ד"ר אורית וולף מרצה

ד"ר אורית וולף

אורית וולף - מרכז המרצים לישראל
עברית זום

קורות חיים

אורית היא פסנתרנית בין לאומית, יוצרת ומנטורית מבוקשת בתחומי פיתוח חדשנות ומנהיגות. מרצה בשנקר ובאקדמיה המלכותית בלונדון, נבחרה לאחת ממאה האנשים המשפיעים של מגזין דה מרקר, ונבחרה לייצג את ישראל בהרצאת TED על השארת החותם האישי. זוכת עשרות פרסים בין לאומיים ביניהם פרס קאן, פרס ARAM מבית המלוכה הבריטי ופרס רוזנבלום על תרומתה הרב תחומית לעולם האמנות והחדשנות. לצד עשרות הופעות בשנה וסדרות בהפקתה, היא מכשירה מנהיגים במאות ארגונים בארץ ובעולם.

ד"ר אורית וולף הינה אחת מדמויות המפתח בארץ בתחום היצירתיות והחדשנות בארגונים. מנכל'ית Creative Business Solutions העוסקת ביצירתיות ניהולית ובמתן פתרונות פרובוקטיביים בשירות, שיווק ומכירות. כמו כן עוסקת החברה בליווי חברות בפיתוח מוצר ומיתוגו בסביבה תחרותית משתנה. ניסיונה העשיר כולל למעלה מאלף הרצאות בארץ ובעולם, ומייעוץ ליותר משמונים חברות בינלאומיות בתחומי ההי-טק, הסלולר, הבנקאות, הרפואה, התעשייה והביטוח.

לצד כתיבה על חדשנות ומנהיגות ב THE MARKER, היא כותבת בימים אלו את ספרה "שפתו של המוח היוצר".

אורית וולף מוכרת גם מעיסוקה כפסנתרנית בעלת קריירה בינלאומית ענפה. היא בוגרת אוניברסיטת תל- אביב ובר- אילן, אוניברסיטת בוסטון והרויאל אקדמי בלונדון, כולם בהצטיינות יתרה ובמלגות מלאות. מאחוריה שורת פרסים רבים מרחבי העולם.

היא מרבה לפרסם מאמרים אקדמים בנושאי יצירתיות וניהול ומרצה מבוקשת בתחומי יצירתיות בשיווק.

הרצאות מבוקשות

סדנאות והרצאות לניהול זמן הן נחלת העבר. אנשים אינם מחפשים יותר לנהל נכון את זמנם, אלא ללכת עמוק יותר ולנהל את המטרות, היעדים ובמיוחד את האנרגיות שלהם.
אנשים רבים מנהלים יומן למופת, משתמשים בכלים טכנולוגים לניהול יום עבודה ומשימה, אך הם אינם מגיעים למימוש השאיפות שלהם, נהפוך הוא – החוויה לעיתים היא של "סימון V" על ניהול משימות, אך X על ניהול משאבי הכוח והאנרגיה שלהם עצמם.
כיצד נזהה את "בזבזני האנרגיה" שלנו? מיהם האנשים בחיינו הגוזלים מאיתנו את זמננו או כוחנו? כיצד נבחין בין מקורות הכוח והעוצמה שלנו לבין מקורות החולשה אליהם אנחנו נוטים ליפול? כיצד נייצר ניהול נכון של מפגשים בעלי ערך ערכי ומעשי כאחד, אשר יניבו פעולות ולא רק "דיבורים"? מהו אורך נכון של מפגש אפקטיבי וכיצד המאה ה 21 מבקשת מאיתנו להתנהל אחרת?
הרצאת ENERGY MANAGEMENT עוסקת בהתבוננות, אבחון, זיהוי ושינוי מקורות האנרגיה שלנו לטובת פעולות מכוונות הצלחה במישורי הניהול, המנהיגות והחדשנות בחיינו.

