עו"ד טל בן אבן מרצה

עו"ד טל בן אבן

טל בן אבן - מרכז המרצים לישראל
עברית

קורות חיים

עו"ד טל בן אבן, קצינת משטרה בדימוס, שרתה כ-26 שנים כקצינת חקירות במשטרה וטיפלה בפרשיות רבות ומורכבות.
ב-8 השנים האחרונות שמשה כראש מחלק חקירות ביאח"ה – להב 433 וטיפלה בעבירות שחיתות ציבורית מורכבות , ובחקירת שרים וראשי ערים.
פענחה לבדה את פרשיית הרצח המזעזעת של שתי נשותיו של אסיר העולם שמעון קופר,  פענוח שזכה לכינוי ע"י השופטים –"צח"מ של אישה אחת". ולאות מצטיינת נשיא המדינה בגין נחישות והתמדה. כיום, מנהלת המרכז לייעוץ אסטרטגי ומשפטי לנבחרי ציבור בתחום השחיתות הציבורית . וכותבת ספר בנושא השחיתות הציבורית , ומיומנה של חוקרת להב.
ראיון עם טל לעיתון מעריב
כתבה במגזין nrg

הרצאות מבוקשות

תארו לכם אדם שרצח את אשתו ואם ילדיו , והתהלך חופשי במשך 15 שנים, ואז רצח את אשתו השלישית והמשיך להסתובב חופשי ובאין מפריע 3 שנים נוספות. עד שהגיע לטיפולה של קצינת משטרה,  בן אבן, שאמנם הייתה ללא כל ניסיון בפענוח תיקי רצח לפני כן, אך מספיק נחושה להוציא את האמת לאור.
זהו הסיפור הלא יאומן והמרתק על פענוחו המורכב של תיק חקירה שנסגר פעמיים באין אשמה פלילית. שלושה אנשים הביאו לפענוחו של תיק החקירה: העיתונאי עמרי אסנהיים , שרונה בן אור, אשתו השנייה של קופר וקצינת המשטרה.
ההרצאה הזו חושפת זווית שונה לחלוטין וחדשה מתוך חדר החקירות תוך כדי המסע לאיסוף הראיות אשר השלים בסופו של דבר את הפאזל, והביא להרשעתו בשני מקרי הרצח ולגזר הדין של שני מאסרי עולם.
ההרצאה חושפת את הנעשה בחדר החקירות, ובמוחה של מי שפענחה את הרצח לבדה, תוך קשיים רבים בתוך המשטרה ומחוצה לה, ופרטים שלא נחשפו בעבר .

סיפור של נחישות, התמדה השראה והעצמה.

מרצים שאולי יעניינו אותך

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אורלי וילנאי וגיא מרוז הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הרצאות לנשים,השראה,זוגיות,מוזיקה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מופעים,צחוק והומור,קיימות ויזמות חברתית

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שי ניצן הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,משפט ומדינה,פלילים

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

צבי יחזקאלי הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,פסח,צבא ומדינה,ראש השנה

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

איתי אנגל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,השראה

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אלון בן דוד הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הנחיית אירועים,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום הזיכרון לשואה ולגבורה,יום העצמאות,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,צבא ומדינה

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

עמרי אסנהיים הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,השראה,חנוכה,יום הזיכרון לחללי צה"ל,יום העצמאות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,משפט ומדינה,פסח,ראש השנה

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

נינו אבסדזה הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אקטואליה ותקשורת,הגיל השלישי,הרצאות לנשים,השראה,מרצים לחוגי בית

order lecture by - טל בן אבן