אין ספק שהחיים בישראל לא קלים. כולנו עובדים קשה כדי לפרנס, לא נותר לנו הרבה מאד זמן לעצמנו. לאנשים רבים במדינה יש רצון עז להרחיב אופקים, לגלות תחומים חדשים, להפתח לתחומי ידע, להתעדכן בחידושי הטכנולוגיה והידע, לעשות השלמת השכלה, לרכוש קצת ידע כללי ומקצועי – בקיצור, לדעת יותר.

כל הנחלים מובילים אל הים וגם להעשרה יש דרכים רבות. ניתן לקרוא באינטרנט, ללכת למפגשים חברתיים ולהכיר אנשים מתחומי עיסוק מגוונים, לעשות מנוי לסיפרייה העירונית ועוד. חלק אוהבים יותר לרכוש ידע משמיעה מאשר קריאה, אחרים מחפשים להנות מחברה טובה תוך כדי הלמידה, רבים אוהבים לשלב ונהנים להעשיר את עצמם בדרכים שונות – למשל, גם בספרייה וגם בהרצאות. לפופולריות הרבה ביותר כיום זוכה המדיום של הרצאות העשרה.

מה הן הרצאות העשרה?

הרצאות העשרה הן בילוי מושלם גם לאנשים פרטיים שרוצים עיסוק מרתק לשעות הפנאי וגם לימי עיון, ימי גיבוש של חברות, סדנאות העשרה בימי כיף וכן שאר הסיטואציות בהן מעביד רוצה להעשיר את עובדיו במסגרת כנסים או מפגשים חברתיים מיוחדים.

ההרצאות יכולות להיות במגון נושאים – מקצועיים, רוחניים, בידוריים ועוד – בהתאם לאופי האירוע שרוצים לקיים ולכמות המשתתפים בו.

הרצאות וסדנאות העשרה מתחלקים לשני סוגים עיקריים: חד פעמיים ורב פעמיים. כל סוג משרת צורך אחד ויש לו יתרונות וחסרונות משלו.

  • הסוג הראשון הוא הרצאות העשרה שהן חד פעמיות, למשל, סדנת זוגיות בהדרכת מומחה לפני פאנל רלוונטי, לצורך העשרה מקומית. לדוגמה, חברת הייטק מעוניינת להזמין סדנה או הרצאת העשרה בעבור המנהלים בפורום של טיול של החברה. הרצאות העשרה כאלו, שהן הרצאות מעניינות המביאות הנאה, גיבוש ולמידה לעובדים, פופולריות מאד בקרב חברות הייטק וחברות גדולות.
  • הסוג שני הוא סדנאות רב פעמיות, שנמשכות מספר פגישות ואז מבחינת תוכן יש להן המשכיות והן דורשות התמדה. למשל סדנאות בנושאי פנג שוואי. בהרצאות מתמשכות, רב פעמיות, ניתן להעמיק יותר בנושא. כמו כן, נוצרת בסדנאות אווירה נעימה וחברית יותר לאורך זמן הסדנא.

למי מיועדות הרצאות העשרה?

ההרצאות מיועדות לאנשים שיש להם קצת, או הרבה, זמן חופשי המעוניינם לעשות לשם הפנאי והכיף, להעניק לעצמם לימודים לא מחייבים בנושא שמעניין אותם. אין צורך בפסיכומטרי, אין צורך במוצע שנה"ל האקדמית. נכנסים לאתר המרצים, בוחרים נושא שמרתק, נרשים לסדנאות העשרה.

דוגמאות לסדנאות העשרה בישראל פיתוח אינטואיציה למשל, בחיי היום יום. דימיון מודרך. שליטה ואיבוד שליטה. נשיות ומגדר. גלגולים קודמים. מדיטציה. משפחה. זוגיות. כל הנושאים הללו מדברים אלייך? אולי תעדיף סדנאות העשרה בנושא אוכל, כושר או פיתוח יכולות הכתיבה שלך?

כמו כן, ההרצאות מיועדות לארגונים, חברות וקבוצות עסקיות. עסקים וארגונים רבים דואגים לפתח את הארגון ולגבשו. אפיק ארגוני פופולרי הינו ארגון הרצאות העשרה לעובדים. אפיק זה משדר לעובדים שהם חלק מארגון רציני, מכובד, שמעריך אותם, משקיע בהם ומעוניין לתת להם כלים לצמוח ולהתפתח. השקעה בעובדים זו השקעה משתלמת שכן הרצאות העשרה מעלות את המוטיבציה של העובדים, את היצירתיות שלהם ואת איכות התפוקה שלהם.

איך לבחור הרצאת העשרה מעניינת?

מומלץ להתאים את נושא ההרצאה לקהל היעד משלושה היבטים – אופי הקהל, גודל קבוצת השומעים ואופי המפגש. כמו כן, חשוב לבדוק את איכות המרצה ואת יכולותיו בתחום עליו הוא מדבר, כמובן מומלץ לבחור מרצה כריזמטי שמעביר תוכן מקצועי ואמין ויודע לענות בידענות לשאלות הקהל.  בנוסף, נרצה שהמרצה יהיה קליל כי מה שמיוחד בהרצאות העשרה זו הגישה הלא החייבת שמאפיינת אותן.

הזמנת הרצאות העשרה במרכז המרצים

הפתרון הטוב ביותר בתחום סדנאות אלו, הוא להכנס לאתר המרצים. האתר שלנו מלא באלפי מרצים איכותיים, המעבירים סדנאות העשרה מכל הסוגים, כאלו שמנינו כאן ועוד הרבה יותר, לפי התאמתכם. היתרון הוא, שמרצים אצלנו עברו זיכוך ואין מרצה אחד שאין לו אוטוריטה בתחומו, המלצות וכמובן ניסיון לימודי. אם אתם רוצים לעבור סדנאות העשרה השאירו לנו לעשות עבורכם את כל הסידורים.

תמיד נשמח לענות לשאלות