אלה טקאץ'-דריזין מרצה

אלה טקאץ'-דריזין

אלה טקאץ'-דריזין - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

שימשה כיועצת לנושאי מזרח תיכון במשלחת ישראל לאו"ם, ולאחר מכן כראש המטה של שגריר ישראל לאו"ם רון פרושאור. בעלת 15 שנות ניסיון בקהילת המודיעין של ישראל ומתמחה בייעוץ אסטרטגי, דיפלומטיה, בטחון ויחסים בין לאומיים. מרצה על תפיסת ההסברה כאסטרטגיה לאומית של מדינת ישראל, אתגרי ישראל באו"ם, ואיך גורמים לעולם להקשיב לנאום בעצרת האומות המיוחדות.

אלה ילידת מולדובה ועלתה לישראל עם משפחתה בגיל 8 בתקופת מלחמת המפרץ. בוגרת בהצטיינות של אוניברסיטת קולומביה בניהול משא ומתן ויישוב סכסוכים והמרכז הבין תחומי בממשל דיפלומטיה ואסטרטגיה.

אלה החלה את מסלול העשייה הציבורית שלה כקצינה במספר תפקידי מפתח בשירות המודיעין של צה"ל בתקופת האינתיפאדה השנייה. עם שחרורה מצה"ל המשיכה לתפקיד במשרד ראש הממשלה ובמקביל השלימה לימודי ממשל דיפלומטיה ואסטרטגיה במרכז הבין תחומי בהרצליה. ב- 2009 העתיקה אלה את חייה לניו יורק, שם השתלבה בליבת העשייה הדיפלומטית הישראלית כיועצת לנושאי מזרח תיכון במשלחת ישראל לאו"ם, ולאחר מכן כראש המטה של שגריר ישראל לאו"ם רון פרושאור. במסגרת תפקידה ניהלה את צוות המשלחת והובילה תהליכי קבלת החלטות אסטרטגיים הנוגעים לקביעת המדיניות של ישראל בזירה המולטילטראלית של האו"ם. במקביל עסקה בניהול משברים מדיניים, קידום תדמית ישראל בקרב המדינות החברות באומות המאוחדות, הכנת נאומים לעצרת הכללית ולמועצת הביטחון, כתיבת תוכן תקשורתי ומתן הרצאות לקבוצות זרות על פעילות הממשלחת ומעמדה של ישראל בזירה הבינלאומית.

הרצאות מבוקשות

אתגור תפיסת ההסברה כאסטרטגיה לאומית של מדינת ישראל. ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמבססת את אסטרטגיית "יחסי הציבור שלה" על תפיסה של אפולוגטיות, הצטדקות והתנצלות. ההרצאה מפרקת מיתוסים שהשתרשו בשיח הלאומי הישראלי ומתווה קונספט חדשני ואקטיבי לקידום "יחסי הציבור" של ישראל בזירה הבינלאומית.

מאחורי הקלעים בבית הקלפים של הפוליטיקה הבינלאומית. ההרצאה מאפשרת הצצה לצומת הסואנת ביותר של הדיפלומטיה הבינלאומית – האומות המאוחדות. היא צוללת אל מערכת האינטרסים הקרים והמחושבים שמניעים את העולם וכיצד אלו אפשרו את מיסוד האפליה כנגד ישראל באו"ם. ההרצאה עוסקת במגוון האתגרים שניצבים כיום בפני ישראל בקו החזית הבינלאומית ומסבירה מדוע אסור לנו לסובב את גבנו לארגון תוך דקלום האמירה המפורסמת או"ם שמום.

איך מעבירים את המסר בצורה אפקטיבית. הסתכלות אל חדרי החדרים בהם נכתבו חלק מהנאומים המדיניים החשובים בשנים האחרונות. יחשפו מערכות השיקולים, תהליך קבלת ההחלטות והסיפורים שמאחוריהם. ההרצאה תבחן מה הופך נאום לאפקטיבי ואיך גורמים לעולם להקשיב.

למה כדאי להזמין הרצאה של אלה טקאץ'-דריזין

ניסיונה הייחודי של אלה, המשלב בין עולם הביון, אותו היא מכירה משנות שירותה במערך המודיעין של מדינת ישראל, יחד עם ניסיונה הדיפלומטי הענף משנותיה בשרות החוץ, מעניקים לניתוחיה נקודת מבט מרעננת וייחודית. בהרצאותיה, אלה מאתגרת פרדיגמות ותפיסות המושרשות במערך החוץ וההסברה של ישראל, מנפצת מיתוסים בנושא ההסברה הישראלית ומציעה כלים ופתרונות מקוריים לשאלות מורכבות המעסיקות באופן יומיומי את אנשי יחסי החוץ והמדינאות הישראלים. הרצאותיה של אלה יעניקו למאזינים הצצה נדירה לנבכי הזירה הדיפלומטית החשובה והסוערת של משפחת האומות המאוחדות, יספקו פתרונות יצירתיים לאתגרים המרכזיים של מדינת ישראל באו"ם ויציעו תפיסה חדשנית לשיפור מעמדה של ישראל בעולם.

מרצים שאולי יעניינו אותך

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הרצאות לנשים,השראה,זוגיות,מוזיקה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מופעים,צחוק והומור,קיימות ויזמות חברתית

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,משפט ומדינה,פלילים

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,צבא ומדינה,ראש השנה

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,השראה

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הנחיית אירועים,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,יום העצמאות,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,צבא ומדינה

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,השראה,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום העצמאות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,משפט ומדינה,פסח,ראש השנה

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,הרצאות לנשים,השראה,מרצים לחוגי בית

order lecture by - אלה טקאץ'-דריזין