ד"ר יניב לויתן מרצה

ד"ר יניב לויתן

יניב לויתן - מרכז המרצים לישראל
עברית , אנגלית

קורות חיים

מומחה בינלאומי ללוחמה פסיכולוגית. מרצה מצטיין בטכניון ובאוניברסיטת חיפה. חוקר במרכז לחקר איראן. יועץ בעל ניסיון רב במגזר הציבורי והפרטי. הרצאותיו מבוססות על ניתוח דוגמאות מעולם הלוחמה הפסיכולוגית בזירה הצבאית והעסקית. ד"ר יניב לויתן, מרצה מיוחד, ומבוקש מאד. הקהל עומד נפעם למול הידע העצום אותו חושף המרצה מחד למול יכולתו להעביר את המסרים בצורה מיוחדת ומעניינת מאידך..

הרצאות מבוקשות

יש לך 2 שניות להשפיע! איך נצליח להשפיע בעידן עודף המידע? מה הקשר בין ביבי, סטרבקס ואפל? כיצד תוקפים את היריב העסקי וגורמים לו לחייך בו זמנית?
ההרצאה חושפת את החיבור הלא יאומן שבין הלוחמה הפסיכולוגית משדה הקרב לעולם העסקים.
מטרות ההרצאה:
– לספק כלים מעשיים לכל חברה או עסק הנאלץ להתמודד מול שוק רווי מתחרים.
– שיפור יכולות המשתתפים בתחום השיווק.
– לייעל את הפעילות העסקית של כל חברה או ארגון

האם המידע העסקי שלך לא זולג ברגעים אלו לידיהם של המתחרים? רוצה לדעת מי יכול לעקוב אחריך בזמן הישיבה השבועית? האם המחשבים בעסק שלך בטוחים? הרצאה מרתקת החושפת על דרכי פעולתם של האקרים.
מתוך ההרצאה:
-כיצד ומדוע פועלים האקרים?
-דוגמאות למתקפות האקרים בזירת העסקים
-כיצד חודרים האקרים לכל ארגון, למרות שלל אמצעי האבטחה?

כולנו מכורים: לאימייל, לטלפון הנייד, לאינסטגראם, למשחקי מחשב תבחרו כל אחד את ההתמכרות שלו. אבל מדוע אנחנו מכורים? אילו חולשות אנושיות מנצלים, כדי לגרום לנו לוותר על העולם האמיתי ולבזבז (כ 3 שעות בממוצע ביום) בעולם שכולו פייק. מה אתם מוכנים לעשות כדי לקבל ״מבול של לייקים״ עבור תמונה (יש כאלו המוכנים להקריב את חייהם). בהרצאה נחשוף את מאחורי הקלעים של האלגוריתמים והכלים באמצעותם מבטיחים את המשך ההמתמכרות שלנו לגירויים הדיגיטליים.

ג׳ף באזוס (אמזון), סטיב ג׳ובס (אפל), ביל גייטס (מיקרוסופט), כולם גאוני שיווק אשר פיתחו

טכניקות וכלים שיווקיים המבטיחים את הגברת המכירות ונאמנות הלקוחות. בהרצאה נלמד כיצד בונים מותג מנצח ואיך מספרים בצורה נכונה את סיפורו של המותג. נבין את המודלים השיווקיים שהם נר לרגליהם של מותגי העל: אסטרטגית ההפתעות, בניית הסיפור, השכחת היריב ועוד.

חצאי אמיתות, שקרים, פוליטיקאים מתוחכמים, כל אלו היו איתנו מאז ימי קדם. אז מה כל כך מיוחד בתופעת הפייק ניוז?

חושבים שפייק ניוז זו רק צרה של הבוחרים בארה״ב? חשבו שוב, הפייק ניוז כאן, וכאן להשאר. ברגעים אלו מפיצים מומחים לפייק ניוז תכנים משחירים על יריבים עסקיים, מועמדים פוליטיים ואישי ציבור. תופעת הפייק ניוז הופכת לחלק בלתי נפרד מחיינו וגורמת לנו לפקפק באמיתות התקשורת.

צרה חדשה ישנה זו רק תלך ותגבר, מכיוון שהכלים הטכנולוגיים הרלוונטיים הולכים ומבשילים. בהרצאה נלמד כיצד יוצרים קמפיינים של פייק ניוז, כיצד השתמשו בהם בבחירות בארה״ב ובבחירות לרשויות המקומיות בישראל. כמו כן, נבין כיצד ישתמשו בכלים אלו בבחירות הבאות ובכלל.

כל חברה חייבת אסטרטגיה, כולנו יודעים זאת, אבל כיצד יוצרים אסטרטגיה מנצחת בעידן שבו התמורות כל כך מהירות? העיסוק באסטרטגיה דורש היכרות עם מושגים ומודלים רבי חשיבות. כמו כן, נדרשת היכרות עם כלי איסוף מידע ומודיעין עסקי חדשים. מטרת הסדנה היא להעניק כלים פרקטיים למנהלים לצורך פיתוח אסטרטגיה עסקית מנצחת לארגון.

למה כדאי להזמין הרצאה של יניב לויתן

ד"ר יניב לויתן מרצה מיוחד ומבוקש מאד. הקהל עומד נפעם למול הידע העצום אותו חושף המרצה מחד למול יכולתו להעביר את המסרים בצורה מיוחדת ומעניינת מאידך.

מרצים שאולי יעניינו אותך

 אטילה שומפלבי

אטילה שומפלבי

מרצה בנושאים: הרצאות אקטואליה ותקשורת,מרצים לכנסים - הנחיית אירועים

 גיא מרוז

גיא מרוז

מרצה בנושאים: הרצאות אקטואליה ותקשורת,הרצאות מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לכנסים - הנחיית אירועים

 אורלי וילנאי

אורלי וילנאי

מרצה בנושאים: הרצאות אקטואליה ותקשורת,הרצאות לנשים,מרצים לכנסים - הנחיית אירועים

 אלון בן דוד

אלון בן דוד

מרצה בנושאים: הרצאות אקטואליה ותקשורת,מרצים לכנסים - הנחיית אירועים

 צבי יחזקאלי

צבי יחזקאלי

מרצה בנושאים: הרצאות אקטואליה ותקשורת

 איתי אנגל

איתי אנגל

מרצה בנושאים: הרצאות אקטואליה ותקשורת,הרצאות השראה

 עמרי אסנהיים

עמרי אסנהיים

מרצה בנושאים: הרצאות אקטואליה ותקשורת,הרצאות השראה

 נינו אבסדזה

נינו אבסדזה

מרצה בנושאים: הרצאות אקטואליה ותקשורת,הרצאות השראה,הרצאות לנשים,מרצים לחוגי בית

order lecture by - יניב לויתן