ד"ר לילי שעשוע מרידן מרצה

ד"ר לילי שעשוע מרידן

לילי שעשוע מרידן - מרכז המרצים לישראל
עברית זום

קורות חיים

לילי, ד"ר למדעי ההתנהגות, Ph.D., סגן אלוף (במיל'), אם לארבעה ואצנית מרתון, מרצה בתחומי המנהיגות ומחקרי האושר. בעלת ניסיון של 30 שנים בניהול משאבי אנוש בתפקידים בכירים בצה"ל. הרצאותיי יישומיות וממוקדות בכלים לתהליכי שינוי, צמיחה ואימוץ גישה חיובית ויצירתית, במסגרות קבוצתיות ואישיות, בקרב קהלי יעד מגוונים.
הרצאותיי מתובלות בידע אקדמי לצד סיפורי השראה מתוך ניסיוני האישי בדרך למימוש עצמי ולהצלחה, תוך התמודדות עם אתגרים ושינויים לאורך שלבי החיים.
אני מאמינה שכל יום הוא היום הראשון בשארית חיינו ואני יכולה לתרום לכל אדם לפתח נפש בריאה יותר, להכיר בערכו, לחוש שמחה, שביעות רצון וסיפוק בחייו וללמד מנהל או ארגון – את מרכיבי המנהיגות ותובנות הפסיכולוגיה החיובית היישומית כדי להנהיג ארגון מאושר, יצירתי ואפקטיבי שאנשיו פועלים מתוך מוטיבציה, יצירתיות ונאמנות.

הרצאות מבוקשות

סיפור אישי מרגש וסוחף עם לילי שעשוע, ד"ר  למדעי ההתנהגות, Ph.D,  סגן אלוף (במיל'), אם לארבעה ואצנית מרתון, מנחה ומאמנת בכירה, בתחומי המנהיגות ומחקרי האושר.                                                  לילי, ילידת פרדס כץ, אישה אמיצה ואופטימית חסרת תקנה, מגוללת בסיפור חייה קשיים, מהמורות ואכזבות אותן חוותה, התמודדותה עם מחלת הסרטן של בעלה והאובדן שבא לאחריו תוך גיוס כוחות פנימיים וסביבה באופן יוצא דופן ומעורר השראה.

לילי מעבירה מסר חד כי נסיבות החיים פעמים רבות אינן בשליטתנו אך לכל אדם עומדת הזכות והיכולת לשאוף למימוש אישי, להצלחה, לאושר ולחיים בעלי משמעות וסיפוק תוך צמיחה מתוך אתגרי החיים באופטימיות, תקווה והכרת תודה.

 

מרכיבי החוסן הניהולי בזמן משבר, כיצד נשדר יציבות ונשמר את חוסן העובדים בעת מלחמה?, כלים ניהוליים המותאמים להנעה והתמודדות בזמן משבר, צמיחה ומינוף המלחמה לחיזוק והעצמת הצוות

הפרישה מהווה שינוי משמעותי ביותר עבור הפורש ונתפסת כמשבר. ההרצאה/סדנה תציע כלים להתמודדות אפקטיבית עם הפרישה, כולל תפיסתה כהזדמנות לפרק חדש בהתפתחות האישית וצמיחה (מתן משמעות חדשה ). נושאים:
תהליך הפרידה מהארגון
המערכת המשפחתית בתקופת הפרישה
יצירת סדר יום חדש (מועסקות- חיים מלאים בעשייה)
פיתוח קשרים חברתיים
התמודדות עם שינוי פיזי, אורח חיים בריא
נתינה והתנדבות
תכנון פעילות-תרבות הפנאי, שעון הזמן…

הימים הקשים שאנו עוברים מייצרים חרדות וחששות הן בקרב מבוגרים ויותר מכך אצל ילדים ובני נוער שלא התנסו במצב כזה.  גם תקופת הקורונה לא הכינה אותנו למצב בו יש חרדה אמיתית לחיי אדם, חשיפה לתמונות וסרטונים מחרידים על אובדן חיי אדם ואכזריות מצד בני אנוש. כמעט כולנו מכירים משפחה שיש בה חלל, נרצח או נעדר. תקופה זו עלולה לייצר בהווה פחד חרדה ודיכאון ובהמשך גם נזקים נפשיים ארוכי טווח. מטרת ההרצאה לתת כלים לחוסן וכושר נפשי בתקופה מורכבת זו קודם כל להורים על מנת שיוכלו לשמור על עצמם ולשדר חוסן לילדים. בנוסף יינתנו כלים פרקטיים והתערבויות לשמירה על חוסן ילדים ובני נוער.

למה כדאי להזמין הרצאה של לילי שעשוע מרידן

ד"ר לילי שעשוע  מביאה בהרצאותיה את ניסיונה המעשי, האישי והניהולי . הרצאותיה מעצימות מעשירות ומלאות הומור .

order lecture by - לילי שעשוע מרידן