להיות הורים זאת משימה לא פשוטה. לא אז, ובטח שלא היום. לכל תקופה יש את האתגרים שלה. בעבר, הילדים היו נגישים יותר, פתוחים יותר לשיח והקשבה ומעוניינים יותר מכל בהווי משפחתי. התקופה הנוכחית, בעידן המודרני והטכנולוגי, היא כנראה התקופה המאתגרת מכולן. ריבוי המידע והזמינות שלו פוגעים בתמימות, הילדים מרוכזים בעיקר במסכים והקשר שלהם עם בני המשפחה ועם הסביבה בכלל – נפגע. התוצאה היא שהיום קשה יותר להיות הורים ולהצליח לכוון ולהשפיע על הילדים בדרך הנכונה. כיצד, בכל זאת, מצליחים לשלב בין הטכנולוגיה המתקדמת שמאיימת לבלוע אותנו לבין הורות וחיי משפחה בריאים?

איך מייצרים הורות נכונה בעידן המודרני?

בהרצאה שכזאת, יש הרבה מה ללמוד. כשהילדים נמצאים בסביבה טכנולוגית ובמסגרות בהן נעשה שימוש בטכנולוגיה לרבות חברים שמסתובבים עם טלפונים ניידים – יש צורך לבצע פעולות בצורה מושכלת שלא יגרמו לילדים להרגיש "שווים פחות". כיצד משפיעה הטכנולוגיה על האדם, ובפרט על ילדים וצעירים? איך מגנים על הילדים מפני הסכנות שברשת ועדיין שומרים על הפרטיות שלהם? האם מניעת הגישה של הילדים לטכנולוגיה היא הדרך הנכונה עבורם? איך מנהלים חיי משפחה בריאים ומעצימים ושומרים על בריאותם הפיזית והנפשית של הילדים וכיצד מנהלים כלכלת בית נכונה למרות הפיתויים? הורות במאה ה-21 היא הורות מאתגרת – ולא תמיד להורים של היום יש את הכלים האינטואטיביים להתמודד איתה.

הרצאה בנושא הורות מתאימה לכולם

נושאים להרצאה בהורות מעניינים ומתאימים לכולם; להורים לילדים צעירים ובוגרים וגם למי שעדיין לא הורה אך מתעתד להיות, ופותחת בפניהם צוהר לעולם הרגשי של הילדים דרך העיניים של הטכנולוגיה. גם סבים וסבתות ימצאו עצמם נהנים מן המידע ודרכי הפעולה החדשות, ובזמן הבילוי שלהם עם הנכדים יוכלו להשתמש בכלים אותם קיבלו וליצור יחסים המושתתים על שיח פתוח, חינוך וערכים.

הרצאות בנושא הורות – כלים פרקטיים

הרצאות בנושא הורות מעניקות כלים פרקטיים להורים ונוגעות בכל הנושאים הרלוונטיים בשנת 2019 – טכנולוגיה, כלכלה, הורות, חיי משפחה, התבגרות וחשיפה לתכנים מיניים ברשת, חינוך ועוד. כלל הכלים ניתנים על ידי מרצים מן התחום ומגובים בשיטות עבודה ובמחקרים שמניבים פירות, ויסייעו לבניה של בית איתן.

תמיד נשמח לענות לשאלות