ד"ר עו"ד יניב זייד
קורות חיים
מומחה בינלאומי לשכנוע ולהעברת מסרים (מוכר בתור המותג "דוקטור שכנוע")
ועוסק בתחום הנטוורקינג, השיווק, המכירות, ההסברה, הפרזנטציה, הכתיבה השיווקית, המשא ומתן, ההנעה לפעולה והדיבור בפני קהל מאז שנת 2000.
בהשכלתו עורך דין, כלכלן, דוקטור למשפטים, מגשר ומתווך מקרקעין.
כתב עד היום 6 ספרים בעברית ו- 5 באנגלית, כולם רבי מכר –
שתורגמו לשפות רבות ונמכרו במצטבר במאות אלפי עותקים ברחבי העולם –
ביניהם "לדבר בפני קהל", "שכנעת אותי!",
"שכנעת אותי שוב!", Sales Bible ו – Creative Marketing
קייים מעל 2,500 סדנאות והרצאות עד כה, ב- 4 יבשות וייעץ עסקית ושיווקית למעל 1,950 חברות וארגונים, כולל בנקים, חברות סלולר, חברות ביטוח, חברות היי טק, רשתות מזון, מפעלים, רשתות פארמה וקוסמטיקה, משרדים ממשלתיים, מערכת הביטחון ועוד.
הרצאות מבוקשות
- אמנות השכנוע
- מנהיגות וחוסן ניהולי
- שיווק, מכירות וגיוס לקוחות
- מהם חוקי השכנוע החשובים ביותר?
- איך מתאימים כל מסר לכל סוג של לקוח ואדם?
- כיצד משתמשים בשפת גוףבצורה נכונה ומשכנעת?
- כיצד לרתק כל לקוח או אדם בכל מפגש או שיחה?
- כיצד מעבירים פרזנטציה או מצגת מכירות בצורה בלתי נשכחת?
- איך מטפלים בצורה נכונה בשאלות ובהתנגדויות של לקוחות?
- מה החשיבות של דוגמאות ונתונים בזמן מכירה, פרזנטציה, שיחה או מצגת?
בימי שגרה ובמיוחד בתקופות של משבר ואי וודאות
– איך להניע לפעולה עובדים, ספקים ולקוחות ולגרום להם לעשות את מה שצריך
– איך לנהל נכון את הזמן והאנרגיה שלכם ושל הסביבה שלכם
– איך לענות נכון לשאלות והתנגדויות שנובעות מהמצב
– איך לבסס אוטוריטה מקצועית ומותג אישי
– איך לשכנע לקוחות, משקיעים, בוחרים, ספקים ועובדים לבחור דווקא בכם
איך להישאר בקשר עם הקהילה שלכם ולייצר עוד ועוד לקוחות
– איך למכור ולשווק בצורה אותנטית, ייחודית ושונה משאר השוק שלכם
– איך לסגור יותר עסקאות בלי לתת מתנות והנחות
– "שיחת מעלית" – מה להגיד ומה לא להגיד כששואלים אתכם "מה אתם עושים?"
– איך לכתוב נכון שיווקית ולהתאים את המסרים שלכם לרוח התקופה
– מה עונים ללקוחות שאומרים "לא עכשיו", "לא בשבילי" או "יקר לי"
לקוחות ממליצים
מרצים שאולי יעניינו אותך