תמי לנצוט -ליבוביץ' מרצה

תמי לנצוט -ליבוביץ'

תמי לנצוט -ליבוביץ'
עברית

קורות חיים

תמי לנצוט ליבוביץ מומחית בעלת מוניטין עולמי לכללי התנהגות ונוהג בעלת תואר בינ"ל (Protocol & Etiquette) של הארגון העולמי ליועצי תדמית A.I.C.I מעבירה סדנאות בנושאים שונים, ביניהם אירוח ותרבות היין, זוגיות וסיביליטי לצעירים. בנוסף היא מאמנת באופן פרטי אנשי עסקים ותקשורת, פוליטיקאים ודיפלומטים, ולאחרונה גם את מתחרי "פרוייקט Y". כתבה בעבר טור אישי בגלובס ("במהלך העסקים") ופרסמה שלושה ספרים: "שאלה של נימוס", "המדריך השימושי לנימוסים בעבודה" ו"בגובה העיניים". תמי נושאת היום את דגל הסיביליטי. הסיביליטי היא גירסה מעודכנת של דרך ארץ, שנובעת מתוך כורח מוסרי – רוחני ונשענת על אינטואיציה ורגש. במילים אחרות, זוהי גישה שמניעה את האדם להיות במיטבו בכל סיטואציה ולראות את המציאות באור חיובי. תמי לנצוט ליבוביץ לקחה את השקפת העולם הזו, שאומצה בתרבות העסקית, החברתית, הפוליטית והתקשורתית ברחבי העולם, ופרטה אותה ל-7 עקרונות.

הרצאות מבוקשות

הכל על רושם ראשוני, פרזנטציה עצמית חיובית ואפקטיבית, הופעה חיצונית בסביבה עסקית, המסר מאחורי ההופעה.

היכרות עם שפת הגוף, מודעות לתנועות ומחוות, שפת הגוף ככלי לבניית תדמית מקצועית ואמינה, שפת הגוף כחלק מטכניקת המכירה, הקול כחלק מתדמית אישית וכאמצעי להשלמת שפת הגוף, שימוש בטכניקות קול ככלי להעברת מסרים, שילוב כל הכלים ליצירת נוכחות חזקה ואפקטיבית.

הנימוס כמקדם שירות, תודעת שירות מהי וכיצד מפתחים אותה,  שירות טלפוני, שירות ישיר, פנים אל מול פנים, שירות מקצועי ככלי לחיזוק תדמית הארגון כלפי פנים וכלפי חוץ, השירות כמקדם מכירות, הנימוס כמקדם שירות

טכניקת מכירות מודרנית – שימוש בחמשת החושים ככלי ל"קריאת הלקוח", זיהוי התנגדויות אמתיות, הנימוס כאמצעי לריכוך ונטרול התנגדויות.

תרבות הטלפון ונוהגיו, פרוטוקול התקשורת הטלפונית, טלמרקטינג, שירות באמצעות הטלפון, הטלפון ככלי לקידום מכירות.

אבחון הלקוח וצרכיו על פי סימנים מוכרים, התאמת מוצרים, שירותים וסגנון תקשורת ללקוח, טכניקות ליצירת קירבה עם הלקוח, עבודה שוטפת מול לקוחות, פרזנטציה עסקית ללקוח.

יצירת סביבת עבודה יעילה ונעימה, תקשורת נכונה בין עמיתים לעבודה, יחסי עובד-מעביד, האצלת סמכויות אפקטיבית, יחסי נשים-גברים בסביבת העבודה.

ניהול משא ומתן, שיחת היכרות, שיחת מכירה,  Small Talk.

תכתובת נכונה ויעילה עם לקוחות, ספקים וגופים שונים, פרוטוקול הקשר הכתוב, מענה על מכתבים, תכתובת פנים ארגונית, פרוטוקול האירוח היומיומי במשרד, פרוטוקול הישיבות (צוות, דירקטוריון…), ניהול ישיבות ופגישות, פרוטוקול הארוחה העסקית, פרוטוקול אירוח בטקסים ואירועים רשמיים, קביעת פגישות, תכנון לוח-זמנים.

הצגת אורח, אמנות הוויכוח ואמנות ההקשבה, נוהגי שולחן,

מרצים שאולי יעניינו אותך

אתגר קרת

מרצה בנושאים: הרצאות השראה,ספרות וסופרים

דן דן בולוטין

מרצה בנושאים: הרצאות השראה,הרצאות מוטיבציה, מצוינות והעצמה,כלכלה, עסקים, ניהול ומנהיגות

גיל שוחט

מרצה בנושאים: הרצאות השראה,מוזיקה,מופעים

רועי גליץ

מרצה בנושאים: הרצאות השראה,כלכלה, עסקים, ניהול ומנהיגות

חיליק מגנוס

מרצה בנושאים: הרצאות השראה

מירי דוידוביץ

מרצה בנושאים: הרצאות השראה

שרה אנג'ל

מרצה בנושאים: הרצאות השראה,ספרות וסופרים

רוני ססלוב

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות השראה,הרצאות לנשים,הרצאות מוטיבציה, מצוינות והעצמה,חגים ומועדים,פסח,ראש השנה,שבועות

order lecture by - תמי לנצוט -ליבוביץ'