אריה מיליניאק מרצה

אריה מיליניאק

עברית

קורות חיים

אריה מליניאק מאמן נבחרת ישראל לשעבר בכדורסל, המציא והקים את משחק הקטסל והקים את ליגת הקטסל בישראל, הקים וניהל ליגות קיץ בכדורסל, ניהל את בית הספר למאמנים במכון וינגייט, ומאז 1990 משמש כפשרן ספורט ב"ידיעות אחרונות" גלי צה"ל וערוץ הספורט.
כיום, עיקר עיסוקו של אריה מליניאק הוא אימון אישי – קאוצ'ינג – בגישה מיוחדת אותה פיתח לפני כ-15 שנה. הרעיון מתבסס על גישה שאומרת שהחיים הם משחק, עם כללים, חוקים, משתתפים, פעולות, תוצאות, מוגדר בזמן. המשחק הוא שמניע בני אדם מעבר לנסיבות ולמגבלות, וכך גם שיטת האימון של מליניאק.
בשנים האחרונות חבר אריה מיליניאק ליוסי קדמי, מאסטר בשיטת ה-NLP, שנותנת גישה לשינויים ברבדים העמוקים ביותר, ויחד בנו והמציאו את מודל THE KEY, שעל בסיסו נבנתה תכנית אימון להעצמה והתפתחות אישית, עם שורה ארוכה של כלים ומיומנויות, שמאפשרים לכל אדם לחולל שינויים בחייו באמצעות פעולות נינוחות, במתאם מלא למי שהוא באמת.

הרצאות מבוקשות

אנלוגיה בין הנהגת קבוצה והנהלת החברה וצוות עובדים.

ב-90 דקות של הרצאה מרתקת, תיחשף לעיניך מערכת בה משמשים בערבוביה כספים גדולים, אינטרסים ויצרים, פוליטיקה ועסקים. ואיך כל זה מתנקז לתאי הכבוד בהיכל נוקיה ביד אליהו, ובאצטדיון רמת גן בכדורגל.
הספורט כבבואה של טירוף מערכות במדינה. Test Case ללמוד ממנו על ניהול בכל הרמות. בשיחה זו משובצים סיפורים ,תובנות מעבודתו של אריה כמאמן אישי ועסקי בארגונים וחברות בארץ ובחו"ל, ומהקריירה הארוכה שלו כמאמן נבחרת ישראל בכדורסל ומעולם התקשורת.

האימון מיועד לגברים ונשים בכל גיל, אינו דורש כושר גופני ולא ידע בכדורסל. ניתן לשבץ ימי אימון לאורך השנה, בתכנית לפיתוח מנהלים, להזנקה או לסיכום של תהליכים, לאימון צוותים שונים מאותו ארגון או מארגונים שונים. כל יום סדנה נתפר באופן ייחודי לדרישות המיוחדות של כל לקוח.

א. האימון: המנהל כמאמן, האימון כתנאי להתקדמות לרמה הבאה, מה משעות "להיות ניתן לאימון"? מה עוצר אותנו מלהתאמן?
ב. קביעת יעדים והצבת מטרות: לשחק משחק גדול – לא לחשוש מהפער שבין הציפיות לתוצאות.
ג. הפקת המרב מהשחקנים: התמודדות עם כוכבים, שימוש בשחקני הספסל, משחק קבוצתי – עבודת צוות.
ד. שיטות אימון ומשחק: משחק ´חופשי´, משחק ´מבוקר´, יתרונות וחסרונות.
ה. תקשורת בתנאי לחץ: בין מאמן לשחקנים, בין השחקנים לבין עצמם, משוב – התמקדות בביצועים ולא באישיות, הקשבה.
ו. ההכנות למשחק: ציפיות להצלחה לעומת תפיסת ההפסד כאסון, תכנון מהלכים, מוטיבציה, שיתוף שחקנים בהחלטות, תרגול מוקדם – פיילוט בתנאי משחק.
ז. ניהול המשחק: להיות כל הזמן מחובר ללוח התוצאות, ליזום מהלכים במקום להגיב למהלכי היריב, שימוש בספסל המחליפים.
ח. תחקיר – דו"ח רווח והסבר: הבחנת העובדות מה´סיפורים´, שיחה לפעולה – שיחה שעושה הבדל, איך ומה מתחקרים.

הזמינו הרצאה של - אריה מיליניאק