התכנים שיופיעו בהרצאה:

• ההבדל בין TIME MANAGEMENT ל- ENERGY MANAGEMENT – חמישה מאפיינים.
• לאן הלך הזמן? ולאן הלכו הכוחות שלי?
• מהם מקורות האנרגיה שלך? : זיהוי מקורות כוח והשפעה למול מקורות חולשה.
• מנהיגות אישית: האם אני מנהיג או מונהג?
• זיהוי בזבזי אנרגיה: אישיים, חברתיים, טכנולוגיים – בריחת מקורות כוח.
• כיצד נמדוד אפקטיביות אישית ומקצועית?
• ניהול נכון של פגישות, שיחות ומפגשים מקצועיים: כיצד לא ליפול בפרדיגמות הנוחות והמוכרות.
• לשכוח מ"שעות עגולות" של פגישות, לשכוח מ"חדרי ישיבות", לשכוח מדף נייר וסיכומים..
• התנהלות אפקטיבית בעידן הפרעות הקשב: טקטיקת האבסורד
• תעדוף התנהלות אישית- עם מה נכון לי להתחיל ולסיים את היום?
• אכיפה, הטמעה ויישום- המקומות שרבים נופלים בהם- כיצד לוודא שהחלטות מתבצעות ונאכפות.
• לומר "לא" והרבה! – מבלי לחוש רגשות אשמה.
• אמנות הדחייה: משכנתא בריבית כפולה.
• חיים אישיים והתנדבותיים בעידן ה- ENERGY MANAGEMENT
• לדעת להיעזר נכון באנשים מבלי שיהיו לך עוזרים.
• להשאיר את החותם האישי – ערוצי ההתנהלות של האנשים שלא ניתן לשכוח אותם.

משבר הקורונה יצר עבור כולנו חווית DISRUPTION – שיבוש. שיבוש בחיים, בסדר היום, במחשבה על מה אנחנו שולטים ועל מה פחות. בבת אחת אנחנו נתקלים בתופעת חוסר וודאות שהיא כנראה הדבר הכי וודאי שנוכל להתחייב עליו בתקופה הקרובה. זו טלטלה שאנחנו רק בראשיתה. מתחושת ביטחון שיש לנו אולי עבודה טובה וקבועה, לקוחות נאמנים ושוק ברור שבו אנחנו שולטים, אנחנו נאלצים לשחק לפי חוקי משחק חדשים, שאת רובם טרם הכרנו ולמדנו.
אפשר להישאר בקלות בחוויית כעס, תסכול ועצב מתמשך. רובנו מרוויחים פחות. חלקנו לא עובדים. אחרים במשברים אף נרחבים יותר. ואנחנו יכולים גם לבחור להמציא את עצמנו מחדש. להפוך את המשבר הזה להזדמנות אמיתית לעשות דברים אחרת. ואפשר! באמת אפשר! בהרבה רמות ובהרבה יצירתיות שתפתיע גם אתכם. בסיס עולם החדשנות נשען על יצירתיות בזמן מגבלה. ההמצאות הכי גדולות של ההיסטוריה התרחשו בזמן מצוקה. וזו השעה.
ההרצאה האינטראקטיבית הבאה תאפשר לכם לרכוש 3 כלים עוצמתיים שתוכלו ליישם על עולמות התוכן שלכם – הן כמנהלים והם כעובדים. הפיכת טעות להזדמנות, אסטרטגיית הבי-אסוציאציה ואסטרטגיית ה PLACEMENT. אחרי ההיחשפות לשלשת הכלים המהפכניים הללו לא תוכלו להישאר אדישים. לפחות לא כלפי הדרך שבה אתם יכולים לבחור ללכת מחדש ולהגדיר את אופן העשייה שלכם באופן אחר לגמרי. החותם האישי שלנו חייב להישאר. אנחנו לא נוגעים בזהות. אנחנו נוגעים באופן שבו נוכל להגיע לשווקים שלנו ולנוספים- אחרת.
כל זאת מתוך הסטודיו של ד'ר אורית וולף, לצד חוויה נוספת בלתי אמצעית שהיא מביאה עימה הן כמנטורית לחדשנות ומנהיגות העובדת עם עשרות קונצרנים וחברות בין לאומיות והן כפסנתרנית דגל העומדת מול קהלים ובמות תדיר. ההרצאה הדיגיטלית עימה תתרחש מתוך הסטודיו הביתי שלה לצד שני פסנתרי כנף שדרכם היא מדגימה און ליין ובאופן הכי נגיש את כל דבריה בידיים תרתי משמע.
חוויה מזן אחר!

