עילי חיות מרצה

עילי חיות

עילי חיות - מרכז המרצים לישראל
עברית זום

קורות חיים

עילי חיות, בן 22 , ספורטאי ואצן מקצועי, נולד וגדל ליד הכנרת, ביישוב כורזים. בוגר המכינה הקדם צבאית "תבור".
חיות התגייס לצה"ל במטרה לרוץ למרחקים ארוכים עם מוטיבציה של לוחם וחלום להיות קצין ומפקד. כמעט שנה היה במסלול הצה"לי שעליו חלם ביחידת מגלן, שם נתן את כל כולו, עד שברגע אחד החלום התנפץ, ובעקבות פציעה קשה הוא נותר מרותק לכיסא גלגלים, ללא היכולת לעשות את הדבר שהכי אהב ושאיתו ייצג את המדינה בתחרויות – לרוץ. כיום עילי בעיצומו של תהליך שיקום ארוך ואינטנסיבי. הוא מגייס את תכונות הספורטאי שרכש במהלך החיים, את האופטימיות והנחישות שבו, ובונה את חייו החדשים כצעיר, המרותק אמנם לכיסא גלגלים, אך עדיין ממשיך לרוץ למרחקים הארוכים של החיים.

הרצאות מבוקשות

זהו סיפורו האישי של עילי חיות שמתאר איך מילד שרץ עוד לפני שהתחיל ללכת, דרך ילדות של ספורטאי ועד הגיוס ליחידה קרבית, לא עצר לרגע והביא מדליות והישגים. עד שביום אחד, פציעה קשה בשירות הצבאי גרמה לכך שנותר מרותק לכיסא גלגלים, ומאז הוא החליט לא לוותר על חלום האולימפיאדה ונכנס למסע שיקום מעורר השתאות שממנו יכול כל אחד לשאוב השראה – איך להתרומם ברגעים הכי קשים של החיים, לא לוותר ולהגיע להישגים מדהימים.
עילי מתאר בסיפורו כיצד עומדים על הרגליים גם כאשר מרותקים לכיסא גלגלים. הוא מבין שעכשיו זה הזמן להגשים חלומות, וההרצאה שלו תגרום גם לכם לרצות לעשות זאת.
ההרצאה מסופרת בדרך אמיתית ואותנטית ושופכת אור על תפיסת עולם רחבה ומעמיקה – כי זו הייחודיות של עילי.

מרצים שאולי יעניינו אותך

הדס אדלר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הדס אדלר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,בינה מלאכותית,הרצאות לנשים,השראה,חדשנות ועתידנות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לחוגי בית,שיווק וקידום, שיווק דיגיטלי

דניאל וולפסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

דניאל וולפסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל,הרצאות לנשים,השראה,חנוכה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לחוגי בית,עבודת צוות

order lecture by - עילי חיות