ד"ר איתי גל מרצה

ד"ר איתי גל

בלעדי איתי גל - מרכז המרצים לישראל
עברית, אנגלית, ערבית , צרפתית זום

קורות חיים

איתי גל הוא הכתב לענייני בריאות של אתר ynet וידיעות אחרונות מזה 19 שנים, מומחה לרפואת ילדים, רופא ספורט ורופא הפרעות קשב וריכוז.
את תחילת עבודתו העיתונאית החל איתי גל כנער, בעיתון “ראש אחד” מקבוצת ידיעות אחרונות, ומאז המשיך בעבודה עיתונאית רצופה בעיתונים הגדולים בישראל. כיום הוא ממשיך לשמש הכתב הרפואי של ynet, וכתב רפואי בעיתון “ידיעות אחרונות”. במקביל לכתיבה, מגיש איתי פינות באולפן הטלוויזיה של ynet ושימש גם קריין ועורך חדשות במהדורות חדשות ynet ברדיו האזורי. בנוסף הוא מעביר הרצאות בתחומים שונים ברפואה ובתקשורת.
במהלך עבודתו באתר ynet הוא פרסם אלפי כתבות בכל תחומי הרפואה והבריאות בארץ ובעולם וכתב מאות מדריכים רפואיים. בתוך כך עוסק ד"ר איתי גל בפעילות וולונטרית רבה משך שנים: הוא מתנדב כרופא הילדים הראשי של עמותת "להושיט יד" למען ילדים חולי סרטן, רופא עמותת "אור שלום" למען תינוקות וילדים נטושים, ומתנדב מגן דוד אדום. בשירות המילואים בצה"ל הוא משמש קצין רפואה.
ד"ר איתי גל דובר עברית, אנגלית, צרפתית וערבית.

 

ד"ר איתי גל בהרצאות מרתקות על רפואה ותקשורת

הגשמתם את חלום ההורות, אבל גידול הילד הוא אף פעם לא פשוט, בפרט כשיש כל כך הרבה תהיות וחששות מבריאותו של הזאטוט. אז – איך מטפלים בחום גבוה, כיצד מעניקים עזרה ראשונה, איך משתמשים נכון בתרופות, ואיך להתמודד עם התקפי זעם. וגם – מהם "הדגלים האדומים" שמחייבים לטוס לחדר המיון? ההרצאה שכל הורה חייב לדעת, עם כל הטיפים, העצות, והדברים שכל הורה חייב לדעת, מהלידה ועד הצבא.

עשרות אלפי ילדים ובני נוער סובלים מהפרעות קשב וריכוז ומטופלים תרופתית. אך למרות המהפכה הטיפולית שחוללו התרופות, הן אינן מספיקות, וכשהשפעתן פגה אחרי כמה שעות, המצב חוזר לקדמותו. בהרצאה המרתקת, אסף ד"ר גל את הטיפים הכי חשובים להתמודדות היומיומית הלא פשוטה עם ילד הסובל מ-ADHD, ושיחוללו שינוי ניכר בחייהן ובחיי המשפחה כולה. מה עושים כשהוא לא עונה, איך למנוע מריבות במשפחה, מדוע התרופה לא עוזרת, אלו בדיקות חייבים לבצע לפני שנותנים לילד ריטלין, איך לגרום לו לא לשכוח דברים, למה הכל במלחמות וצעקות, מה הבעיה של ילדי ADHD עם שינה, והאם גם לכם ההורים יש הפרעת קשב? כל הטיפים, העצות והכלים למשפחה שבה ילדים, נוער ומבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז.

למה כואב הצד אחרי ריצה, איך מתגלגלות אבנים לכליות, למה הפיהוק מידבק, מאיפה העיגולים השחורים סביב העיניים, מדוע התינוק בוכה בצאתו לאוויר העולם, האם השתן תמיד צהוב, למה אנחנו נהנים להתגרד, מי צריך את שיני הבינה, עצם הזנב או התוספתן, מדוע אנחנו צוחקים כשמדגדגים אותנו, איך זה שרצים לשירותים אחרי סיגריה ולמה שפיכה מביאה לאורגזמה? תמיד רציתם לדעת, אבל אף פעם לא היה מי שיסביר לכם. המכונה שלא תיאמן, גוף האדם, טומנת בחובה מנגנונים מרתקים ומופלאים, חלקם תוצר של הגנטיקה, עם אחרים "נתקענו" משך מיליוני שנות אבולוציה.

ההרצאה "דוקטור, אני רק שאלה" מבוססת על הספר המצליח שכתב ד"ר איתי גל, בהוצאת ידיעות אחרונות, שסחף אלפי קוראים נלהבים אשר ביקשו לדעת עוד על המסתורין האופף את גופנו. למן הלידה, דרך ההתבגרות ועד הזקנה עוטפים פרקי הספר שלל תהליכים מורכבים, ומסבירים בלשון בהירה למה בעצם זה קורה לנו.

במהלך שנות הרפואה, בדק וטיפל ד"ר איתי גל באלפי חולים, ואסף את הסיפורים המרגשים, המרתקים והמדהימים ביותר מבין מסדרונות המחלקה. מהפרופסורים הזועמים במחלקה הפנימית, דרך ההחייאות, הדרמות, התורנויות שנמשכות 26 שעות רצופות, וגם הסודות השמורים ביותר: השפה שהמציאו הרופאים כדי שלא תבינו, ואיך הם בעצמם זוכרים את אלפי העמודים, השמות, התרופות והמינונים – בעל פה.

הזמינו אתכם לראיון בטלויזיה, ברדיו או לכתבה? את הסדנא הזו אתם חייבים לעבור. ד"ר איתי גל, מגיש תוכנית הבריאות ברשת 13, הכתב הרפואי של ynet וידיעות אחרונות ורופא מומחה, מגיש קורס מזורז עם כל מה שחשוב לדעת על מאחורי הקלעים של עולם התקשורת, ואיך כדאי לכם להגיע מוכנים לראיון. ואם אתם עוד לא שם, תקבלו טיפים לקידום הרעיון והעסק שלכם בתקשורת האלקטרונית והכתובה. סדנא מרתקת שמומלצת לכל אחד.

מרצים שאולי יעניינו אותך

יעקב (ג'יי) לביא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

יעקב (ג'יי) לביא הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,השראה

מאיה רוזמן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מאיה רוזמן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות להורים,הרצאות לנשים,חנוכה,יום האישה 2024,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,ראש השנה,שבועות

הילה אלפרט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הילה אלפרט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הנחיית אירועים,השראה

ישראל אהרוני הרצאות - מרכז המרצים לישראל

ישראל אהרוני הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,השראה

גיל חובב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

גיל חובב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,השראה,יום ירושלים,ילדים ומשפחה,מוזיקה,ספרות וסופרים,צחוק והומור,שבועות

מעיין קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מעיין קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות להורים,הרצאות לנשים,השראה,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לחוגי בית

נדב מאירסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נדב מאירסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה

הגר פיינר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הגר פיינר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: בריאות, ספורט ותזונה,בתי ספר,הרצאות לנשים,חזרה ללימודים ולבתי ספר,יום האישה 2024,מוטיבציה, מצוינות והעצמה

order lecture by - איתי גל