איך מלמדים להיות מנהיג? האם זה כל כך פשוט? מדוע יש "שנולדים" עם תכונות סוחפות של עוצמה, סחף ושליטה – ואחרים שאוהבים שיחליטו בשבילם? איך מייצרים את הקפיצה מ"טוב" ל"מצוין", מאדם המנהל מעולה – לאדם המשאיר חותם?
בהרצאה זו נעסוק, אם כן, בגנטיקה לפיתוח והעצמת הדור הבא של המנהיגות. כמנהלים ומובילי דעה, יש לנו את החובה והזכות להכשיר את האדם ולא רק את העובד שבנו. הרצאה זו טומנת בחובה תובנות עמוקות לגבי הדברים שאנחנו משאירים מאחורינו – השם, המותג, השינוי וההשפעה. כמו כן, נתחקה ונחשוף כמה מתהליכי החשיבה והביצוע של ארגונים, אנשים ומנהיגים מתחומים שונים המיטיבים להשאיר חותם כדרך חיים. הגרעין, כאמור, הוא ביצירת "אפקט אקסטרה" תמידי תוך הפעלת מנגנוני הפתעה, ראשוניות וחדשנות. הרצאה עוצמתית לצד הפסנתר המעניקה 7 כלים פרקטים לבניית החותם.
• אפשרות להרצאה עם הדגמות מעולם הביצוע המוסיקאלי

בואו נדבר על כישלונות. לכולנו יש קורות חיים מפוארים עם הצלחות אבל מעט מאוד בחיים אנחנו מדברים על כשלונות ורגעים פחות מוצלחים. זה הזמן. במפגש אישי ומרגש זה תחשוף דר' אורית וולף את האירועים שהפכו אותה לפסנתרנית בינלאומית, כמו גם אישיות בינתחומית העוסקת ביזמות ובפיתוח חדשנות בארגונים.
מהם הכשלונות שעברה בחייה? כיצד הפכה את חלקם להזדמנויות ששינו ב-180 מעלות את הצלחתה המיתוגית והעסקית? מה היתה רושמת בקורות החיים של המאבקים שלה ומהם הסודות שמאחורי הקלעים וההצלחות? הפיכת כשל לחשל, חסרון ליתרון, תוך שמירה על חזון ברור ומערכת אימונים מסורה- כל זאת בהרצאה המלווה בקונצרט חי ושיחה בלתי אמצעית על רגעים שעליהם לא מדברים.
מה נקבל מההרצאה:
• השראה. השראה. השראה.
• חוויה רב תחומית הכוללת שיתוף אינטימי, נגינה חיה וסיפורים שלא יעזבו אתכם בחיים.
• חשיבה הפוכה- כיצד נוכל להפוך את "הכישלונות" שלנו למדרגות בדרך להצלחות חדשות
• כלים ממשים להפוך כל חסרון ליתרון ולדעת לשווק זאת באופן חכם ומשכנע!

הרצאה חוויתית ואינטראקטיבית הבאה להעצים את הכישורים שלנו בפיתוח קשרים בין אישיים עם לקוחות, עמיתים, מנהלים וכפיפים. מהו הקסם האישי של כל אחד וכיצד ניתן למתג אותו מול קהלים שונים? מי הם האנשים דרכם ניתן להתקדם קדימה ואיך להגיע אליהם באופן נבון? מהי תבנית יצירת הקשרים האישים שלנו וכיצד נוכל להפוך לאדם מקושר היודע להפעילם בעת הצורך? כל זאת, בהרצאה מאמנת למקסום הפוטנציאל האישי לקידום והצלחה.

מנהיגים וארגונים רבים נמצאים תדיר במצבים בהם נדרשת חשיבה ייחודית ובלתי קונבנציונאלית. נקודת המוצא היא כי איננו יכולים למנוע הפתעות, טעויות, הטיות שוק ומצבי לחץ באופן מוחלט. אפקט הקוטג' בחודש יוני 2011 הינו דוגמא מרתקת כיצד קהל הצרכנים הישראלי שינה את כללי המשחק והפך ללקוח פרואקטיבי היוצר שינויי שוק אדירים.
ההרצאה בוחנת כיצד להמיר טעות להזדמנות עסקית, כיצד לגשת לפתרון בעיה ממספר אפשרויות רב יותר וכיצד לתת לגיטימציה ללקיחת סיכונים והתנסויות כתנאי הכרחי לחדשנות ויזמות בניהול. כל זאת תוך התנסות בשבירת פרדיגמות ודפוסי חשיבה, רכישת כלים אלטרנטיביים וטקטיקות בפתרון בעיות והקניית מיומנויות לפיתוח מקוריות רעיונית.

