שלא כמו בעבר, נשים במאה ה-21 נאלצות לחלק את עצמן לתפקידים שונים: הן גם אמהות וגם נשות קריירה, הן גם חברות טובות וגם מתחזקות זוגיות וחיי משפחה. כדי לעמוד בכל המשימות בהצלחה ולשמור על הכוח הנשי, הכריזמה והיכולת הבלתי נגמרת, צריך לא מעט זריקות עידוד ומוטיבציה. הרצאות העצמה לנשים הן בדיוק מקור הכוח ונותנות כלים חשובים ומידע הכרחי להצלחה בכל הזירות.

הנשים במרכז

כיום, יותר מבעבר, אנחנו חיים במציאות בה הנשים דורשות שיוויון עבור עצמן, וכל הקשור להעצמה נשית נמצא במרכז סדר היום הציבורי. מעמד האישה הולך ומשתנה לטובה עם השנים, הרבה אודות להרצאות על אותן נשים פורצות דרך שנלחמות עבור זכויותיהן, אך לא פחות מכך – גם לאותן נשים שמראות שאפשר להיות מנכ"לית מוצלחת ולדאוג להגשמה עצמית לצד דאגה לחיי המשפחה וטיפוח הזוגיות, ולמעשה – אפשר לבחור לחיות את חיינו בכל דרך בה נחשוק, מבלי שנצטרך לדאוג לאיך אנחנו נתפסות בעיניים האחרות. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת 2019, 89% מהנשים העידו כי הן מרוצות מחייהן – נתון זהה לגברים. אחת הדרכים ליצור את המציאות הנפלאה הזו עבור נשים רבות, היא לדעת כיצד לארגן ולנווט את האנשים שנמצאים בסביבה היום יומית שלנו כדי שיעבדו לטובתנו. כוח נשי, כבר אמרנו?

איך אפשר להצליח למרות המציאות הנוכחית?

נכון, נשים עשו קפיצת מדרגה בכל הקשור לזכויותיהן ולשילובן בחברה, אך נתונים מדאיגים עדיין מראים פערים. אחד מהם, הוא בשכר הנשים לעומת שכר הגברים. הדעות הקדומות וההשפעות התרבותיות עדיין מהוות מחסום, אך בעיקר מחסום פסיכולוגי, אותו ניתן לעבור באמצעות השתחררות מכבלים ואמונות מגבילות באשר לכוחן ולזכויותיהן של הנשים.

הרצאות העצמה לנשים – כי אין כמו מסר ממקור ראשון

המסר הטוב ביותר מועבר באמצעות סיפורים מעוררי השראה ממקור ראשון, על ידי נשים שעשו מהפך בחייהן וכיום הן מקור להשראה, הערצה ורצון לשאוף גבוה. ספורטאיות, פוליטיקאיות, סופרות, עיתונאיות, מורות ועוד מבחר נשים במגוון מקצועות, שבאמצעות סיפורן המרתק, המרגש והנועז, יאפשרו לכן לקבל את הכלים והידע כיצד לפעול למען ההגשמה העצמית שלכן, לגשר על כל פער, ולאפשר לעצמכן להוביל בנחת וללא חשש. ההרצאות העצמה לנשים מיועדות לנשים בכל טווח הגילים, אשר שואפות להוציא מעצמן את המיטב בכל תחום בחיים, ומוכנות להיכנס למסע מרתק, מעצים ומחבר.

תמיד נשמח לענות לשאלות