בשנים האחרונות, תחום ניהול הפרוייקטים התפתח מאוד וחברות, תאגידים וארגונים מבינים שהפרוייקטים שלהם הם למעשה חלון הראווה וכרטיס הביקור שלהם ולשם כך הם חייבים להבטיח הצלחה בכל פרוייקט. מנהל פרוייקטים מסור לעבודה, שמכיר את עבודת הניהול בצורה מושלמת יכול להביא להצלחה מרובה ואם פעם הייתה מחשבה שכל אחד שמכיר את התחום יכול להצליח, היום כבר כולם בתעשייה מבינים שלנהל פרוייקט זה מקצוע בפני עצמו. קורס ניהול פרויקטים יעניק לכם את הכלים הבסיסיים והמעשיים כדי שתוכלו להתמודד בעתיד עם פרוייקטים קטנים ופשוטים אך גם עם פרוייקטים ארוכים ומסובכים. לא כל יזם יודה בכך, אבל לא פעם קורה שיודעים איך מתחילים את הפרוייקט אך לא יודעים כיצד הוא ייגמר ובדיוק בשביל זה צריכים את האיש הנכון שינהל את הפרוייקט ויוביל אותו למקומות הנכונים. קורס ניהול פרויקטים יעניקו לכם את הידע שקיים בתחום והוכח כמוביל להצלחה ובניגוד לקורסים אחרים, לכישרון הטבעי יש משקל לא קטן ביכולת לנהל פרוייקטים אך עם זאת, כל אחד יכול ללמוד ולראות האם התחום אכן מתאים לו כפי שהוא שחשב מלכתחילה.

קורס ניהול פרויקטים- האם אתם מסוגלים להיות מנהלי פרוייקטים?
ארגון אשר מתכונן לקראת פרוייקט חשוב ינסה לגייס לשירותיו מנהל פרוייקט שחושב בצורה יצירתית, שיודע לצאת ממצבים קשים עם פתרונות יצירתיים ושיודע להסביר ללקוחות את היתרונות של הפרוייקט תוך הקפדה על התחשבות בעובדים ובמצבם. הקורס, שנחשב כמו קורסי גמול השתלמות ומיועד לאנשים שבטבעם אוהבים להוביל, נהנים מעצם מעמדם הנחשב ולא מתביישים להציע את הרעיונות שלהם, גם אם הם מנוגדים לדעה הרווחת או לדעה של הארגון. מנהל פרוייקט נבחן בסופו של דבר על פי התוצאות בשטח ואם אתם מרגישים שיש לכם את זה ושאתם יכולים לקחת פרוייקט ולהפוך אותו להצלחה- קורס ניהול פרויקטים יעזור לכם לשפר ולשדרג את המקצועיות שלכם ולהפוך אתכם למנהלי פרוייקטים שיקבלו הצעות עבודה רבות עם סיום הקורס.

קורס ניהול פרוייקטים- מטרות הקורס
המטרה העיקרית של הקורס הוא להקנות לסטודנטים כלים להתמודדות עם מצבים המתרחשים במהלך הפרוייקטים. לנהל פרוייקט זו משימה לא פשוטה, היא דורשת ממנהל הפרוייקט תושייה ומחשבה יצירתית אך ישנם יסודות שבהחלט כל אחד יכול ללמוד. הקורס יעזור לכם להבין את הסדר שניהול פרוייקט דורש ואיך זה עובד הלכה למעשה. אחרי הכרת המבנה הבסיסי של הפרוייקטים והתהליכים הקבועים המתקיימים בו כל אחד יוכל להכניס גם את הפן האישי והדעה המקצועית האישית שלו. במהלך הקורס ישנו דגש על העבודה המעשית וזהו יתרון עצום. הלימוד התיאורטי הוא חשוב מאוד, אך העבודה המעשית היא הגושפנקא לכך שאתם באמת מסוגלים לנהל פרוייקטים ברמה גבוהה. קורס ניהול פרויקטים יעזור לכל אחד שמבין את העבודה ורוצה להיות האיש המוביל בפרוייקטים חדשים. מדובר בתחום חדשני ומתפתח והשוק זקוק למנהלי פרוייקטים ולפיכך הדרישה למנהלי פרוייקטים גדולה מאוד.
המאמר מוגש באדיבות – מכללת אשקלון – היחידה ללימודי חוץ

תמיד נשמח לענות לשאלות