התשוקה להצליח, התשוקה להנהיג, התשוקה ליצור. האם התשוקה היא גנטית או תכונה נרכשת? מה מאפיין אנשים בעלי תשוקה וכיצד כל זה קשור למנהיגות ולניהול? היום, יותר מתמד בוחנים את ה"קוד הגנטי" של אותם אנשים שאינם מתפשרים בקלות, אלו שהניצוץ להצליח בוער בהם, אלו שאינם מרפים, גם אם דרכם רצופה במכשולים. האם אותה נחישות, שמחה, עוצמת עשייה בלתי נלאית ואהבה לסיכון הינה "נוסחה" שניתן להתחקות אחריה ולהבין את מרכיביה? כיצד מלמדים אנשים להתחבר לתשוקה? כל זאת בהרצאה חושפנית במיוחד עם דר' אורית וולף המלווה בעשרות הדגמות מסרטונים נדירים על מנהיגים, נואמים, אמנים ופורצי דרך אמיתיים שהשאירו חותמם לדורות.
* אפשרות לקיום ההרצאה עם פסנתר כנף.

מטרת ההרצאה היא לבחון בדרך מקורית ביותר מצבי שיווק, שירות, מכירה ותקשורת לקוחות. כל זאת דרך חוויה קולנועית של מבחר קטעי מערכונים מפורסמים מהארץ ומהעולם. המערכונים מעלים דילמה או קונפליקט בין אנשים וארגונים שנדמה כי אין להם פתרון. במהלך ההרצאה נייצר תובנות תוך יצירתיות השוברת דפוסי חשיבה ותבניות מקבעות. ההרצאה אינה מסבירה אלא ממחישה ושואלת את השאלות הלא צפויות.

יצירתיות באסטרטגיות שירות ומכירה. ההרצאה מיועדת במיוחד לאנשי שירות, שיווק ומכירות. שיטת NLP מחפשת את התבניות והמודלים של חווית התקשורת שלנו – האופן שבו אנו מעבירים וקולטים אינפורמציה. השיטה רואה חשיבות גדולה בטיפוח המודעות והשליטה בחושים כחיישנים; ההנחה היא כי כצרכנים אנחנו לא קונים מילים, אלא חוויות. אחת המטרות של NLP היא סיפוק כלים לזיהוי מצבים קוגנטיביים ופסיכולוגיים של האדם העומד מולנו, והיכולת להתאים את השפה המילולית והלא מילולית לצרכיו של צרכן ספציפי. שליטה בשני המישורים הללו מאפשרת פתח לגמישות התנהגותית והתייחסות אישית מנצחת ללקוח.

הקניית כלים חיוניים ליצירת תדמית אישית מנצחת. אנחנו "מוכרים" את עצמנו גם אם לא התכוונו לכך, במסגרת זו נלמד כיצד לשפר כישורים וורבאלים, שפת גוף ותנועה, עמידה מול קהל וכתיבה עסקית משכנעת.

כולם רוצים לקוחות מרוצים. כולם רוצים לקוחות חוזרים. מי הם האנשים והארגונים שמצליחים להשאיר חוויה וחותם ארגוני אמיתי? כיצד הם מתייחסים לתהליך האינטראקציה של חווית הרכישה או השירות? ומניין הם שואבים את ההשראה? הנסיון מלמד כי רק חברות שהשכילו לייצר חוויה ללקוח הפנים ארגוני, דהיינו העובד, משכילות לייצר ערך מוסף וארוך טווח ללקוח החיצוני. כיצד אנחנו יכולים לייצר תשוקה וחוויה לאנשים שעובדים איתנו וכיצד ממנפים זאת החוצה כערך מושרש של תרבות ארגונית? הפלטפורמה לכך היא היכולת לנבא צרכים, ולא רק למלא צרכים של אנשים. בהרצאה ייחודית זו נחשוף כמה מתהליכי החשיבה והביצוע של עסקים מתחומים שונים המיטיבים להשאיר חותם כדרך חיים.

