מוטי רייף מרצה

מוטי רייף

מוטי רייף - מרכז המרצים לישראל
עברית , אנגלית

קורות חיים

מוטי רייף הוא אחד מהמפיקים המובילים בישראל, עם מעל 30 שנות נסיון בתחום. מוטי התחיל את דרכו המקצועית בהפקות אופנה, ומזה שנים רבות הוא יוצר, מפיק ומביים מאות אירועי אופנה, סגנון חיים והפקות טלוויזיוניות בישראל ובחו"ל. בשנת 2011 הקים מוטי רייף את חברת הפקת האירועים, "רייפ אנטרטיינמנט", החברה פועלת עד היום ונחשבת לאחת מחברות ההפקה היוקרתיות והאיכותיות בישראל, ומתמחה בעולם האופנה. בשנת 2012 הוכתר רייף כאדם המשפיע ביותר בעולם האופנה הישראלי בדירוג 100 האנשים המשפיעים בעולם האופנה הישראלי של המגזין המוביל "את".

בגיל העשרה ולמשך תקופה קצרה, מוטי החל את דרכו בעולם האופנה כדוגמן.

בשנת 1995 הפיק רייף בשיתוף עם משרד התיירות את האירוע "לובשים שלום" שהתקיים במעמד ראש הממשלה דאז, יצחק רבין, ובו לקחו חלק מעצבים כגון ארמני, ולנטינו ואוסקר דה לרנטה ועוד רבים אחרים.

בשנת 1998 הקים את "מימד- מוטי רייף" עם MTVS. בין השנים 1998-2010 החברה התמחתה באירועים טלוויזיוניים גדולים כגון טקס פרסי האופנה הישראלי, טקס פרסי המוזיקה ותחרות מלכות היופי. החברה הפיקה בין היתר גם פורמט מקורי של רייף – "מהפך", התוכנית זכתה בפרס האמי הישראלי ל"תוכנית הלייף סטייל הטובה ביותר".

בין השנים 1998-2008, רייף היה הבעלים של סוכנות הדוגמנות והטאלנטים הגדולה ביותר- סוכנות לוק, והיה אחראי ולגילוים של דמויות רבות בעולם האופנה, הסרטים, הבמה והמוזיקה הישראלים.

בשנת 2005 הקים את חברת "אבוט רייף המאירי" שהפכה לאחת מחברות ההפקות הטלוויזיונית הגדולות בישראל. החברה הפיקה פרויקטים משמעותיים בטלוויזיה הישראלית; הגרסה הישראלית של פורמט הטלוויזיה המפורסם "הישרדות", שזכתה בפרס האמי הישראלי עבור "תוכנית הריאליטי הטובה ביותר" לשנת 2008, "היפה והחנון", "הרווק", גרסה ישראלית לתוכנית הבריטית "מה לא ללבוש" בכיכובן של טריני וסוזאנה ועוד תוכניות בידור רבות.

החל משנת 2005 הפיק רייף שני סרטים דוקומנטריים שזכו להצלחה בינלאומית; "Life After Tomorrow" בבימוי גיל קייטס, הסרט זכה בפרס "הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר" ובפרס הבימוי בפסטיבל הסרטים של פיניקס בשנת 2006, ו-"brave miss world" בביום ססיליה פק, שהיה מועמד לפרס האמי באוגוסט 2014.

בשנת 2009 היה שותף רייף בהפקת Beverly hills fashion festival – שבוע האופנה של בוורלי הילס.

שבוע האופנה: בשנת 2010, בשיתוף עם עריית תל אביב, משרד התיירות, התאחדות הטקסטיל והמכון הישראלי לייצוא יזם רייף את שבוע האופנה הישראלי "Tel Aviv Fashion Week". האירוע זכה להצלחה אדירה. אורח הכבוד שפתח את שבוע האופנה של תל אביב בעונתו הראשונה היה המעצב הנודע רוברטו קוואלי שהציג את הקולקציה האחרונה שלו על המסלול בישראל. בהמשך אירח שבוע האופנה עוד דמויות בינלאומיות משפיעות רבות, בניהן עורכת ווג איטליה פרנקה סוזאני, משפחת מיסוני והמעצב מרסלו מורלון. שבוע האופנה הביא לישראל מעל 120 עיתונאים מכל העולם והעניק חשיפה נרחבת ויוצאת דופן לישראל בצורה שלא נראתה קודם לכן. בשנת 2012 אחת מחברות הנדל"ן הגדולות בישראל, "גינדי השקעות", הצטרפה לפרויקט והאירוע הפך לשבוע האופנה גינדי תל אביב, "Gindi Tel Aviv Fashion Week", השבוע הפך לאירוע הדגל וסמלו של מוטי רייף.

