אלי מזרחי מרצה

אלי מזרחי

אלי מזרחי - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

יליד הארץ, מהנדס מכונות בוגר אוניברסיטת קונטיקט. שופט בינלאומי בריקודים סלוניים. מדליסט ופיינליסט בתחרויות לריקודים לטינו-אמריקניים וקלאסיים בקנדה, ארה"ב ואירופה. רקד בלהקת "בת שבע" בשנות השמונים, כוריאוגרף לתיאטרון הלירי של קנדה ולמחזות הזמר "כנר על הגג", ו"ברנשים וחתיכות" וכן עבור האופרה הישראלית. אלי היה מהחלוצים בתחום הריקודים הסלוניים המקצועי בעולם התרבות הישראלי, ותרם רבות להטמעתו בנוף המקומי.
כיום בעל סטודיו בוטיק לריקודים סלוניים ולטיניים, שופט בתחרויות בינלאומיות ובפסטיבלים כגון "פסטיבל כרמיאל" ועוד.
מרצה מבוקש המשלב בהרצאותיו מניסיונו הבימתי "Same Sex TLV lgtb sports club" , "פסטיבל המחולות בדימונה העשיר בארץ ובחו"ל, בליווי אנקדוטות משעשעות מהרחבה והדגמות ריקוד מרהיבות. אלי שימש כיו"ר חבר השופטים במשך שבע עונות בתוכנית הפופולרית "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 2.

הרצאות מבוקשות

אלי מזרחי, בהרצאה אינטראקטיבית, מהנה, המפעילה את כל החושים – הופך את כל המשתתפים באירוע לתיירים במסע רגשי וייצרי אל תוך התנועה. חוויה מענגת ומעשירה כאחת – אסקפיזם במיטבו, גם לאנשים חסרי כל רקע בריקוד או במוזיקה. יחד הם עוקבים אחר גלגולם של הסגנונות השונים בין היבשות וההשפעות המוזיקליות, התרבותיות והגיאופוליטיות ברחבי הגלובוס.
ניתן גם לשלב בהרצאה מופע הפעלה מהנה עם מסר ארגוני, שבו משתתף הקהל בחוויה וזוכה להטמעת מסרים כגון: שת"פ, יצירתיות, פריצת מחסומים, תעוזה ואומץ והכי חשוב – נהנה וצוחק!

הרצאה אינטראקטיבית משולבת בהפעלת הקהל.

רחבת הריקוד כמראה למערכות יחסים בינאישיות ,אומנות הקשבה והובלה והדרך אל התנועה ההרמונית.

order lecture by - אלי מזרחי