ארי דוידוביץ' מרצה

ארי דוידוביץ'

ארי דוידוביץ' - מרכז המרצים לישראל
עברית , אנגלית

קורות חיים

במאי, מפיק וכותב מוערך. סרטיו הוקרנו בבית הקולנוע, שודרו במיטב ערוצי הטלוויזיה והשתתפו בפסטיבלים בארץ ובעולם. סרטו האחרון, ״תרצה אתר: ציפור בחדר״, יצא ב-2015.

דוידוביץ׳ נולד וגדל בחיפה. בגיל 13 צילם את סרטו הראשון בפילם, אבל הסרט נשרף בפיתוח והוא פנה לקריירה בתחום העיתונות והתקשורת. בצבא שירת כקצין שלישות בחיל השיריון, והגיע לדרגת רס״ן במילואים. הוא בוגר אוניברסיטת חיפה בחוגים לפסיכולוגיה ובי.איי כללי במדעי הרוח, ומוסמך האוניברסיטה העברית בתקשורת המונים. את הכשרתו הקולנועית למד בעצמו תוך התבוננות בעבודתם של יוצרי קולנוע בולטים.

הקריירה של דוידוביץ׳ מתפרסת בין היותו במאי, מפיק וכותב. סרטיו הוקרנו בבית הקולנוע, שודרו במיטב ערוצי הטלוויזיה והשתתפו בפסטיבלים בארץ ובעולם.

בין סרטיו כבמאי: ״תרצה אתר: ציפור בחדר״ (2015) המביא לראשונה למסך את סיפור חייה ומותה המסתוריים של המשוררת האהובה תרצה אתר (פרס השופטים בפסטיבל הקולנוע חיפה); "אלוף העולם שלי" (2010), על מסעו של אלוף האיגרוף מרחב מוהר בדרך לאליפות העולם; ו"מחכים לגודיק" (2007), סרט דוקו המביא את סיפור עלייתו ונפילתו של מלך המחזמר גיורא גודיק. כמפיק: "כל הבקרים השמחים", ״חלומות של דובים" וסדרות הסרטים ״דוקו-צ'אלנג' ישראל", פרוייקט תחרותי שיזם וניהל.

ניסיונו המקצועי כולל מגוון תפקידים בכלי התקשורת המשודרת והכתובה – בין השאר כעורך תוכניות תרבות בטלוויזיה וכעיתונאי כותב ועורך בעיתונים וכתבי עת. לצד העשייה הקולנועית, דוידוביץ׳ משמש כיום עורך ראשי של תחרות "יוצרים ברשת", ליצירת תכני וידיאו דיגיטליים, מטעם איגוד המפיקים בשיתוף YouTube, ועוסק ביזמות תרבותית מגוונת.

הרצאות מבוקשות

חייה ומותה המסתוריים של המשוררת והפזמונאית הישראלית האהובה תרצה אתר, בתו של גדול המשוררים, נתן אלתרמן. המפגש כולל הקרנת הדוקו המרגש שיצר דוידוביץ׳, המביא לראשונה למסך את סיפור חייה ופורט על נימי הנפש. ההרצאה מתובלת בסיפורים מרתקים על הכנת הסרט, גילויים על המיתוס של משפחת אלתרמן ומערכת היחסים הטעונה בין תרצה אתר לבין אביה.
* הרצאה זו ניתן להזמין גם בשילוב מופע מוסיקלי של המוסיקאי נתן סלור, בנה של תרצה אתר, שידבר עם הקהל ויבצע כמה משירי אמו.

עלייתו ונפילתו של מלך הבידור של שנות השישים העליזות, גיורא גודיק, שהביא לישראל את מחזות הזמר הגדולים של ברודוויי, אך נמלט מהארץ באישון לילה. המפגש כולל הקרנה של הדוקו הקצבי והמרגש שיצר דוידוביץ׳, בלווית סיפורים מרתקים על הכנת הסרט, על המפגש עם בני משפחתו של גודיק, ועל ישראל של שנות השישים והשבעים.

סיפורו של אלוף ישראל באיגרוף, מרחב מוהר, שיוצא לארה״ב להגשים את חלומו כנגד כל הסיכויים – להפוך אלוף העולם באיגרוף. המפגש כולל הקרנת הדוקו המרתק, העוקב אחר מסע ההישרדות שלו באמריקה, עד לאותו קרב שהופך במפתיע לקרב על זהותו כמתאגרף וכאדם. בנוסף להרצאת יוצר הסרט דוידוביץ׳, ניתן לשלב מפגש עם גיבור הסרט הכריזמטי, כוכב ״רוקדים עם כוכבים״.

הקרנת סרט דוקומנטרי חדש באורך מלא והרצאת מבוא: הסיפור שטרם סופר על גדול הקומיקאים הישראלים בכל הזמנים – שייקה אופיר. האיש בעל אלף הפרצופים, שכל כך רצה להצחיק ולהיות נאהב, ואף הצליח להיות בפיסגה לפחות שני עשורים, אבל שילם מחיר אישי ומשפחתי כבד.

 

למה כדאי להזמין הרצאה של ארי דוידוביץ'

כיוצר סרטים, דוידוביץ׳ הוא מספר סיפורים מיומן. במרכזה של כל אחת מהרצאותיו המרתקות ניצב אחד מסרטיו הבולטים, המוקרן במלואו או בחלקו וכובש את לב הקהל. להרצאות עצמן דוידוביץ׳ מביא ערכים מוספים – מתחומי התרבות, התקשורת, ההיסטוריה והאמנות – והופך את האירוע לאירוע תרבותי שלם ומספק, הזוכה להצלחה רבה בקרב קהלים מגוונים.

מרצים שאולי יעניינו אותך

אתגר קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אתגר קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,ספרות וסופרים

דנדן בולוטין הרצאות - מרכז המרצים לישראל

דנדן בולוטין הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל,בתי ספר,השראה,חזרה ללימודים ולבתי ספר,חנוכה,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,עבודת צוות,ראש השנה

גיל שוחט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

גיל שוחט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,מוזיקה,מופעים

רועי גליץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

רועי גליץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,צילום,קיימות ויזמות חברתית

חיליק מגנוס הרצאות - מרכז המרצים לישראל

חיליק מגנוס הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,חזרה ללימודים ולבתי ספר,ילדים ומשפחה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,עבודת צוות

מירי דוידוביץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מירי דוידוביץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה

שרה אנג'ל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שרה אנג'ל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: הרצאות לנשים,השראה,חנוכה,יום האישה 2024,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,ספרות וסופרים

רוני ססלוב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

רוני ססלוב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות לנשים,השראה,חגים ומועדים,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,פסח,ראש השנה,שבועות

order lecture by - ארי דוידוביץ'