לירון גליקמן מרצה

לירון גליקמן

לירון גליקמן - מרכז המרצים לישראל
עברית , אנגלית זום

קורות חיים

מרצה בינלאומית המתמחה בתחום הקשרים העסקיים (נטוורקינג) ומיתוג אישי, וחוקרת את פיתוח המרכיב האנושי והתקשורת העסקית בעולם דיגיטלי. בנוסף לירון היא הבעלים של פירמת הייעוץ לפיתוח עסקי גלובלי בשם
The Human Factor by Lirone Glikman.
ללירון ניסיון של מעל 15 שנים בעבודה עם ארגונים מובילים, סטרטאפים, ממשלות ומוסדות אקדמאים, הרצאותיה הועברו במעל 12 מדינות, והיא יועצת בוועדה חיצונית של האו"ם המתמקדת בפיתוח בר קיימא. היא בעלת תואר ראשון במדעי החברה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה, ובוגרת של הכשרות מאוניברסיטת הרווארד, וורטון ואחרות. לירון מתגוררת בתל אביב ומרבה לנסוע בעולם ולהפיץ את משנתה.

הרצאות מבוקשות

מה הסוד של עובדים שהם גם מסופקים וגם בעלי ביצועים גבוהים?
מחקרים מראים שקשרים וחברויות בתוך הארגון הם הזרז המרכזי לכך, ובפרט אחרי ימי קורונה.
במפגש חוויתי זה המשתתפים יקבלו את הכלים שלא מלמדים אותנו באופן פורמאלי – איך לייצר קשרים עסקיים אותנטים ומניבים בתוך המסגרת הארגונית בהתנהלות מהמשרד או מהבית. המשתתפים ילמדו את הניואנסים בבניית קשרים בארגון בצורה פרקטית ועל בסיס מחקרים עדכניים.
המפגש יתמקד בנקודות הבאות:

  • מודל ה- Human Factor ליצירת קשרים מניבים אותו פיתחה לירון גליקמן
  • למה רשת הקשרים היא הנכס הכי חשוב ואיך למנף אותה?
  • תכנון אסטרטגי של רשת הקשרים
  • מותג אישי – איך לבטא עצמנו בצורה אותנטית ומחברת
  • כיצד לתקשר ולהתחבר עם (כמעט) כל אדם באותנטיות ובעולם דיגיטלי/ פרונטלי
  • טכניקות לטיפוח קשרים לטווח הארוך וליצירת תוצאות והזדמנויות

רוב העובדים לא יודעים אם הקולגות תופסים אותם באופן האותנטי שירצו שיראו אותם.
למעשה בעולם הדיגיטלי והפרונטלי שלנו, לכל עובד קיים כבר מותג אישי, והוא מעוצב מתוך סך הפעולות שאנו נוקטים באופן קבוע. אלו המודעים לו יודעים לנהל אותו לטובתם ולטובת הארגון.
במפגש זה ינתנו כלים לנהל את האופן בו העובדים נתפסים, ביטוי המסרים באותנטיות ובצורה התומכת בצמיחה המקצועית והאישית של העובד בארגון, כדי שיוכלו להגשים עצמם ולהשפיע לטובה על אחרים.

המפגש יתמקד בנקודות הבאות:

  • היכרות עם המותג האישי הנוכחי ומה הוא מייצג לקולגות
  • כלים לבטא את המסרים האותנטיים שלך לסביבה הארגונית
  • איך לפתח את המותג האישי וליצור חשיפה בצורה אלגנטית
  • תוכנית פעולה לטיפוח המותג האישי

בארגון מתקבלות מידי יום החלטות קטנות וגדולות עם השפעה עצומה: לגייס עובד, לאשר תקציב, דרך פעולה לקידום פרויקט ועוד. רבים מאמינים שהם מקבלים החלטות על בסיס הבנה, ניסיון וידע, כאשר המדע הוכיח שהמוח האנושי מקבל החלטות מתוך שיקולים שיפוטיים המוכרים כ"הטיות קוגניטיביות".
הרצאה אינטראקטיבית זו תעמת את המשתתפים בעובדה שכולנו מוטים, ותמחיש כמה מההטיות הפופולאריות שנחקרו, המחבלות בהתנהלות הארגונית, יחד עם כלים להתמודדות המותאמים לשגרת היום יום הדיגיטלית -טכנולוגית – אנושית.
בסיום המפגש המשתתפים ידעו כיצד להשתמש בהטיות הטבעיות ככלי לשיפור קבלת החלטות בסביבה הארגונית המודרנית, כדי לייעל ולקדם את עצמם ואת הארגון.

המפגש יתמקד בנקודות הבאות:

  • העמקה בהטיות המרכזיות המחבלות בקבלת החלטות בארגון
  • הצגת מקרי בוחן מחקריים בהן הטיות השפיעו על הצלחת הארגון
  • כלים פרקטיים ועדכניים להתמודד עם ההטיות

לקוחות ממליצים

אמיר חמודה, דירקטור למידה – קבוצת שטראוס
 

"לכולנו ברור שאנחנו חיים בעולם של קשרים אך מתקשים ליישם זאת בחיי היומיום ועל כן שכרנו את שירותיה של לירון לפצח אגוז קשה ומופנם במיוחד, אתגר לא פשוט לכל הדעות. לירון בנתה והנחתה את הסדנא ברמה גבוהה ואף שמרה על קשר עם חלק מהמשתתפים אופליין. המשתתפים למדו המון, זזו באי נוחות בכיסא (שזו לגמרי המטרה) והביעו התעניינות רבה בנושא גם אחרי הסדנא. מבחינתנו, זה ענה על כל הציפיות. ממליצים בחום!"

שירה צרפתי, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי – שיבלת ושות' משרד עו"ד
 

"הסדנאות שלירון העבירה במשרדינו היו מובנות ועם אנרגיות גבוהות, והותאמו לקהל עורכי הדין. קיבלנו תגובות חיוביות ומפרגנות, ובפרט ההפעלות והסגנון האינטראקטיבי של ההדרכה הוסיפו להטמעת החומר ולהגברת הביטחון האישי של המשתתפים ביכולת שלהם לייצר תוצאות לעצמם".

order lecture by - לירון גליקמן