הרצאות מבוקשות

במהלך חמשת העשורים הראשונים בחיים נשים מתמודדות עם לימודים, קריירה, זוגיות, הריון והורות, העולם מכין אתכן לגיל 40, הגיל בו העולם שייך לכן. הקריירה עשויה לשנות כיוון, הילדים גדלים והנשיות בשיאה. במהלך 30 שנות עבודה בעולם האופנה הישראלי חבר מוטי רייפ לקשת רחבה של נשים בישראל, מוטי חולק מחוויותיו לצידן וכיצד אותן נשים מתמודדות עם החיים אחרי גיל 40. במהלך ההרצאה מדבר מוטי על הכנסת תוכן נוסף לחיים, תובנות, אידאל היופי הנשי ומיניות.

החיים הם לא קו הצלחה רציף, אנו חווים עליות ומורדות, תקופות חסד וכשלון. מוטי רייפ חולק בהרצאה, מתובלת בהומור עצמי, על דרכו כמפיק, על הרגעים שמצא את עצמו ללא כוחות להמשיך הלאה וחושף בפני הקהל באילו כלים השתמש כדי להמציא את עצמו מחדש ולהביא את עצמו לקדמת התעשייה. כיצד במהלך קריירה ארוכה שורה של נפילות הביאו להצלחות, כיצד תקופה המוגדרת כקשה עשויה להיות סימן לדרך שונה וחלומות חדשים והכלים וההשראה שמביאים לנצחון.

סקירת עולם תעשיית האופנה בשלושת העשורים האחרונים דרך סיפורים וחוויות מעבודה משותפת עם כישרונות רבים. אופנה היא עולם תוכן מלא המעביר סגנון חיים, מסרים, חוויות, כלי לביוטי אישי ולפעמים אפילו יצירת אומנות. בהרצאה מוטי מדבר על המהפכה שמתחוללת בעולם האופנה והזוהר בהתייחסותו לאחריות, לדימוי הגוף ולמודלים ולחיקוי.

למה כדאי להזמין הרצאה של מוטי רייפ

מתוך עולם הנשים נוצר גבר שמבין. בזכות הבנתו ואהבתו, רייף מעצים את קהל הנשים למולו. מטרתו של רייף הינה שינוי במעמד האשה דרך העצמה. אך לא די בכך, רייף הינו מרצה קריזמטי ומרתק. הוא נותן לקהל תחושה שהוא רואה כל אחת ואחת. בסוף כל הרצאה של רייף, יוצאים בתחושה של אהבה עצמית ועשייה למען עצמך.

מרצים שאולי יעניינו אותך

יעקב (ג'יי) לביא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

יעקב (ג'יי) לביא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,השראה

מאיה רוזמן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מאיה רוזמן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות להורים,הרצאות לנשים,חנוכה,יום האישה 2024,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,ראש השנה,שבועות

הילה אלפרט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הילה אלפרט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הנחיית אירועים,השראה

ישראל אהרוני הרצאות - מרכז המרצים לישראל

ישראל אהרוני הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,השראה

גיל חובב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

גיל חובב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,השראה,יום ירושלים,ילדים ומשפחה,מוזיקה,ספרות וסופרים,צחוק והומור,שבועות

מעיין קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מעיין קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות להורים,הרצאות לנשים,השראה,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לחוגי בית

נדב מאירסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נדב מאירסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה

הגר פיינר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הגר פיינר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,בתי ספר,הרצאות לנשים,חזרה ללימודים ולבתי ספר,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה

order lecture by - מוטי רייף