הרצאת קונצרט חד פעמית עם ד"ר אורית וולף, המספרת את הסיפורים שמאחורי הקלעים על הפיכתה לפסנתרנית בינלאומית ואשת חדשנות מהמשפיעות בישראל (נבחרה לאחת ממאה האנשים המשפיעים של שנת 2010 עפ' דה מרקר). שיחה בלתי אמצעית על התמודדות עם כשלונות והצלחות, על קהל וביקורות, על מתחרים ואתגרים, על חזון והגשמה, ועל החלום לרגש בכל פעם מחדש ולייצר חוויה. כל זאת תוך קונצרט חי על פסנתר כנף!

אין לנו מה לנהל יומן, אין לנו שליטה על המחר, אי ודאות היא לא מושג ערטילאי, אלא ממשי ומוחשי יותר מאי פעם. התנהלות בתנאי מגבלה היא לא המלצה אלא הכרח. אנשים אינם מחפשים יותר לנהל נכון את זמנם, אלא ללכת עמוק יותר ולנהל את המטרות, היעדים ובמיוחד את האנרגיות שלהם, במיוחד בימי מגבלה ומצור. כיצד נזהה את "בזבזני האנרגיה" שלנו? מיהם האנשים בחיינו הגוזלים מאיתנו את זמננו או כוחנו? כיצד נבחין בין מקורות הכוח והעוצמה שלנו לבין מקורות החולשה אליהם אנחנו נוטים ליפול? כיצד נייצר ניהול נכון של מפגשים בעלי ערך ערכי ומעשי כאחד, אשר יניבו פעולות ולא רק "דיבורים"? המאה ה 21 מבקשת מאיתנו להתנהל אחרת, במיוחד בתנאי אי ודאות מתמשכים. אנחנו צריכים הוראות הפעלה חדשים, אשר ביטחון ושגרה אינם חלק מהרפרטואר המוכר. הרצאת ENERGY MANAGEMENT עוסקת בהתבוננות, אבחון, זיהוי ושינוי מקורות האנרגיה שלנו לטובת פעולות מכוונות שינוי, משמעות והצלחה בכל מישורי החיים שלנו. עבודה וחיים אישים אינם נפרדים עוד. הם מקשה אחת שעלינו לנהל בחכמה וברגישות מזן חדש.
הרצאת החותם של ד"ר אורית וולף, אשר כולה שבירת מוסכמות, הטלת ספק במוכר והתנסות בחוויות חדשות המייצרות אנרגית פעולה ומונעות בריחת מקורות כוח היא אבן דרך בימים אלו של דריכות וחוסר איזון. לצד תובנות מאלפות, יצירת ערך ומשמעות אישית ומנהיגותית, היא מעניקה רגעי קסם בנגינה וירטואוזית מלאת תשוקה וחדשנות לצד הפסנתר כנף

מרצים שאולי יעניינו אותך

אתגר קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

אתגר קרת הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,ספרות וסופרים

דנדן בולוטין הרצאות - מרכז המרצים לישראל

דנדן בולוטין הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אלופים למרות הכל,בתי ספר,השראה,חזרה ללימודים ולבתי ספר,חנוכה,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,עבודת צוות,ראש השנה

גיל שוחט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

גיל שוחט הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,מוזיקה,מופעים

רועי גליץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

רועי גליץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,כלכלה, עסקים ומנהיגות,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,צילום,קיימות ויזמות חברתית

חיליק מגנוס הרצאות - מרכז המרצים לישראל

חיליק מגנוס הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה,חזרה ללימודים ולבתי ספר,ילדים ומשפחה,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,עבודת צוות

מירי דוידוביץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מירי דוידוביץ הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: השראה

שרה אנג'ל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

שרה אנג'ל הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: הרצאות לנשים,השראה,חנוכה,יום האישה 2024,מרצים לתקופת חירום מלחמה לחץ והרגעה,ספרות וסופרים

רוני ססלוב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

רוני ססלוב הרצאות - מרכז המרצים לישראל

מרצה בנושאים: אוכל,בריאות, ספורט ותזונה,הרצאות לנשים,השראה,חגים ומועדים,מוטיבציה, מצוינות והעצמה,פסח,ראש השנה,שבועות

order lecture by - אורית וולף