עופר בן דור מרצה

עופר בן דור

עופר בן דור - מרכז המרצים לישראל
עברית זום

קורות חיים

איש עסקים מצליח ומרתוניסט שעוסק שנים בפעילויות התנדבותיות בעלות מעורבות חברתית גבוהה וכיום מתפקד כחבר מועצת המנהלים של עמותת "אתגרים".
ההתמחות של עופר בן דור מתמקדת בפיננסים ,נדל"ן ,שמאות מקרקעין בנקאות ,השקעות וכו'.

בעבר שימש בן דור כמנכ"ל נצבא החזקות, עבד בתפקידי מפתח במספר חברות בורסאיות נוספות. מתמחה בסיוע לחברות ,ארגונים ויחידים בהגיעם לצמתים חשובים וביציאה ממשברים.
בנוסף, עופר בן דור הינו מרתוניסט ועוסק שנים בספורט אתגרי ובמסעות בעולם. אך לא די בכך, בן דור עוסק שנים בפעילויות התנדבותיות בעלות מעורבות חברתית גבוהה, וכיום מתפקד כחבר מועצת המנהלים של עמותת "אתגרים"אשר הוקמה בשנת 1995 על ידי קבוצה של נכי צה"ל ואנשי שיקום, מטרתה העיקרית של העמותה היא לאפשר לילדים, בני נוער ובוגרים עם מגבלות פיזיות, חושיות, נפשיות לחזק את ביטחונם העצמי, למקסם ולממש את הפוטנציאל האישי הגלום בהם באמצעות פעילויות ספורט אתגרי בטבע.
בן דור הינו מרצה מבוקש ביותר בקרב הארגונים הגדולים בנושאי השראה, העצמה, ומצויינות. מנחה ומלמד בקורסים להכשרת מאמנים אישיים. עוסק באימון באמצעות העצמה, מתמחה ביישוב קונפליקטים (גישור) בעולם העסקי ובעולם הפרטי.

הרצאות מבוקשות

הרצאתו של עופר בן דור- ספורטאי אתגרי, יזם חברתי, ומומחה למוטיבציה.
סיפור דרמטי חוצה יבשות עם עיוורים ואנשים עם מוגבלויות במסעות מדהימים אל פסגות חייהם ופסגות ההרים הגבוהים בעולם.

למה כדאי להזמין הרצאה של עופר בן דור

ההרצאה של עופר בן דור זוכה לתשואות רבות מהמקומות אליו הוא מוזמן להרצות, ולעיתים קרובות מוזמן בן דור להרצאות חוזרות באותם מוסדות ואירגונים בהם הרצה בעבר. הרצאתו עוסקת במימוש והשגת מטרות, רצונות וחלומות שתמיד היו נראים לאנשים כדבר בלתי ניתן להשגה. כוח רצון, דבקות במטרה,התמודדות עם משברים, השראה, חברות אמיתית, מצויינות, התגברות על מכשולים ואהבה הם בעצם הכלים בהם אנחנו אמורים להשתמש כדי לגרום לאותו חלום להתממש.

order lecture by - עופר בן דור