אסנת שיר-וישינסקי מרצה

אסנת שיר-וישינסקי

אסנת שיר-וישינסקי - מרכז המרצים לישראל
עברית , אנגלית

קורות חיים

זמרת, שחקנית, חקיינית, מרצה ומאמנת אישית. בוגרת אוניברסיטת ת"א בלימודי ספרות ומגדר.  אסנת גרושה פעמיים ואמא לשלושה ילדים. בנה הבכור ליאור נהרג בפעילות מבצעית בציר פילדלפי בשנת 2004. בתה דנה פסיכולוגית ובתה לירון זמרת ושחקנית. אסנת צברית, בת לעולים מתימן ומעירק. מגיל צעיר חלמה להיות זמרת וכבר בהיותה נערה הופיעה על במות מקצועיות. בשנות ה- 20 המאוחרות גילתה שניחנה ביכולת לחקות זמרים וזמרות. הופעה של ארבע דקות על המסך הקטן, בתקופה של כמעט מאה אחוזיי רייטינג, אז בשנות השמונים, הפכה אותה לדמות מוכרת ואהודה בכל בית בישראל. אסנת הופיעה בתוכניות טלוויזיה רבות והפקות במה מצליחות בארץ ובעולם. מות בנה ליאור, שינה את חייה. בשנים האחרונות אסנת לומדת, כותבת, יוצרת, ומעבירה את ההרצאה  שכתבה "החיים זה כל" בארץ ובעולם. אסנת מככבת במופע "מבט מקרוב" אותו כתבה בליווי נגנים, משתפת פעולה עם יואב גינאי ב"לגעת ברוח – המופע!" ועוד.. אסנת שותפה להקמת "קרן ליאור – תרבות ואמנות לחיילי צה"ל" בחסות התיאטרון הקאמרי, ואשר זכתה השנה ב"אות הנשיא למתנדב".אסנת היא גם נשיאה של עמותת "נחמה", התומכת בנשים וגברים במשבר, בעקבות גירושין.

הרצאות מבוקשות

הרצאה משעשעת, מרגשת ומעצימה, מלווה במצגת ובשירים.
בצד סיפור חייה תשתף אסנת את הצופים בדרך בה היא בוחרת עבור את התקופה הכל כך מאתגרת הזאת.
בתום ההרצאה יוכלו הצופים לשאול שאלות ולשתף בתחושות שלהם.

אסנת מספרת על החיים שלה, על הילדות שלה בפתח תקווה, על החלום שלה להיות זמרת, על זה שהייתה מכורה לאהבה, על סבתא התימניה, ועל הנישואים לשני פולנים. החיים של אסנת השתנו לחלוטין פעמיים. פעם ראשונה, כשהתגלתה כחקיינית וחוותה הצלחה מטאורית בגיל 27, ופעם שניה בגיל 43 כשאיבדה את בנה ליאור בפעילות מבצעית בצבא. היא לא האמינה שתוכל לחזור להצחיק, או בכלל לחזור לבמה. אבל היא חוותה התגלות רוחנית ובעקבותיה הגיע המהפך ששינה את חייה. בהרצאה אסנת מספרת איך היא מצליחה, למרות הכל להיות מאושרת, חיובית, ולבחור שוב ושוב בעצמה, ובחיים מלאי משמעות. אסנת מחלקת את ההרצאה לחמש תחנות משמעתיות: הגשמה, התרסקות, התבוננות, התחברות והתעוררות. אורך ההרצאה כשעה ורבע. והיא מלווה בשירה ובמצגת.

למה כדאי להזמין הרצאה של אסנת שיר - וישנסקי

ההרצאה של אסנת שיר וישנסקי היא מופע, חוויה. אסנת כובשת את הבמה, בחיוך גדול ונוכחות חזקה. היא מצחיקה, חמה, מרגשת, היא שרה נפלא, בעיקר, גורמת לכל אחד בקהל להרגיש משמעותי. הקהל נשבה בקסמה ופוסע איתה בתוך המסע של חייה – חייו. ההרצאה מתאימה לכל סוגי הקהל. אסנת צעירה באופייה, אנרגטית, קשובה, וחשוב לה לגעת בכולם. הנוכחות של אסנת מעוררת למבט פנימה, משפיעה ונותנת תקוה. כל הרצאה מסתיימת כשאסנת מזמינה את הקהל לקבל חיבוק. והם באים, ממתינים בסבלנות לחיבוק, מתרגשים, מצטלמים, מודים, ולוקחים איתם פיסת אהבה ותקווה.

order lecture by - אסנת שיר-וישינסקי