נועה ירון דיין מרצה

נועה ירון דיין

נועה ירון דיין - מרכז המרצים לישראל
עברית זום

קורות חיים

סופרת ישראלית, יוצרת טלויזיה, חוזרת בתשובה מזה כעשרים שנה, חסידת ברסלב ואם לשבעה ילדים. בעבר הנחתה והגישה תוכניות בערוץ 2 בגלי צה״ל ובגלגל״צ. כתבה שני ספרים שהפכו לרבי מכר והיא מרצה בארץ ובעולם על רוחניות, העצמה נשית וקידום האישה. כמו כן מעבירה סדנאות כתיבה יוצרת ככלי להתפתחות רוחנית. בשנת 2007 יצא לאור ספרה "מקימי" בהוצאת עם עובד, המבוסס על התנסותה האישית וחוויותיה כאשת קריירה שחזרה בתשובה. הספר הפך לרב מכר ואף עובד לסדרת טלויזיה ששודרה ב״הוט״. בשנת 2016 יצא לאור ספרה השני, "שירה גאולה", אף הוא בהוצאת עם עובד. הספר מספר על נערה בת לחוזרים בתשובה הנוטשת את מסורת אבותיה ויוצאת למסע חקר הגבולות ואף הוא הפך לרב מכר. מתגוררת בתל אביב ומשתדלת להישאר שפויה.

הרצאות מבוקשות

מפגש עם נועה ירון דיין, סופרת, ואשת תקשורת, לכבוד חג השבועות.
נועה ירון דיין מהלכת כבר שנים על קו התפר בין העולם החרדי לעולם החילוני. מתוך סיפורה האישי, ובכישרון דרמטי, נועה מדברת על כוחה של האהבה לדלג מעל כל המכשולים, ועל היכולת לאחד את השונה ולחבר את הקצוות.
תיקון ליל שבועות השנה, הוא תיקון השנאה והפילוג בתוכנו. אם יש לנו תיקון, הוא נוגע במה שעליו נאמר שהוא הוא, כל התורה כולה: ואהבת לרעך כמוך!
מול הר סיני עמדנו כולנו כאיש אחד בלב אחד, באחדות נפלאה. איך הגענו למצב שהאחדות עזבה אותנו, והמחלוקות הן לחם חוקנו?

מפגש מרגש ומעצים המבקש לתת לאהבה לנצח את הדעה הקדומה.
מיועד לקהל מכל מגזר ומכל תחום.

מפגש אישי , עם הסופרת והיוצרת נועה ירון דיין,  מחברת רבי המכר ״מקימי״ ו"שירה גאולה". על אמונה בצל משבר, על תקווה וגעגוע לעולם חדש, ועל העוצמה הפנימית והאומץ להתחיל מהתחלה. נועה ירון מהלכת כבר שנים על התפר בין העולם החילוני לעולם החרדי, ובהרבה הומור עצמי ותובנות עומק,  היא מספרת בהרצאה את סיפורה האישי מעורר ההשראה וחוצה המגזרים.

דמותה של האישה החדשה מתהווה לנגד עינינו. המציאות החדשה דורשת התבוננות זהירה ואחראית שלנו הנשים על עצמנו ועל העולם. שיחה מרתקת מלאת מוטיבציה ומעוררת השראה על עתיד הנשיות בעולם מאתגר ומורכב, עם הסופרת ואשת הטלוויזיה נועה ירון דיין.

הגעגוע הלא מובן רודף אותנו כל חיינו. למה אנחנו מתגעגעים והאם ניתן למלא את החיסרון. מפגש רוחני מעניק ומרומם עם הסופרת נועה ירון דיין על געגוע, יצירה ויהדות. שעה של אהבת אחיות, התחזקות והעצמה הדדית. בואו להתרגש.

כחלק מתהליך הכתיבה של ספרה ״שירה גאולה״, ערכה נועה ירון דיין תחקיר מקיף עם עשרות נערים ונערות המוגדרים נוער בסיכון. ילדים נושרים מחוסרי בית. נמצאים מחוץ למסגרת, בשולי החיים. בשיחה מרתקת היא חולקת מסקנות מפתיעות, ומאירה נקודות קריטיות במניעה והתמודדות עם התופעה.

ההרצאה מתאימה לאנשי חינוך, גופים ציבוריים העוסקים בנוער וילדים, צוותי הוראה והורים.

פרשת השבוע מספקת היבט רוחני למאורעות אקטואליים. לימוד הפרשה שופך אור על היומיום ונותן כלים להתבוננות ושיפור עצמי. הרצאה על פרשת השבוע מזווית נשית ייחודית עם נועה ירון דיין.

סדנת כתיבה יוצרת. 12 מפגשים מעוררי מוטיבציה עם הסופרת ואשת הטלוויזיה נועה ירון דיין. מטרת הסדנה לעורר את כוחות ההשראה החבויים, ללמד כלי כתיבה בסיסיים, לאמן את גמישות המחשבה, להרחיב את אופקי הרוח, ללמוד להשתמש בכתיבה ככלי לריפוי עצמי ובעיקר לחזק את הערך האישי ואת היכולת להוציא מכוח אל הפועל.

כתבות על נועה ירון דיין

order lecture by - נועה ירון דיין