ד"ר אבשלום אדרת מרצה

ד"ר אבשלום אדרת

אבשלום אדרת - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

איש היי טק בעברו שהוביל סטרטאפים טכנולוגיים וניהל חברות בארץ ובחו"ל, מרצה במכללות ובארגונים עסקיים ,יזם חברתי שהקים עמותה בתחום הסכנות ברשת ומוביל פעילות ציבורית למניעת התאבדויות.

אדרת הינו בעל תואר שלישי מהאוניברסיטה העברית בחינוך ופסיכולוגיה, מאמן בכיר וחבר בלשכת המאמנים בישראל.

לאחר סיום הדוקטורט באוניברסיטה העברית בפסיכולוגיה, חינוך וחטיבת מדעי המחשב, אדרת החל את דרכו כיזם עסקי. אדרת פיתח טכנולוגיה ייחודית שמיישמת בינה מלאכותית בתחום ההדרכה הממוחשבת וניהל את הסטרטאפ הטכנולוגי הזה, בישראל ובארה"ב, במשך עשור.

בעקבות טרגדיה במשפחתו, אדרת עזב בהדרגה את עולם העסקים והתמקד בעולם החברתי. אדרת עבר לאקדמיה ומרצה במכללות ובארגונים שונים, תוך הקדשת זמן משמעותי בחייו לתרומה לקהילה בתחומים שונים. בין היתר הקים את עמותת אשנ"ב לשימוש נבון ברשת והינו גם פעיל בעמותת "בשביל החיים" לתמיכה במשפחות שיקיריהם התאבדו ולמניעת התאבדויות.
בנוסף, בשנים האחרונות אדרת פיתח את ה"סדנא ליזמות חברתית אפקטיבית", שמועברת על ידיו בהצלחה רבה במכללות אקדמיות ברחבי הארץ. במסגרת הסדנא מומשו למעלה מ- 500 מיזמים חברתיים-חינוכיים ברחבי הארץ.

הרצאות מבוקשות

סיפור מעורר השראה של אדם שלמרות משברים אישיים בחר בחיים בכל מובן המילה, והפך את הטרגדיה האישית למנוף של יזמות חברתית וצמיחה. ההרצאה נוגעת בלב ומעוררת את האמונה שאפשר לצמוח מתוך מצבים של כאב ומשבר.

כמי שחווה גם את שיאי ההצלחה וגם את תהומות הכישלון, אבוא משתף בהרצאה את חוויותיו ואת דרך התבוננות שלו בשאלה "מהי היזמות" והאם היא מתאימה לכל אחד. ההרצאה מציגה נקודת מבט אחרת, ומעלה דרך חשיבה שכל אחד יכול לאמץ כדי להיות אפקטיבי ולהגיע לתוצאות – הן במישור האישי והן במישור המקצועי.

בהרצאה, המבוססת על ניסיון החיים של אדרת, נלמד ונחווה מהי המשמעות של חיים "בלתי רגילים" ומה נדרש כדי לחיות אותם. ניווכח שאנשים כמוהו וכמוכם יכולים לחיות כך אם רק יפנימו מספר תובנות, ויאמצו מספר מיומנויות, העשויות לסלול עבור כל אחד מכם את הדרך "להיות אדם בלתי רגיל".

ברשת יש תופעות מופלאות כמו עזרה הדדית, נגישות קלה למידע ולשירותים. בעקבות טרגדיה במשפחתי, הכרתי מקרוב גם את הפוטנציאל ההרסני החבוי בה. בהרצאה אדרת משתף את הלקחים והתובנות שלי, ונתבונן בעין מפוכחת בשאלה האם החיובי ברשת עולה על השלילי, ומה ניתן לעשות כדי להשתמש בה בתבונה.

למה כדאי להזמין הרצאה של אבשלום אדרת

סיפורו של אבשלום אדרת הינו סיפור מעורר השראה. כשאדם חווה טרגדיה בעוצמות כאלו, ניתנת בידיו הבחירה לשקוע בכאב ובצער או לעורר אחרים לפני שהם חווים טרגדיה מסוג זו. אדרת בחר בהעצמה וסיפורו המרגש יכול לא רק לעזור לבני נוער והוריהם, אלא גם לדרך בה כל אחד מאיתנו בוחר בהתמודדות אל מול טרגיות החיים.

מרצים שאולי יעניינו אותך

איריס דרור הרצאות - מרכז המרצים לישראל

איריס דרור הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: הרצאות לנשים,יום האישה 2024,יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,פסח,ראש השנה

אליעזר שקדי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אליעזר שקדי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,השראה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,עבודת צוות,קיימות ויזמות חברתית

בנצי גרובר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

בנצי גרובר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה

לבנת פורן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

לבנת פורן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: הרצאות לנשים,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה

חיים שפירא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

חיים שפירא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח

יעל ארד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

יעל ארד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל,בריאות, ספורט ותזונה,הגיל השלישי,הרצאות לנשים,השראה,חנוכה,יום האישה 2024,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה

יניב לויתן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

יניב לויתן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,בינה מלאכותית,חדשנות ועתידנות,חזרה ללימודים ולבתי ספר,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,כלכלה, עסקים ומנהיגות,סייבר,פסח

לימור לבנת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

לימור לבנת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,כלכלה, עסקים ומנהיגות

order lecture by - אבשלום אדרת