ד"ר יהודה סבינר מרצה

ד"ר יהודה סבינר

בלעדי
עברית , אנגלית

קורות חיים

ד"ר יהודה סבינר
מתמחה ברפואת ילדים בשניידר, רופא ביחידה מיוחדת, סרן במילואים. פעיל בהשתלבות בוגרי החברה החרדית במסגרות הביטחון הרפואה והתעשייה.

נשוי לרחלי, אב ל-4 ילדים ותינוקת בעלת צרכים מיוחדים.

ד"ר סבינר הנמנה על הקהילה החסידית בישראל, מפורשי חסידות גור, בעל סיפור חיים יוצא דופן של ילד ונער חסידי שגדל והתחנך בליבה של אחת החסידויות הקיצוניות והסגורות בעולם. נגד כל הסיכויים, לאחר נישואיו לרחלי יצא למסע אמיץ להגשמת חלום חייו להיות רופא.
כך מצא את עצמו, בעשור השלישי לחייו, לומד את לוח הכפל ואת אותיות ה ABC. בסופו של מסע זה היה ד"ר סבינר לחסיד הישראלי הראשון שסיים את לימודי הרפואה בטכניון, התגייס לצבא כרופא ביחידה מיוחדת ומתמחה ברפואת ילדים בבי"ח שניידר.
ילדתו הרביעית והצעירה מבין ילדיו, אובחנה עם תסמונת דאון ומורכבויות רפואיות נוספות שגרמו לד"ר סבינר להקדיש את חייו המקצועיים לקידום הרפואה והמחקר למען ילדים עם צרכים מיוחדים.

עולמות שונים אלו, בהם פוסע ד״ר סבינר בחייו, נותנים לו את האפשרות להוות גשר בין מגזרי, לתווך ולחבר בין חלקיה השונים של החברה הישראלית. הישגים אלו סוקרו בהרחבה באמצעי התקשורת במהלך מגפת הקורונה ועתה במלחמת חרבות ברזל

הרצאות מבוקשות

בבוקרו של ה 7 לאוקטובר, לאור האסון והזוועה שפקדה את ישראל נקרא לשירות מילואים כרופא בצה"ל, ראשית בשירות בעוטף ובקיבוצים ובהמשך כרופא קרבי בחטיבת הקומנדו.

במשך תקופה זו שירת זה לצד זה יחד עם טובי בניה ובנותיה של עם ישראל, והוכיח שאפשר גם אחרת.

מרצים שאולי יעניינו אותך

הדס אדלר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

הדס אדלר הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,בינה מלאכותית,הרצאות לנשים,השראה,חדשנות ועתידנות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לחוגי בית,שיווק וקידום, שיווק דיגיטלי

דניאל וולפסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

דניאל וולפסון הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל,הרצאות לנשים,השראה,חנוכה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לחוגי בית,עבודת צוות

order lecture by - ד"ר יהודה סבינר