורי הקלעים של מגפת הקורונה בתוך בית החולים הגדול בישראל שניצב בחזית המאבק בנגיף תוך מתן כלים ניהוליים, הסברתיים ומנהיגותיים שבידלו את בית החולים איכילוב משאר בתי החולים בישראל.
על שיחת מסדרון שהביאה לכתבת מגזין בניו יורק טיימס. איך פוסט מצליח להפוך לסיפור שכל המדינה מדברת עליו? כיצד מנהלים משבר בעידן היסטורי? מה הכלים להצלחה בהעברת מסרים? איך מצליחים להשתלט על השיח התקשורתי בעולם תחרותי? כיצד מפשטים מסרים מורכבים ומצליחים אפילו להפוך מחקר מדעי לכותרת ראשית? איך מנהלים תקשורת מסורתית לצד הרשתות החברתיות ולמה הסברה נכונה היא הכלי הזול והיעיל ביותר לארגון.
ההרצאה בת 45 דקות כולל קטעי וידיאו + 15 דקות שאלות תשובות.
מרצים שאולי יעניינו אותך